گرم کردن عضلات من را فعال کنید

گرم کردن عضلات من را فعال کنید


“ماهیچه هایم را گرم کنید – تمرینات فعال سازی گلوتئال برای توسعه ماهیچه های باسن” – مونیکا می

امروز ما در حال گرم شدن برای فعال سازی عضلات سرینی هستیم.

بله !!! بالاخره این ویدیو اتفاق افتاد!

همین تمرین به من کمک کرد تا ماهیچه هایم رشد کنند و مغز بسیار مهمی برای اتصال ماهیچه ها ایجاد شود.

اگر می خواهید عضلات باسن قوی تر و بزرگتر شوید ، داشتن برنامه فعال سازی باسن ضروری است.

بنابراین ، به منظور کمک به شما در یادگیری نحوه انجام صحیح ، من فرآیند فعال سازی گلوتئال را با شما به اشتراک می گذارم – شروع به پایان کنید.

مدت زمان این تمرین فقط 6 دقیقه است ، بدون بهانه!

قبل از غوطه ور شدن در تمرین ، اجازه دهید ایده های کوتاهی در مورد اینکه چرا باید این تمرین را انجام دهید به شما ارائه دهم.

چرا باید عضلات باسن را فعال کنید ؟!


تمرین فعال سازی گلوتئال با هدف کمک به شما در “فعال کردن” یا “فعال کردن” ماهیچه های ساق پا انجام می شود.

من بارها در وبلاگم در مورد این موضوع صحبت کرده ام: اگرچه شکم ها بزرگترین گروه ماهیچه ای در بدن ما هستند ، اما در واقع سخت ترین آنها برای درگیر شدن هستند.

این بدان معناست که شکم ها معمولاً صندلی عقب را می گیرند و اجازه می دهند پاها تسخیر شوند.
و با سوختن عضلات چهار سر ، کار و واکنش ماهیچه های باسن شما سخت تر می شود.

این دلیل اصلی است که بسیاری از دختران هنگام انجام تمرینات اولیه مانند اسکوات ، لانج یا ددلیفت احساس می کنند که ماهیچه های غنیمت خود را احساس نمی کنند.

اما نه امروز تیپ ها! امروز نه!

این گرم کردن فعال سازی باسن به شما کمک می کند تا قبل از یک جلسه تمرین مانند قبل از عضلات خود ، عضلات جلویی خود را کار کنید!

بنابراین ، بدون هیچ گونه دخالت بیشتر ، ما وارد تمرین می شویم

من در مقاله خود در این مورد به تفصیل صحبت می کنم برنامه فعال سازی ماهیچه های باسن و نحوه کمک به رشد ماهیچه های باسن بنابراین ، اگر آن را نخوانده اید ، حتماً آن را بررسی کنید.

تمرین فعال سازی عضلات باسن به مدت 6 دقیقه


این کار را قبل از تمرین انجام دهید تا غنیمتان سریعتر رشد کند

https://www.youtube.com/watch؟v=_FV280-NIYA

فقط برای آخرین بار شفاف سازی – این یک روال تمرین غنی نیست.

این فقط یک گرم کردن است که به شما کمک می کند قبل از تمرین عضلات شکم خود را فعال کنید.

من این گرم کردن را درست قبل از جلسه تمرین انجام می دهم ، تا بیدار شوم و ماهیچه هایم را رها کنم تا به آنها کمک کنم تا بزرگتر شوند.

این فعال سازی 6 دقیقه ای را قبل از جلسات تمرینی یا قبل از انجام تمرینات باسن انجام دهید و بهترین نتایج را در خانه خواهید گرفت.

بهترین تمرینات باسن برای توسعه ماهیچه های باسن


در اینجا بهترین تمرینات فعال سازی گلوتئال آمده است.

من این کار را در یک ویدئو انجام می دهم ، با این حال ، همه نمی خواهند با یک ویدئو کار کنند ، بنابراین برنامه آن را نیز به شما می دهم.

  1. اهرم پرش گروهی – 30 ثانیه
    فعال سازی گلوت

  2. Banded Deadlifts – 30 ثانیه
    تیپ ها را فعال کنید

  3. حرکت اسکوات – 3 درجه ثانیه
    ماهیچه های باسن خود را رشد دهید

  4. مقاومت Deadlift – 30 ثانیه
    بزرگترین تیپ

  5. پل های گلوتئال – 30 ثانیه

  6. تکانه های پل گلوتئال – 30 ثانیه

  7. نگه داشتن پل گلوتئال – 30 ثانیه

  8. تکانه های پل گلوتئال – 3 ثانیه

  9. ضربات (پای چپ) – 30 ثانیه

  10. ضربات (پای راست) – 30 ثانیه

  11. پل تک پا (پای چپ) – 30 ثانیه

  12. پل تک پا (پای راست) – 30 ثانیه


چند نکته مهم


یکی از موارد بسیار مهمی که باید در حین تمرین به آن توجه داشته باشید ، فشار غنیمت شما در پایان هر تکرار است.

فقط چشمان خود را ببندید و سعی کنید تا جایی که می توانید ماهیچه های باسن خود را منقبض کنید.

به این ترتیب ، مطمئناً یک اتصال ذهن و عضله ایجاد خواهید کرد و واقعاً یاد خواهید گرفت که چگونه غنیمتان را هدف قرار داده و فعال کنید.

نکته دیگر استفاده از وزنه است.
مخصوصاً اگر در آمادگی جسمانی متوسط ​​یا پیشرفته هستید ، قطعاً باید وزنه هایی را به این تمرینات اضافه کنید.

به سادگی یک کتری بل یا دمبل بگیرید و تا آنجا که ممکن است آنها را در بسیاری از تمرینات خود قرار دهید.

می خواهم دوباره اشاره کنم که این فقط یک گرم کردن است.

این یک برنامه تمرینی کامل یا یک جلسه تمرین کامل نیست ، اگرچه ممکن است گاهی اوقات به نظر برسد ، مخصوصاً اگر مبتدی هستید.

اگر به برنامه تمرینی کامل علاقه دارید ، به آدرس زیر بروید برنامه تابش

حالا بیایید آن غنیمت را اجرا کنیم!

سر بزنید تا این فعال سازی glute را امتحان کنید!

https://www.youtube.com/watch؟v=_FV280-NIYA

و اشتراک را فراموش نکنید !! 🙂

اگر می خواهید بیشتر بدانید که چرا فعال شدن عضلات گلوتئال مهم است ، به مقاله من سر بزنید برنامه فعال سازی ماهیچه های باسن و نحوه کمک به رشد ماهیچه های باسن.

اگر سوالی دارید ، لطفاً در بخش نظرات زیر بپرسید.

تا دفعه بعد بچه ها!
xoxo

اگر از مقاله من خوشتان آمد “گرم کردن عضلات من – تمرینات فعال سازی باسن برای توسعه ماهیچه های پشت” فراموش نکنید که آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *