افزایش کارایی فرآیند با استفاده از اندازه‌گیری غلظت درون خطی در توسعه فرآیند بیولوژیکی و تولید GMP


تاریخ پخش:12 ژوئن 2023
زمان:8:00 صبح PT، 11:00 صبح به وقت شرقی، 17:00 CET

هم اکنون ثبت نام کنید

در این وبینار، ما توانایی های CTech را به نمایش خواهیم گذاشت™ FlowVPX® سیستمی که می تواند مستقیماً در یک یا چند مکان در یک جریان فرآیند یکپارچه شود. این سیستم نوآورانه امکان کشف ویژگی‌های فرآیندی را فراهم کرده است که قبلاً با محدودیت‌های راه‌حل‌های UV-Visual طول مسیر ثابت آنلاین استفاده می‌شدند.

فناوری طول مسیر متغیر (VPT) که توسط سیستم FlowVPX استفاده شده است، انقلابی در زمینه اندازه‌گیری غلظت درون خطی ایجاد کرده است. این فناوری اندازه گیری سریع و دقیق غلظت را در زمان واقعی امکان پذیر می کند و در طیف گسترده ای از انواع نمونه ها و غلظت ها، از کمتر از 1 میلی گرم در میلی لیتر تا بیش از 300 میلی گرم در میلی لیتر، قابل استفاده است. این سطح قابل اعتماد از دقت و تطبیق پذیری، سیستم FlowVPX را به یک ابزار تحلیلی فرآیند (PAT) ضروری برای بهینه سازی و کنترل فرآیند در صنایع مختلف، از جمله داروسازی زیستی، غذا و نوشیدنی، و تولید مواد شیمیایی تبدیل کرده است.

یک جلسه پرسش و پاسخ زنده پس از ارائه، به شما فرصتی می دهد تا سؤالات خود را برای پانل متخصص ما مطرح کنید.

جیگر پاتل
جیگر پاتل
مهندس برنامه های کاربردی Bioprocess Sr
Repligen

آرم Repligen

پست افزایش کارایی فرآیند با استفاده از اندازه‌گیری غلظت درون خطی در توسعه فرآیندهای بیولوژیکی و تولید GMP اولین بار در GEN – اخبار مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی پدیدار شد.