چگونه چربی شکم را به سرعت از بین ببریم – بهترین نکات

آیا هنوز در تلاش برای خلاص شدن از شر چربی های شکم هستید؟ ممکن است فکر کنید که ژن ها مسئول آن هستند و ممکن است هرگز آن را از دست ندهید. اما این درست نیست. حتی اگر فکر می‌کنید که همه چیز را امتحان کرده‌اید، کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد، کاری که ممکن است درست کار کند.

من می دانم که همه شما با انواع تبلیغات “به نظر می رسد خیلی خوب برای واقعی بودن” در مورد چگونگی کاهش چربی در چند لحظه آشنا هستید. مدتی است که بازاریاب ها سعی کرده اند به باهوش شما توهین کنند و شما این را می دانید. پس بیایید حقه ها را پشت سر بگذاریم و به موضوع واقعی بپردازیم. از دست دادن چربی بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید اما با یک استراتژی درست.

باید بدانید که یک قرص یا چیزی برای نوشیدن به طور معجزه آسایی شما را لاغر نمی کند. رژیم غذایی مناسب کلید اصلی است و باید با تمرینات تمرینی عالی ترکیب شود. پس بیایید در مورد هر دوی آنها صحبت کنیم و ببینیم که چگونه می توانید شکم شش تکه کاملی را که مدت ها در رویای آنها بودید بدست آورید.

غذا یکی از کلیدهاست. شاید این را نمی دانستید اما یک رژیم غذایی بد مانع از دست دادن چربی بدن شما می شود. در بسیاری از موارد افرادی که گرسنگی می‌کشند یا برخی از درشت مغذی‌ها (پروتئین، کربوهیدرات و چربی) را محدود می‌کنند، در نهایت عضلات خود را از دست می‌دهند نه چربی. از دست دادن عضلات نباید اتفاق بیفتد زیرا بدن آنطور که می خواهید به نظر نمی رسد. باید ماهیچه ها را حفظ کنید و چربی را از بین ببرید. عضلات باید کانتور بدن شما را نشان دهند نه چربی.

بنابراین مطمئن شوید که از رژیم غذایی مناسب پیروی می کنید. یک برنامه غذایی دریافت کنید که به بدن شما آنچه را که نیاز دارد، اما به مقدار مناسب ارائه دهد تا بدن بتواند به یک دستگاه چربی سوز خوب تبدیل شود.

پس از تعیین رژیم غذایی، باید تمرینات را سازماندهی کنید. ورزش های سنتی مانند بلند کردن ساق پا، خم شدن به پهلو و کرانچ را انجام ندهید زیرا چربی بدن شما را نمی سوزاند. شما باید تمریناتی را انجام دهید که به طور خاص ناحیه معده را هدف قرار دهند.

بسیاری از کارآموزان این را نمی‌دانند و شما را مجبور می‌کنند تا چندین بار تمرینات شکمی را تکرار کنید. آنها همچنین بر روی تمرینات چند مفصلی تمرکز می کنند که در درجه اول روی گروه های عضلانی اصلی بدن مانند پاها، سینه و پشت کار می کنند و عضلات شکم کنار گذاشته می شوند.

نکته کلیدی این است که با انجام حرکات لانژ، اسکوات، استپ آپ، ردیف کردن، کشیدن و یک حرکت بلند کردن مرده، چربی شکم را خیلی سریع از بین ببرید. هر تمرین را با شدت بالا انجام دهید. بین تمرینات نباید 3 تا 5 دقیقه استراحت داشته باشید. به خودتان فشار بیاورید و نتیجه را خواهید دید!

با تمام این موارد باید بدانید که وقتی کسی به شما می گوید با زدن یک قرص یا نشستن جلوی تلویزیون با کمربند شکمی که به شکم شما بسته شده است چربی کم می کنید، به این معنی است که او به شما دروغ می گوید!
تنها یک رژیم غذایی خوب و تمرینات منظم، کلیدهای داشتن اندامی متناسب و شکم شش تکه ای است که در مجلات دیده اید و رویاهایشان را دیده اید.