کاردیو برای سوزاندن چربی – رازهای تمرین برای سوزاندن سریع چربی

کاهش وزن با کاردیو می تواند یک چیز بسیار دشوار باشد. اکثر مردم بر این باورند که کاردیو برای کاهش چربی سریعترین راه برای سوزاندن چربی است. متأسفانه، اگر این کار را به درستی انجام ندهید، استفاده از کاردیو برای سوزاندن چربی می تواند نتایج شما را کاهش دهد!

متداول ترین راه برای استفاده از کاردیو برای کاهش اینچ، ورزش “حالت پایدار” نامیده می شود. این شامل رانندگی با سرعت یکسان برای مدت طولانی است. این نوع تمرینات قلبی رایج‌ترین چیزی است که در اکثر باشگاه‌هایی که دیده‌ام.

بسیاری از افرادی که از روش تمرین کاردیو حالت ثابت استفاده می کنند به ندرت چربی خود را از دست می دهند مگر اینکه رژیم غذایی بسیار محدودی داشته باشند. دلیل اینکه تمرین در حالت ثابت روشی برای افزایش متابولیسم نیست.

همانطور که احتمالاً می دانید، بدن شما از طریق متابولیسم کالری می سوزاند. هر چه متابولیسم شما بالاتر باشد، چربی بیشتری می سوزانید. بهترین راه برای افزایش متابولیسم از طریق ورزش، ساخت توده عضلانی یا استفاده از فواصل با شدت بالا در حین انجام تمرینات هوازی است. کاردیو حالت ثابت ممکن است در این فرآیند چند کالری بسوزاند، اما تأثیر بسیار کمی بر متابولیسم شما دارد!

نه تنها این، بدن شما خیلی سریع با تمرینات کاردیو حالت ثابت سازگار می شود، که می تواند سوزاندن چربی با استفاده از این روش را دشوارتر کند. وقتی برای اولین بار سوار تردمیل، مربی بیضوی، دوچرخه ثابت و غیره می شوید، انجام دادن یک کار کوچک بسیار خسته کننده است. اما هر چه بیشتر پیشرفت کنید، بدن شما بیشتر سازگار می شود. کار به جایی می رسد که بدن شما آنقدر با همان تمرینات حالت ثابت سازگار شده است که برای به چالش کشیدن آن باید بیشتر و سخت تر تلاش کنید!

محلول کاردیو

همانطور که می بینید، انجام کاردیو در حالت ثابت بهترین گزینه برای چربی سوزی نیست. اگر به دنبال چربی سوزی با کاردیو هستید، تمرینات اینتروال جایگزین بسیار خوبی برای حالت ثابت است. تمرین اینتروال با کاردیو حالت ثابت متفاوت است زیرا نقش بسیار زیادی در سوزاندن کالری و مهمتر از همه افزایش متابولیسم شما دارد.

تمرینات اینتروال یک راه عالی برای پیشرفت است زیرا شامل تناوب بین شدت بالا و پایین است.

چگونه با تمرینات اینتروال کاردیو چربی بسوزانیم…

به عنوان یک مبتدی، از دوچرخه ثابت یا خوابیده استفاده کنید.

  1. با گرم کردن به مدت 5 دقیقه شروع کنید.
  2. سپس سرعت و مقاومت را برای 2 دقیقه آینده کمی افزایش دهید.
  3. سپس تقریباً با حداکثر سرعتی که می توانید به مدت 30 ثانیه – 1 دقیقه راه بروید.
  4. فاصله 2 دقیقه آهسته – 1 دقیقه سریع را 3-6 بار تکرار کنید.
  5. در آخر بگذارید 5 دقیقه خنک شود.

وقتی این نوع تمرینات هوازی را برای سوزاندن چربی امتحان کنید، خواهید دید که چقدر بهتر از کاردیو حالت ثابت است. با استفاده از تمرینات اینتروال به عنوان یک روش کاردیو برای سوزاندن چربی، خواهید دید که چگونه شدت هر یا دو دقیقه تغییر می کند، واقعاً کل تمرین را بسیار سریعتر می کند. همانطور که قبلاً اشاره کردم، بهترین بخش استفاده از تمرینات اینتروال به عنوان یک تمرین قلبی برای سوزاندن چربی این است که متابولیسم شما را برای کاهش بهینه چربی افزایش می دهد!

به یاد داشته باشید قبل از شروع هر برنامه ورزشی که شامل کاردیو برای سوزاندن چربی است، با پزشک مشورت کنید. بنابراین تمرینات اینتروال را به عنوان تمرین قلبی بعدی خود برای چربی سوزی امتحان کنید. سخت کار کن، سخت تمرین کن و ایمن باش!

رژیم لاغری سریع