کاهش وزن با مواد غذایی برای سوزاندن چربی های اشباع شده

موضوع مواد غذایی برای سوزاندن چربی های اشباع شده مسائل جالبی را مطرح می کند. از نظر فنی، غذاهای چربی سوز یک نام اشتباه است، زیرا در واقع چنین چیزی وجود ندارد. با این حال، استفاده از این عبارت آسان است. اگرچه انتخاب نوع مصرفی که فکر می‌کنید مناسب است، محاسن خود را دارد، بحث‌های زیادی در مورد اینکه واقعاً چه چیزی عادات غذایی صحیح یا نامناسب را تشکیل می‌دهد، وجود دارد.

در زیر حکمتی است که می تواند به شما کمک کند.

وب جهانی حاوی لیست های متعددی است که با غذاهای چربی سوز سروکار دارند. مطمئناً تقریباً هر یک از آنها ممکن است بیان کنند که غذاهای آن برای سوزاندن چربی های اشباع شده اثربخشی بهتری نسبت به سایرین دارند. البته بار اثبات این موضوع با شماست.

با این حال، دو منبع اطلاعاتی برجسته می توانند در اینجا به کمک شما بیایند. یکی NutritionData.org است. و دیگری، در میان بهترین ها، انجمن رژیم غذایی آمریکا است.

علاوه بر این، مجله آمریکایی تغذیه بالینی منبع ثابت و ثابتی از دانش در مورد مواد غذایی برای سوزاندن چربی های اشباع شده باقی می ماند. آیا چنین جانوری وجود دارد؟ حداقل با این انواع پایگاه داده، شما حدس زدن را دور می زنید، مغالطه ها را منحرف می کنید، به علاوه از افسانه ها پیش می روید. و با انجام این کار، می توانید توجه خود را به آنچه که رضایت و نتایج کاهش وزن را برای شما به ارمغان می آورد، اختصاص دهید.

سعی کنید به یاد داشته باشید که علاوه بر اینکه صرفاً برای سوزاندن چربی های اشباع شده (یا صرفاً کاهش مصرف خود) به مواد غذایی وابسته هستید. شما می توانید از روش های متعدد برای کاهش پوندهای ناخواسته سود ببرید. این اساساً به این معنی است که شما باید از روش‌های کاهش چربی اضافی استفاده کنید، نه تنها الگوی مصرف غذای خود را تغییر دهید، زیرا، حتی اگر تغییر انتخاب غذا به مزیت کلی کاهش وزن کمک می‌کند، سهم بیشتر شما از طریق مشارکت در فعالیت‌های هوازی حاصل می‌شود.

جای تعجب نیست که چشم‌اندازهای بی‌شماری کاهش وزن به دلیل چالش بزرگ چهارگانه: کمبود زمان، کمبود الهام، کمبود دانش و کمبود بودجه، از فعالیت‌های بدنی مورد نیاز برای دستیابی به کاهش چربی اجتناب می‌کنند.

با این حال، امروز می‌تواند روز فوق‌العاده‌ای باشد که در آن بر بزرگ‌ترین موانع چربی بدن که با آن‌ها مواجه هستید، غلبه کنید.

در حال حاضر، بد نیست به یکی از جنبه های اصلی موفقیت کاهش وزن بپردازیم – غذاهایی برای سوزاندن چربی های اشباع شده. بنابراین، با قدرتی که ممکن است از این قطعه واحد تولید کنید، به جلو بروید.

بهترین مسیری که می توانید در پیش بگیرید این است که یاد بگیرید مدلی را برای غذایی که چربی سوزی می کند مشخص کنید. اساساً، وقتی غذاهایی را انتخاب می‌کنید که فواید تغذیه‌ای بیشتری نسبت به خانه‌ها یا فست فودهای زنجیره‌ای می‌توانند داشته باشند، عادات غذایی شما بسیار قوی‌تر می‌شوند.

مواد غذایی نمکی، قندی یا کره ای – حاوی مواد نگهدارنده، آفت کش ها و مواد شیمیایی – در حالی که در ابتدا برای کام شما خوشایند هستند، می توانند بعداً شما را غافلگیر کنند زیرا روشی پوشیده برای تأثیرگذاری بر افزایش چربی بدن دارند. اثرات آنها بر کاهش وزن حداقل می گویند مضر است.

اساساً، دلایل افزایش نامناسب درصد چربی بدن از این واقعیت ناشی می شود که غذاهای نامناسب برای کاهش وزن دارای مواد متفاوتی نسبت به مواد غذایی برای سوزاندن چربی های اشباع شده هستند. شما می توانید در این مورد مطمئن باشید – کاهش وزن محل مبارزه با آتش با همان نوع نتیجه معکوس نیست. به این معنی که باید مصرف چربی های اشباع خود را با روش های دیگر کاهش دهید.

بسیاری از مردم هنوز این موضوع را با موضوع دیگری اشتباه می گیرند، مانند مصرف اسیدهای چرب. اسیدهای چرب ضروری هسته اصلی مواد غذایی برای سوزاندن چربی های اشباع شده را نشان می دهند. از قضا، اسید چرب با الگوی تقریبا مخالف چربی اشباع عمل می کند.

با این حال، این مکانی است که در آن شما می توانید به روشی مشابه با آتش مبارزه کنید – با بلعیدن مقادیر زیادی اسیدهای چرب. چربی‌های تک غیراشباع به پیشرفت کاهش وزن کمک می‌کنند، همانطور که انواع اسیدهای چرب غیراشباع چندگانه شما کمک می‌کنند.

حال، چه مواد غذایی مکمل کاهش چربی شما نیستند؟ غذاهای حاوی روغن های هیدروژنه مانند روغن نارگیل – البته بستنی استاندارد. به علاوه، می توانید به این لیست اضافه کنید – گوشت ناهار، و روغن نخل.

بنابراین، چه نوع غذایی به شما تغذیه حمایتی برای کاهش وزن می دهد؟ سبزیجات، به ویژه از انواع سبز و برگدار. همچنین آجیل و دانه ها از هر نوع. علاوه بر این، سویا، توفو و غلات کمک می کنند. ماهی هایی مانند سالمون و پولاک از انواع کم جیوه هستند – بنابراین آنها به اهداف کاهش وزن شما کمک می کنند، مانند میوه های تقریباً هر گونه. این به طور عمده درست است زیرا آنها تقریباً اصلاً چربی ندارند. برای اطلاعات بیشتر در مورد مواد غذایی برای سوزاندن چربی های اشباع شده می توانید کادر نویسنده زیر را مشاهده کنید.