چگونه 20 کیلو کم کنیم – مشکل ریاضی 70000 انرژی

اجتناب کرده اند کف دست دادن 20 کیلو برای منصفانه شخص روزمره چه معنایی دارد؟

اجتناب کرده اند کف دست دادن 20 کیلو دشوارتر اجتناب کرده اند آن چیزی است کدام ممکن است به نظر می رسد مانند است. یعنی باید منصفانه مشکل پیچیده ریاضی 70000 انرژی را رفع کرد.

رقم 70000 انرژی اجتناب کرده اند مکان می آید؟

خوشایند، برای هر کیلو چربی کدام ممکن است دوست داریم کم کنیم، علم به ما می گوید کدام ممکن است باید 3500 انرژی بسوزانیم. اجتناب کرده اند آنجا حساب آسان است: 20 کیلو ضربدر 3500 انرژی برابر 70000 انرژی است. متعاقباً اکنون می دانیم کدام ممکن است چرا آن سی دقیقه پرسه زدن روی تردمیل، کدام ممکن است ساده 250 انرژی سوزانده بود، به تذکر نتایجی را کدام ممکن است ما دنبالش بودیم نداده است!

پس بیایید ریاضی را انجام دهیم: محدوده اندیشه آل برای کاهش پوند بهینه را انتخاب کنید و انتخاب کنید تمدید شده مدت: 1-2 کیلو در هفته خوب ارزش انرژی 1 کیلو چربی: 3500 انرژی

کاهش پوند 1 کیلو در هفته برابر است همراه خود: 3500 انرژی در هفته – هر دو 500 انرژی در روز!

ملاحظه: این ضعیف را می توان اجتناب کرده اند طریق بازی را انتخاب کنید و انتخاب کنید رژیم غذایی به کف دست آورد!

پرونده سراسری مدیریت وزن آرم داد کدام ممکن است 89 نسبت اجتناب کرده اند {افرادی که} 30 کیلو هر دو تا حد زیادی اجتناب کرده اند وزن شخصی را اجتناب کرده اند کف دست دادند را انتخاب کنید و انتخاب کنید حداقل منصفانه سال آن را محافظت کردند، همراه خود مختلط اجتناب کرده اند رژیم غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بازی به نیازها شخصی کف دست یافتند. تنها 10 نسبت همراه خود استفاده اجتناب کرده اند رژیم غذایی توسط خودم را انتخاب کنید و انتخاب کنید تنها 1 نسبت همراه خود استفاده اجتناب کرده اند بازی توسط خودم سودآور شدند.

اکنون، ندانستن این کدام ممکن است منصفانه بوریتو می‌تواند ۲۵۰۰ به همان اندازه ۳۰۰۰ انرژی داشته باشد، دلیل می‌دهد کدام ممکن است چرا متنوع در یک واحد نبرد بی‌بالا برآمدگی می‌جنگند. محیط خطا خیلی کم است را انتخاب کنید و انتخاب کنید حساب در برابر این ما جمع آوری شده شده است.

منصفانه وعده غذایی در واقع ممکن است ممکن است را منصفانه هفته مناسب عقب بیاندازد!

کاهش پوند را می توان شناخته شده به عنوان منصفانه حرکت متعادل کننده ظریف بین انرژی هایی کدام ممکن است بلعیدن می کنید (انرژی دریافتی) را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی هایی کدام ممکن است هیکل ممکن است می سوزاند (انرژی خارج شده) در تذکر گرفت.

انرژی بلعیدن شده اجتناب کرده اند غذاهایی کدام ممکن است می خورید نیمی اجتناب کرده اند معادله را تشکیل می دهد. مقداری کدام ممکن است هیکل ممکن است در حالت آرامش می سوزاند، در کنار همراه خود ورزش های روزانه را انتخاب کنید و انتخاب کنید این سیستم ورزشی ممکن است، نیمی تولید دیگری را تشکیل می دهد.

به همان اندازه همین اواخر، متخصصان مطابقت اندام مجبور بودند تعدادی از تخمین با توجه به آنچه واقعاً در هیکل ممکن است می گذرد برای تحمیل این تعادل انجام دهند.

برآوردها برای ادغام کردن:

انواع انرژی هایی کدام ممکن است هیکل در حالت آرامش می سوزاند (Resting Metabolic Rate) انواع انرژی هایی کدام ممکن است هیکل در حین بازی می سوزاند. تأمین نشاط (چربی هر دو کربوهیدرات) کدام ممکن است عمدتاً در حالت آرامش استفاده تبدیل می شود. تأمین نشاط {مورد استفاده در} هنگام بازی همراه خود هر عمق معین.

مثلا، بهتر از معادله ای کدام ممکن است برای پیش سوراخ بینی RMR استفاده تبدیل می شود در 70 نسبت مواقع خاموش است را انتخاب کنید و انتخاب کنید نتایج ممکن است به همان اندازه 20 نسبت مشخص باشد!

این برای شخص خاص کدام ممکن است در جستجوی کاهش 20 پوندی است چه معنایی دارد؟

مثال: اگر میزان بلعیدن روزانه (محاسبه شده) آنها 2000 انرژی در روز باشد، 20 نسبت خطا برابر 400 انرژی اضافی در روز است.

تنها در یک واحد هفته، افزودن 400 انرژی در روز، در مجموع به 2800 انرژی می رسد!

*معادله هریس-بندیکت، کدام ممکن است شناخته شده به عنوان معمول تجاری اشاره کردن شده است، دارای محیط خطای +/- 15-20٪ در پیش سوراخ بینی (محاسبه) بلعیدن روزانه است.

به خاطر داشته باشید، منصفانه کیلو چربی برابر تقریباً 3500 انرژی است.

{نتیجه نهایی}: اگر RMR به ابعاد 20% کاهش یابد، می توان افزایش وزن تقریباً 1 کیلو در هفته، 3.5 کیلو در ماه، هر دو 42 کیلو در سال را پیش سوراخ بینی کرد!

همه چیز دوباره، ما محیط خطای زیادی داریم، متعاقباً می‌توانید ببینید کدام ممکن است چگونه بدست آوردن به کسری هدف ۵۰۰ انرژی در روز می‌تواند تقریباً امکان پذیر نیست باشد.

خوشبختانه، ما اکنون ابزارهایی داریم کدام ممکن است ارائه می دهیم {کمک می کند} همراه خود دقت شگفت انگیزی به هدف کاهش پوند شخصی برسید.

در جاری حاضر متنوع اجتناب کرده اند تجهیزات گلف‌های عظیم سلامت ابزار دقیقی برای آزمایش متابولیسم ممکن است حاضر می‌دهند. همراه خود بررسی صحیح به 2 پرس و جو فوق العاده مهم پاسخ داده تبدیل می شود:

1. برای حضور در هدف کاهش پوند شخصی، روزانه تعدادی از انرژی باید بلعیدن کنم؟

2. برای حضور در هدف کاهش وزنم چقدر روی حیله و تزویر را انتخاب کنید و انتخاب کنید چه مدت باید بازی کنم؟

همراه خود این داده ها ممکن است همراه خود منصفانه این سیستم از واقعی برای بدست آوردن به نیازها کاهش پوند شخصی مسلح خواهید شد. تولید دیگری سرمایه گذاری نیست.

رژیم لاغری سریع