چگونه می توان بدون ورزش ، رژیم و قرص وزن کم کرد: چند نکته برای عالی جلوه دادن

این مقاله 4 مرحله را توضیح می دهد که می توانید از آنها برای کاهش سریع وزن بدون ورزش ، رژیم و مصرف قرص استفاده کنید. هر مرحله ذکر شده و در زیر مورد بحث قرار گرفته است تا بتوانید فوراً از مزایای آن استفاده کنید.

ما مراحل کاهش وزن بدون ورزش ، رژیم و قرص را دنبال کرده و لیست خواهیم کرد. این یک لیست جامع نیست ، اما می توانید با این چند مرحله دست به کار شوید و از نتایج تغییر دهنده زندگی لذت ببرید.

مرحله 1: کربوهیدراتهای “سفید” را نادیده بگیرید:

اولین قدم نادیده گرفتن کربوهیدرات های سفید است. اگر قصد کاهش وزن سریع بدون ورزش ، بدون رژیم و قرص را دارید ، خوردن غذاهای زیر ممنوع است: نان ، غلات ، غلات ، سیب زمینی ، ماکارونی و همچنین سرخ شده با نان. اگر خوردن چیزی سفید را نادیده بگیرید ، از شما محافظت می شود.

مرحله 2: تعیین کالری روزانه:

مرحله دوم در این فرایند تعیین کالری روزانه است. کاهش وزن واقعاً یک فعالیت است. کالری دریافتی خود را بدون محروم کردن از غذا کاهش دهید. به یاد داشته باشید که متابولیسم خود را تعیین کنید. متابولیسم بخش مهمی از کالری سوزانده شده شما در یک روز متوسط ​​است. برای پیروزی در مبارزه و کاهش سریع وزن بدون ورزش ، رژیم و مصرف قرص ، باید بدانید که روزانه چقدر کالری مصرف می کنید.

مرحله 3: مقدار زیادی آب بنوشید:

گام سوم نوشیدن مقدار زیادی آب است. آب مناسب برای سلامتی بسیار مهم است و علاوه بر این ، بسیاری از مردم به سادگی آب کافی دریافت نمی کنند. همچنین ، در صورت کم آبی بدن ، بدن شما آب را در مکانهای نامطلوب حفظ می کند ، بنابراین اگر مطمئن شوید که مقدار زیادی مایعات ضروری دریافت می کنید ، می توانید در یک روز به طور قابل توجهی برش را شروع کنید. فراموش نکنید هر چه بیشتر ورزش کنید ، به آب بیشتری نیاز خواهید داشت. درست قبل از غذا یک فنجان آب بنوشید ؛ این به هضم و همچنین احساس نفخ در شکم کمک می کند که از پرخوری جلوگیری می کند. که در کنار آهسته غذا خوردن ، به شما کمک می کند که در صورت سیر شدن غذا را متوقف کنید ، نه یک بار که بیش از حد غذا خورده اید (اگر سریع غذا بخورید ، می توانید سیر شوید ، حتی متورم اما هنوز گرسنه باشید).

مرحله 4: فعال بمانید:

آخرین مرحله در روند ما فعال ماندن است. کاهش وزن بدون ورزش امکان پذیر است. با این حال ، نشستن بدون ساعت ها می تواند مانع کاهش وزن شود. استفاده از پله به جای پله برقی ، پارک چند خیابان در پارکینگ ، پیاده روی و انتخاب فعالیتی که به جای نشستن به فعالیتهای کمی نیاز دارد ، روشهایی هستند که می توانند به کاهش چربی کمک کنند.

همانطور که مشاهده می کنید وقتی مراحل بالا را دنبال می کنید ، هر زمان که تصمیم بگیرید این مراحل را در مورد چگونگی کاهش سریع وزن بدون انجام تمرینات ، رژیم ها و قرص ها اعمال کنید ، از مزایای بیشتری برخوردار خواهید شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چگونه می توان بدون ورزش ، رژیم و قرص وزن کم کرد: چند نکته برای عالی جلوه دادن

این مقاله 4 مرحله را توضیح می دهد که می توانید از آنها برای کاهش سریع وزن بدون ورزش ، رژیم و مصرف قرص استفاده کنید. هر مرحله ذکر شده و در زیر مورد بحث قرار گرفته است تا بتوانید فوراً از مزایای آن استفاده کنید.

ما مراحل کاهش وزن بدون ورزش ، رژیم و قرص را دنبال کرده و لیست خواهیم کرد. این یک لیست جامع نیست ، اما می توانید با این چند مرحله دست به کار شوید و از نتایج تغییر دهنده زندگی لذت ببرید.

مرحله 1: کربوهیدراتهای “سفید” را نادیده بگیرید:

اولین قدم نادیده گرفتن کربوهیدرات های سفید است. اگر قصد کاهش وزن سریع بدون ورزش ، بدون رژیم و قرص را دارید ، خوردن غذاهای زیر ممنوع است: نان ، غلات ، غلات ، سیب زمینی ، ماکارونی و همچنین سرخ شده با نان. اگر خوردن چیزی سفید را نادیده بگیرید ، از شما محافظت می شود.

مرحله 2: تعیین کالری روزانه:

مرحله دوم در این فرایند تعیین کالری روزانه است. کاهش وزن واقعاً یک فعالیت است. کالری دریافتی خود را بدون محروم کردن از غذا کاهش دهید. به یاد داشته باشید که متابولیسم خود را تعیین کنید. متابولیسم بخش مهمی از کالری سوزانده شده شما در یک روز متوسط ​​است. برای پیروزی در مبارزه و کاهش سریع وزن بدون ورزش ، رژیم و مصرف قرص ، باید بدانید که روزانه چقدر کالری مصرف می کنید.

مرحله 3: مقدار زیادی آب بنوشید:

گام سوم نوشیدن مقدار زیادی آب است. آب مناسب برای سلامتی بسیار مهم است و علاوه بر این ، بسیاری از مردم به سادگی آب کافی دریافت نمی کنند. همچنین ، در صورت کم آبی بدن ، بدن شما آب را در مکانهای نامطلوب حفظ می کند ، بنابراین اگر مطمئن شوید که مقدار زیادی مایعات ضروری دریافت می کنید ، می توانید در یک روز به طور قابل توجهی برش را شروع کنید. فراموش نکنید هر چه بیشتر ورزش کنید ، به آب بیشتری نیاز خواهید داشت. درست قبل از غذا یک فنجان آب بنوشید ؛ این به هضم و همچنین احساس نفخ در شکم کمک می کند که از پرخوری جلوگیری می کند. که در کنار آهسته غذا خوردن ، به شما کمک می کند که در صورت سیر شدن غذا را متوقف کنید ، نه یک بار که بیش از حد غذا خورده اید (اگر سریع غذا بخورید ، می توانید سیر شوید ، حتی متورم اما هنوز گرسنه باشید).

مرحله 4: فعال بمانید:

آخرین مرحله در روند ما فعال ماندن است. کاهش وزن بدون ورزش امکان پذیر است. با این حال ، نشستن بدون ساعت ها می تواند مانع کاهش وزن شود. استفاده از پله به جای پله برقی ، پارک چند خیابان در پارکینگ ، پیاده روی و انتخاب فعالیتی که به جای نشستن به فعالیتهای کمی نیاز دارد ، روشهایی هستند که می توانند به کاهش چربی کمک کنند.

همانطور که مشاهده می کنید وقتی مراحل بالا را دنبال می کنید ، هر زمان که تصمیم بگیرید این مراحل را در مورد چگونگی کاهش سریع وزن بدون انجام تمرینات ، رژیم ها و قرص ها اعمال کنید ، از مزایای بیشتری برخوردار خواهید شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *