کاهش وزن موفق اکنون – راه حل های ساده اغلب نادیده گرفته می شوند

کرست حداقل 150 سال قدمت دارد. چرا حتی اختراع شده بود. از آنجایی که تا زمانی که افراد از شکل ظاهری خود آگاه بودند، اضافه وزن دنیا را آزار می‌داد، برنامه‌هایی وجود داشت که همگی به عنوان راه‌حل‌های نهایی کاهش وزن معرفی شده‌اند. تا به حال هیچ کدام موفق نشده اند حتی یک فرورفتگی کوچک در کلمات مشکلات چاقی ایجاد کنند. اما به جای پیچیدگی چه می شود اگر از سادگی استفاده کنیم.

برای اینکه یک برنامه کاهش وزن موفق باشد، باید جدید و متفاوت باشد. اگر پیچیده باشد و نیاز به یک کتاب 350 صفحه ای برای توضیح آن باشد، بسیار بهتر است. چگونه ممکن است هر مفهوم رژیمی که از یک فرد معمولی انتظار می رود اتخاذ کند، احتمالاً به یک کتاب کامل برای توضیح نیاز دارد.

پیچیدگی فقط یک راه دزدانه برای پنهان کردن نقص های یک سیستم است. سازندگان کاهش وزن می‌دانند که برخی از افراد دست به هر کاری می‌زنند تا به سرعت چند پوند از دست بدهند، حتی به بهای سلامتی خود. پس راه حل چیست؟ آنقدر ساده است که آن را رد خواهید کرد. با این حال بسیاری از چیزهای ساده آسان نیستند. اگر این آسان بود، همه این کار را انجام می‌دادند و چاقی متعلق به گذشته بود. دو کار وجود دارد که باید انجام دهید.

1. کمتر بخورید

2. بیشتر حرکت کنید

هنوز ترک نکن!

شما سعی کرده اید کمتر غذا بخورید و درست کار نکرده اید! بگذار توضیح بدهم. همه چیز در مورد بخش ها است. مهم نیست که چه مقدار کربوهیدرات یا پروتئین می خورید. این مربوط به این است که چقدر در دهان خود قرار می دهید. وقتی اکثر افراد رژیم می گیرند، کالری دریافتی خود را به شدت کاهش می دهند. آنها چربی ها و کربوهیدرات ها را کاهش می دهند.

1. باید توجه داشته باشید که در حال حاضر چه مقدار غذایی می خورید. این کار را برای چند روز انجام دهید، هیچ تغییری ایجاد نکنید فقط مشاهده کنید. چیزی که می‌خواهم متوجه شوید این است که دقیقا چقدر می‌خورید. به یاد داشته باشید که این تغییری است که شما در زندگی ایجاد می کنید. چند روز هیچ فرقی نمیکنه

2. بعد از چند روز تنها چیزی که از شما می خواهم این است که مقدار کمی گوشت، برنج، ماکارونی و سیب زمینی را سرو کنید. یک وعده معمولی سبزی و سایر سبزیجات میل کنید.

3. اگر گرسنه هستید یک سیب یا گلابی با چند بادام را برای چای صبح و بعد از ظهر توصیه می کنم.

4. مقدار زیادی آب بنوشید، نه فقط برای سیر کردن، بلکه برای آبرسانی مناسب به سلول‌هایتان. شما نیاز دارید که این سلول ها در بهترین حالت خود کار کنند، به خصوص آنهایی که در چربی سوزی نقش دارند.

5. هر روز به پیاده روی بروید، اگر باران می بارد، بارانی بپوشید یا از چتر استفاده کنید. راز آشکار است. شما اکنون اصول اولیه یک برنامه کاهش وزن پایدار موفق را دارید.

رژیم لاغری سریع