کوره چربی سوز چیست؟

از اینکه 15، 20، 50 یا بیشتر پوند اضافه کنید خسته شده اید؟ از وزن؟ آیا احساس می کنید همه چیز را امتحان کرده اید اما هنوز به نتایجی که می خواهید نرسیده اید؟ آیا در مورد اینکه واقعاً چه چیزی کار می کند گیج شده اید؟ اگر به این سؤالات پاسخ مثبت داده اید، مانند بسیاری از آمریکایی ها، پاسخ شما مثبت است.

اطلاعات زیادی در مورد اینکه چه چیزی بخوریم و چه کاری نباید انجام دهیم، چه نوع تمریناتی را باید انجام دهیم و روندهای احمقانه ای که نوید نتایج فوق العاده را می دهند اما سالم به نظر نمی رسند وجود دارد. برای خلاصی دائمی، ایمن و سریع از شر پوند چه کنیم؟

سردرگمی … بزرگترین نقطه فروش

یک راز فروش قدیمی وجود دارد: “سرگردانی محصولات را می فروشد”. به عنوان مصرف کننده، ما می توانیم از همه محصولات و خدماتی که برای حمایت از اهداف تناسب اندام ما در دسترس هستند، بسیار غرق و گیج شویم. گاهی اوقات ما همه چیز را امتحان می کنیم و در نهایت همه چیز را امتحان می کنیم زیرا به نظر می رسد هیچ چیز جواب نمی دهد. صنعت بر این متکی است زیرا برای آنها پول بیشتری به همراه دارد. اگر حقیقت را در مورد چگونگی دستیابی به اهداف تناسب اندام خود یاد می گرفتیم، همه این محصولات و خدمات پرطرفدار را نمی خریدیم. برخی از افسانه‌های رایج رد شده:

1) شما باید چربی کم کنید! با بسیاری از برنامه‌های غذا خوردن، می‌توانید ببینید که عدد در ترازو کاهش می‌یابد، اما در واقعیت بیشتر آب از دست می‌دهید – نه پوند واقعی. این شما را سالم تر نمی کند … می تواند شما را کم آب کند و دائمی نیست.

2) برنامه های کم کربوهیدرات و کم چرب کار نمی کنند! بدن ما برای عملکرد صحیح به کربوهیدرات ها و چربی ها نیاز دارد و اگر آنها را به طور کامل حذف کنید یا به اندازه کافی از آنها نخورید، سطح انرژی شما بسیار پایین می آید و در نهایت به پرخوری از این غذاها برمی گردید. همه چیز را در حد اعتدال بخورید!

3) تمرینات قلبی طولانی و مکرر برای چربی سوزی موثر نیستند! ممکن است آنقدر که فکر می کنید نیازی به ورزش نداشته باشید. اعتقاد بر این است که تمرینات قلبی طولانی و بسیار شدید فقط برای مدت کوتاهی چربی می سوزانند و در نهایت در بیشتر تمرینات خود قند می سوزانید. چه وقتی تلف کردیم!

4) برنامه های رژیم غذایی مورد تایید سلبریتی ها گران، کند هستند و از شما می خواهند که برای حفظ وزن به آنها پایبند باشید. ما نتایج دائمی می خواهیم و من شخصاً نمی خواهم این غذاها را بخورم و تا آخر عمرم این همه پول خرج کنم!

5) برنامه های محدود کننده (مانند گرسنگی) کار نمی کنند و بسیار خطرناک هستند. مصرف نکردن کالری کافی در واقع می تواند باعث شود که بدن شما وقتی به حالت گرسنگی می رود، چربی ذخیره کند. اگر به اندازه کافی غذا نمی خورید، بدن شما مطمئن نیست که چه زمانی دوباره غذا دریافت می کند، بنابراین شروع به ذخیره چربی هایی که می خورید می کند.

رژیم لاغری سریع