کاهش چربی برای احمق ها – با این نکات چربی سوزی، هورمون های کاهش چربی خود را باز کنید

بیشتر افراد به دلیل متابولیسم کند و غیرمولد اضافه وزن دارند. یکی از رایج ترین اشتباهاتی که افراد دارای اضافه وزن به آن عادت می کنند، خوردن غذاهای بد است، مانند از آنجایی که شما بد غذا می خورید، بدن شما به حالت ذخیره چربی می رود و تا آنجا که می تواند ذخیره می کند. وقتی غذاهای اشتباه می خورید، سطح انرژی شما کاهش می یابد و ناسالم می شوید.

در اینجا چند نکته ساده برای آزادسازی بهترین هورمون های چربی سوز وجود دارد که بدن شما را به یک دستگاه چربی سوز تبدیل می کند.

شما باید از خوردن غذاهای فرآوری شده پرچرب خودداری کنید زیرا باعث افزایش سطح قند و تبدیل بدن شما به یک دستگاه ذخیره سازی می شود. رژیم غذایی شما باید شامل کربوهیدرات های پیچیده با فیبر بالا باشد که انرژی را در طول روز تامین می کند. بعید است که کربوهیدرات های پیچیده به عنوان چربی ذخیره شوند. این کربوهیدرات‌های خوب سطح قند خون شما را به درستی برای تولید هورمون‌های چربی‌سوز که متابولیسم شما را افزایش می‌دهند، تامین می‌کنند

بیشتر بخورید. این کار بدن شما را مجبور می‌کند تا با غذاهای بیشتری سازگار شود، که به شما کمک می‌کند چربی را به طور موثرتری بسوزانید. بدن شما تا آنجا که می تواند می سوزد، بنابراین دادن وعده های غذایی کوچک و مغذی به شما کمک می کند تا سریعتر چربی بسوزانید. سعی کنید از مصرف شکر فرآوری شده و غذاهای فرآوری شده خودداری کنید زیرا این کار باعث کاهش سرعت کاهش چربی و متابولیسم شما می شود.

درک اینکه بدن شما چگونه کار می کند و چربی را ذخیره می کند می تواند برای کاهش وزن موثر شما بسیار مهم باشد. اگر غذاهای مناسب را در زمان های مناسب بخورید، هورمون های چربی سوز در طول روز خواهید داشت. این فقط این است که چه نوع رژیم غذایی حاوی این نوع اطلاعات است؟ شما باید درک کنید که چگونه استرس می تواند با قرار دادن هورمون های خود در حالت ذخیره چربی، بر هورمون های بدن شما تأثیر بگذارد. شما باید سطح استرس را کاهش دهید زیرا این به تعادل هورمون های شما کمک می کند.