چگونه می توانید متابولیسم را پس از پرخوری عصبی افزایش دهید؟

پرخوری عصبی (Bulimia) یک اختلال غذایی است که احتمالاً برای دوره های مصرف بی رویه غذا قابل توجه است. پرخوری با پاکسازی ناسالم خود از آنچه خورده می شود همراه است. تکنیک‌های پاکسازی ممکن است شامل فعالیت زیاد، استفاده نادرست از دیورتیک‌ها یا ملین‌ها، نارسایی سریع یا خودالقائی باشد. یکی از اثرات منفی متعدد پرخوری عصبی کاهش میزان متابولیسم در حالت استراحت است. بنابراین، در حالت استراحت مقدار کمتری کالری می سوزانید. این در برابر طرح های کاهش وزن عمل می کند. بخشی از بهبودی ناشی از پرخوری عصبی، درمان رژیمی است، جایی که شما با یک متخصص تغذیه صحبت می کنید تا در مورد رژیم غذایی بدانید و شروع به بهبود متابولیسم خود کنید تا اهداف چربی سوزی خود را به شیوه ای سالم انجام دهید.

• در طول روز وعده های کوچکتر و منظم مصرف کنید. اکثر مردم مرتکب خطای محدود کردن کالری و از دست دادن وعده‌های غذایی روزانه، به‌ویژه وعده صبحگاهی می‌شوند. از دست دادن وعده های غذایی روزانه و محدود کردن کالری واقعاً متابولیسم را کاهش می دهد و کاهش وزن را متوقف می کند. هر روز را با یک وعده غذایی صبحگاهی سالم و حاوی مواد غذایی که انرژی می‌دهند و به شما کمک می‌کنند برای مدت طولانی‌تری احساس رضایت داشته باشید، شروع کنید. چند نمونه از مواد غذایی سالم در زمان صبحانه عبارتند از نان تست گندم، ماست کم چرب و سفیده تخم مرغ. همیشه مقادیر کمتری مصرف کنید که حاوی تعداد مناسب کالری با وزن بدن دلخواه، قد، گروه سنی، سطح فعالیت و هیکل شما باشد. ماچ های سالم مانند سیب، گلابی یا پنیر رشته ای کم چرب را اضافه کنید.

• تمرینات تناسب اندام هوازی با شدت بالا را در برنامه تمرینی خود قرار دهید. سطح بالاتر چارچوب فعالیت شدید متابولیسم شما را برای ساعات زیادی افزایش می دهد. وقتی سیستم شما برای تامین اکسیژن خون و کاهش دمای بدن شما کار می کند، انرژی مصرف می کند.

• بدن سازی یکی دیگر از گزینه های تمرینی است که می تواند به افزایش متابولیسم کمک کند. حتی زمانی که در طول شب می خوابید نیز کار می کند. روی تمرینات بدنسازی تمرکز کنید که بر بزرگترین عضلات شما تأثیر می گذارد. بهبود بافت عضلانی همچنین با افزایش میزان آنزیم هایی که از شر چربی خلاص می شوند، متابولیسم را افزایش می دهد.

• نوشیدنی های یخی به ویژه آب مصرف کنید. آب همراه با روغن کاری و هیدراتاسیون، جذب غذاها را تسهیل می کند. اگر هر چیز سرد یخی می نوشید، سیستم شما نیز باید تلاش بیشتری برای افزایش دمای بدن شما انجام دهد.

• تمرینات تمدد اعصاب را برای کاهش شدت اضطراب خود انجام دهید. احساس اضطراب و عصبی بودن منجر به یک واکنش التهابی در بدن شما می شود. یک واکنش التهابی هضم غذا و متابولیسم را کاهش می دهد. تمرینات روتین تنفس عمیق، نوشتن در یک مجله یا فعالیتی را برای کاهش میزان اضطراب و استرس برای افزایش متابولیسم خود امتحان کنید.