ارزیابی دانش مزایای تغذیه با شیر مادر در میان گروه های اقلیت قومی


تریسی دبلیو کرکلند، دکترا، DNP، ANP-BC، PPCPNP، CPNP-BC، استادیار تدریس، دانشکده مددکاری اجتماعی سوزان دووراک-پک، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، با اطفال معاصر در مورد جلسه خود، “بازاندیشی در مدیریت عادلانه تغذیه با شیر مادر: استفاده از رویکرد بیمار محور و دستورالعمل های AAP” که با همکار آلیسون اسکات، DNP، CPNP-PC، IBCLC، در کنفرانس ملی انجمن ملی پرستاران اطفال (NAPNAP) 2024 ارائه شد. مراقبت های بهداشتی کودکان.

کرکلند می‌گوید: «تغذیه با شیر مادر فواید بسیاری دارد که نه تنها کوتاه‌مدت، بلکه درازمدت است، از نظر پیشگیری از برخی بیماری‌های مزمن مانند چاقی، سرطان‌های مختلف و دیابت».

“بحث و/یا تخصص من در مورد اقلیت‌های قومی و تغذیه با شیر مادر است. انجام این گفتگو در اوایل، تشویق اعضای مختلف جوامع و پیشینه‌های مختلف، به شیر دادن، و واقعاً پرسیدن ارزیابی “دانش شما در مورد شیردهی چیست؟”

کرکلند گفت اطفال معاصر فقط شروع یک گفتگو پایه و اساس اطلاعات عادلانه تر در مورد شیردهی را ایجاد می کند.

او افزود: «این مکالمات معمولاً می تواند در طول امتحانات زنان خوب شروع شود. “وقتی آن فرد برای امتحان یک زن خوب می آید، و شما شروع به صحبت در مورد سابقه خانوادگی، پیامدهای اجتماعی، شغل، رژیم غذایی آنها (چیست)، اهداف بلندمدت و کوتاه مدت آنها می کنید، واقعاً بسیار مهم است. هنگامی که آنها اولین چرخه قاعدگی خود را از دست می دهند و مراقبت های دوران بارداری خود را شروع می کنند، آن تعامل و ارتباط از قبل شروع شده است.

کرکلند گفت: «ما همچنین می‌دانیم که از لحاظ تاریخی، زمانی که ارائه‌دهندگانی داریم که شبیه فردی هستند که می‌بینیم، به ایجاد تفاوت در خرید و (افزایش) احتمال اتخاذ هر رفتاری کمک می‌کند.

نه فقط برای شیردهی، بلکه حتی برای افراد مبتلا به دیابت یا فشار خون، وقتی یک ارائه دهنده در طرف دیگر در درگیر است که شبیه آنها است، احتمال بیشتری وجود دارد که خرید و تغییر رفتار وجود داشته باشد.

اطفال معاصر با ادامه کنفرانس ملی، چندین پوستر، ارائه و مصاحبه تصویری با کارشناسان را پوشش خواهد داد. برای به‌روزرسانی‌ها و آخرین اخبار کنفرانس در دنور، کلرادو، هر روز از contemporarypediatrics.com دیدن کنید.



منبع