کاهش وزن: چگونه زمان بر غذا تأثیر می گذارد

اگر می پرسید آیا بهتر است با شکم خالی ، قبل از صبحانه یا ناهار ورزش کنید و سپس تمرینات خود را انجام دهید ، من اینجا وزن می کنم.

سالهاست به ما می گویند صبحانه مهمترین وعده غذایی روز است و شما باید یک صبحانه مغذی خوب بخورید تا بهترین تمرین را داشته باشید. اما آیا واقعا درست است؟ در اینجا برخی از مزایای ورزش روزه داری آورده شده است ، به این معنی که قبل از صبحانه یا هر چیز دیگری اگر مانند من روزه داری متناوب انجام دهید ، اولین وعده غذایی شما در روز به پایان می رسد.

ورزش ناشتا سطح گلوکز و انسولین را بهبود می بخشد و خطر مقاومت به انسولین و دیابت نوع 2 را کاهش می دهد.

همانطور که در مقاله امروز هنوز روز است توضیح می دهم ، ورزش ناشتا مخصوصاً برای کاهش چربی م effectiveثر است ، زیرا هم وزن کل بدن و هم درصد چربی بدن را کاهش می دهد. ورزش بعد از غذا فقط وزن بدن را کاهش می دهد.

مصرف غذا در بقیه روز را کند می کند و در نتیجه کسری کلی انرژی حدود 400 کالری ایجاد می کند.

این می تواند هورمون رشد و تستوسترون را افزایش دهد ، که از افسردگی جلوگیری می کند و بازسازی بافت را بهینه می کند.

افرادی که صبحانه را کنار گذاشته و با معده خالی کار می کردند ، خاطرات کاری بهتری در اواسط بعدازظهر داشتند و خستگی روحی و استرس کمتری را در طول روز در مقایسه با افرادی که قبل از ورزش غلات مصرف می کردند گزارش کردند.

به جلوگیری از افسردگی کمک می کند.

ورزش و روزه داری با هم باعث ایجاد استرس اکسیداتیو می شود که به مقابله با پیری عضلات کمک می کند.

بنابراین من فکر می کنم این را می توان گفت که اگر چربی سوزی و بهبود سلامت ماهیچه ها هدف اصلی شما باشد ، می توان گفت که کار با روزه داری راهی برای پیشرفت است.

یک مزیت بزرگ دیگر این است که ورزش با شکم خالی بیش از 14 تا 18 ساعت (که می توانید در صورت روزه داری متناوب انجام دهید) احتمالاً باعث افزایش اتوفاژی می شود مانند این که دو تا سه روز با افزایش AMPK ، NAD + روزه بگیرید. ، و مهار mTOR. اتوفاژی فرایندی است که طی آن بدن سلول های آسیب دیده را پاکسازی می کند تا سلول های جوانتر و سالم تر احیا شود. در طول روزه داری طولانی مدت رخ می دهد.

بنابراین ، آیا هرگز نباید قبل از ورزش غذا بخورید؟ برای همه مناسب نیست. بستگی به سن شما ، آخرین باری که غذا خورده اید ، باردار بوده اید یا خیر ، مصرف داروهای شما ، سابقه پزشکی شما ، میزان آمادگی جسمانی شما ، اینکه آیا از نظر متابولیکی انعطاف پذیر هستید یا خیر ، و نوع تمریناتی که انجام می دهید. اگر احساس ضعف ، سرگیجه ، حالت تهوع یا سرگیجه می کنید ، احتمالاً باید قبل از ورزش چیزی بخورید. به هر حال ، من یک کاسه غلات را توصیه نمی کنم. یک وعده غذایی پروتئینی خوب مانند یک شیک کوچک پروتئین آب پنیر انتخاب خوبی است.

مانند همه چیز ، همیشه بهتر است به بدن خود گوش دهید و از عقل برای پیدا کردن آنچه برای شما مناسب است استفاده کنید.

آیا قبل از ورزش غذا می خورید یا معمولاً با معده خالی ورزش می کنید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *