کاهش وزن و تمرین برای مردانی که کار می کنند و به کالج می روند

شما برای تغییر آماده هستید و هدف حذف وزن اضافی است. ابتدا باید رویکردی برای کاهش پوند ایجاد شود. شما باید کاهش چربی و تمرینات ورزشی را ترکیب کنید تا بهترین سلامت ممکن را در طول رشد شخصی حفظ کنید. گام اولیه ای که باید قبل از شروع به آن فکر کنید معمولاً برنامه ریزی برای ترسیم پیشرفت خود است. استفاده از یک کتاب یا برنامه را شروع کنید و با اندازه گیری وزن و بدن خود و ثبت رسمی همه آنها در ابتدا شروع کنید.

تصمیم بگیرید که در کجا تمرین کنید. در سالن بدنسازی، یک باشگاه سلامت، نوارهای تمرین یا شاید یک مرکز تناسب اندام خانگی. یک مرکز تناسب اندام مزایای متعددی را ارائه می دهد زیرا برنامه های رژیم غذایی کاهش وزن را در دسترس ایجاد می کند. یک مرکز سلامت و تناسب اندام در نزدیکی می تواند در واقع برنامه نرم افزاری را برای اعضا ارائه دهد که برنامه ریزی وعده غذایی آنها را راهنمایی می کند و تعیین می کند که از کدام وسیله برای تمرینات قلبی و همچنین تقویت قدرت استفاده کنند. این برنامه یا حتی شبکه جهانی وب می تواند به شما در جزئیات برنامه کاهش وزن کمک کند.

شاید شما در واقع هیچ عجله ای ندارید، اما شما یک گام ثابت هستید که تصمیم گرفته اید از شر وزن خلاص شوید. در این مورد، باید به یک برنامه غذایی روزانه پایبند باشید که برای ترویج عادات غذایی بسیار بهتر طراحی شده است. بهتر است یک زمان تمرین برای سه بار در هفته تنظیم کنید. هر زمانی که می توان تمرینات را با دوستان انجام داد، بهترین کار این است که می توانند شما را به اهداف مورد نظر خود پاسخگو نگه دارند.

هر هفته پیشرفت می کنید به راحتی می تواند انگیزه شما را حفظ کند و همچنین نشان دهد که آیا ترکیب مناسبی از غذا خوردن و ورزش را دارید یا خیر. وزن‌های از دست رفته را هر هفته دنبال کنید و با استراحت، لذت بردن از فیلم دلخواهتان یا حتی بهتر از آن، یک شب وقت بگذارید و به برخی از فیلم‌ها بروید. به برنامه خود پایبند باشید و سرگرمی را در روز خود حفظ کنید.

تمرینات باید لذت بخش، چربی سوزی و تمرینات قلبی باشد. تمرین‌های بدنی ممکن است شامل کلاس‌ها باشد و بسیاری از آنها در باشگاه‌های سلامتی نیاز دارند. زومبا بسیار سرگرم کننده است و عضلات شکم شما و تمام مکان هایی را که مردم مایلند تقویت کنند کار می کند. این یک کلاس عالی برای تمرین هوازی شما برای آن روز است. حتی اگر روش ها کاملا جدید و متفاوت باشند، موسیقی در واقع جذاب است. تمام تلاش خود را انجام دهید و از ورزش لذت ببرید.

تمرینات برای چربی سوزی و همچنین کاهش وزن اضافی را می توان بر روی ماشین انجام داد. تردمیل یا چرخه ای که تا نیم ساعت کار می کند، هر زمان که هوا سخت باشد، در داخل خانه شما عالی است. بسیاری از مواقع دیگر ممکن است آب و هوای زیبایی را برای دوچرخه سواری یا دویدن سریع در فضای باز برای لذت بردن از مناظر ارائه دهند.

انتخاب برنامه ورزشی ضروری است زیرا حتی پس از کاهش وزن موفق، حفظ و سبک زندگی سالم برای تناسب اندام حیاتی است. در حین دستیابی به اهداف کاهش وزن، سبک زندگی درست غذا خوردن و ورزش هفتگی را به عنوان یک تجربه عملی سرگرم کننده بیاموزید. این راز حفظ ظاهر جدید خود پس از رسیدن به هدف است.

به طور خلاصه، یک برنامه تمرینی ساختاریافته برای هر کسی توصیه می شود تا با ترکیبی از کاهش وزن و همچنین تمرینات موفق باشد. هدف اصلی شما، علاوه بر کاهش پوند، این است که اجازه دهید غذاهای رژیمی شما بخشی از برنامه روزانه شما باشد. وقتی یاد می گیرید که چگونه غذاهای خاص را بپزید، ایده خوبی است. سبک زندگی سالم غذا خوردن طبیعت دوم است و تمرینات بدنی همچنان منبعی از سرگرمی را به رویدادهای روزانه شما می افزایند.