کتاب جدید می آموزد که چگونه در سالهای طلایی خود سالم و فعال بمانید

در ساختن تناسب اندام پایدار ، لیزا ترسی هریس کتاب Baby Boomers و همه کسانی را که از قرون وسطی تا قرنها انتظار داشتند ، نوشت. همه ما می دانیم که ورزش و تغذیه مهم است ، اما به نظر می رسد که تمام کتاب های سلامتی و تناسب اندام و برنامه های ورزشی موجود برای گروه سنی 18 تا 40 سال است. همه ما می خواهیم مدتها بعد احساس خوبی داشته باشیم ، اما می توان فراموش کرد که ورزش و تغذیه با افزایش سن چقدر مهم است ، نمی توانیم در ساحل آنطور که نسل جوان می خواهد خوب به نظر برسیم ، اما می توانیم از دست دادن عضلات ، استخوان های شکننده را جبران کنیم. ، بیماری و چربی شکم که تهدید می کند ما را قبل از زمان خود پیر می کند.

هریس از سال 1978 یک متخصص تغذیه ثبت شده است. به عنوان مالک Enduring Fitness 4U ، او کلاسهای ورزشی برای سالمندان و آموزش تناسب اندام خانگی و آموزش تغذیه ارائه می دهد. در نتیجه ، شما دانش ، مهارت ها و طرز فکر مثبت را دارید که به هر کسی در بهبود سلامت ، سطح فعالیت و رضایت کلی از زندگی کمک می کند. او به صدها نفر کمک کرده است و اکنون زندگی خود را با خوانندگان خود در این کتاب جدید به اشتراک می گذارد.

با این حال ، خوش فرم بودن و سالم بودن آسان تر از انجام آن است. برخی از افراد حتی ممکن است فکر کنند که کند کردن روند پیری غیرممکن است. بسیاری از مردم معتقدند که مقدر شده اند که چاق شوند زیرا والدینشان چاق بوده اند یا دیابتی بوده اند ، بیماری قلبی داشته اند و غیره. با این حال ، تحقیقات نشان می دهد که ژنتیک همیشه حرف آخر را نمی زند. به عنوان مثال ، هریس به منبعی اشاره می کند که می گوید “فقط حدود 10 درصد موارد [with Alzheimer’s] آنها ژنهای معیوب بیماری را حمل می کنند و فقط نیمی از افرادی که آنها را حمل می کنند به آن مبتلا می شوند. بیشتر موارد آلزایمر ناشی از تجمع مغزی است که در طول زندگی رخ می دهد. به عبارت دیگر ، ناتوانی و بیماری علیرغم ژن های آنها اجتناب ناپذیر نیستند.

برای من مهمترین پیام این کتاب نیاز به بلند شدن و حرکت است. هریس از ما می پرسد آیا ما با میزان ساعاتی که هر روز می نشینیم سلامتی خود را خراب می کنیم؟ درست است که ما با Roombas و اعتیاد به تلفن های هوشمند و وسایل تحویل داده شده در خانه کمتر حرکت می کنیم ، بنابراین ما را ترغیب می کند تا راه هایی برای حرکت بیشتر پیدا کنیم ، مانند گشت و گذار با تلفن.

و نتایج هریس شگفت انگیز است. به افراد پیش دیابت کمک می کند رژیم غذایی خود را تغییر دهند. این به افراد با واکرها کمک می کند تا دوباره حرکت کنند. این امر به افراد مسن کمک می کند تا ماهیچه های خود را تقویت کرده و تعادل خود را تقویت کنند تا در صورت زمین خوردن بتوانند بلند شوند و حتی بهتر از افتادن کامل آنها جلوگیری کنند. همچنین افراد را تشویق می کند تا فعالیتهایی را که از آنها لذت می برند پیدا کنند. اگر فعالیتی را دوست ندارید ، آن را انجام نخواهید داد ، بنابراین او به ما نشان می دهد که چگونه “اکستازی ورزش” خود را پیدا کنیم.

در حالی که ورزش مهم است ، تغذیه نیز اهمیت دارد. هریس دستورالعمل هایی برای دریافت مقدار مناسب میوه و سبزیجات در رژیم غذایی خود ارائه می دهد. این راهنمایی در مورد زمان خوردن پروتئین ، مقدار مصرف و نحوه استفاده از آن برای بیشترین سود را ارائه می دهد. البته او طرفدار بزرگ نوشیدن آب است.

بسیاری از مردم مجموعه فصل هایی با عنوان “دفاع خود را در برابر بیماری های مزمن” ارزشمند می دانند. در اینجا او در مورد بیماری های قلبی ، دیابت ، سرطان ، زوال عقل ، ورم مفاصل و پوکی استخوان و چگونگی افزایش شانس عدم تشخیص هر یک از آنها صحبت می کند. همچنین چگونگی زندگی بهتر را در صورت وجود آنها بررسی می کند تا مانع لذت شما از زندگی نشوند.

یکی از بزرگترین چالش ها برای اکثر مردم پرخوری است. هریس متوجه می شود که همه ما انسان هستیم و قرار نیست بدون رضایت گاه به گاه سبزیجات بخوریم. من عاشق این هستم که وقتی بیرون می روید چه کارهایی انجام دهید تا پرخوری نکنید یا وقتی به یکی از سفرهای تفریحی بروید که احساس می کنید گروگان صبحانه بوفه هستید. اگرچه جیره غذایی رستوران ها افزایش یافته است ، هریس توصیه های کاملی در مورد چگونگی لذت بردن از غذا خوردن بدون بازگشت می کند. در عین حال ، او به خوردن آگاهانه اعتقاد دارد و به او اجازه می دهد هر از گاهی از غذا لذت ببرد. به عنوان مثال ، به ما بگویید: “وقتی میل شما می آید آن بستنی خوشمزه را دارید ؛ هر لقمه را بچشید و ادامه دهید. (این نمونه ای از خوردن دقیق غذا ، توجه دقیق به لحظه و پذیرش احساسات شما ، تلاش نکردن است. آنها را عوض کن.)”

من فقط چهل و شش سال دارم ، اما ساختن تناسب اندام پایدار شما را دوست داشتم زیرا به من پی برد که می توانم اکنون عمل کنم تا آخرین سالهای زندگی ام کیفیت زندگی مطلوبی را برایم فراهم کند. من قبلاً به طور منظم ورزش می کردم ، اما بعد از شکستن دوچرخه ورزش چند ماه پیش ، سقوط کرد. هریس من را تشویق کرد که دوباره تمرینات وزنه برداری و وزنه زدن و پیاده روی بیشتر و حتی تغییراتی در نحوه غذا خوردن انجام دهم. فقط در چند هفته ای که شروع کردم ، در حال حاضر به نتایج توجه کرده ام.

بنابراین ، یک نسخه از Building Your Lasting Fitness دریافت کنید و سپس بلند شوید و ادامه دهید. هرچه بیشتر حرکت کنید ، زندگی طولانی تر ، سالم تر و شادتر خواهید بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *