این مرد 61 ساله رکورد ازدواج متعدد را شکست؛ 87 ازدواج با 46 زن مختلف! –


 

به گزارش به نقل از شمانیوز، یک کشاورز 61 ساله اهل اندونزی پس از اینکه فاش شد که قصد دارد برای هشتاد و هشتمین بار ازدواج کند “پادشاه ازدواج” در این کشور لقب گرفت. “کان”، که یک کشاورز برنجکار در جاوه غربی اندونزی است ادعا می کند که تابحال در مجموع 87 بار در طول زندگی اش ازدواج کرده است. او اکنون خود را برای هشتاد و هشتمین عروسی خود با یکی از همسران سابقش آماده می کند.

این پادشاه ازدواج، پس از گفتن داستان زندگی خود برای یک یوتیوبر اندونزیایی به شهرت رسید و توجه چندین رسانه خبری محلی را به خود جلب کرد.

پس از دست به دست شدن این ویدئو، تعدادی از رسانه ها خانه کان را در روستای سیپوندوی پیدا و با این مرد مصاحبه کردند. اگرچه کان در ابتدا حاضر به مصاحبه بیشتر نمی شد، اما سماجت خبرنگاران در نهایت نظر او را تغییر داد.

این مرد اندونزیایی مدعی است که اولین بار در سن 14 سالگی با دختری که دو سال از خودش بزرگتر بود ازدواج کرد. ازدواج این دو فقط 2 سال به طول انجامید، اما این جدایی، کان را از یافتن یک همسر جدید و همسران بعدی منصرف نکرد.

کان در پاسخ به این سوال که چرا هر بار با زن جدیدی که دوست دارد ازدواج می‌کند، گفت : « دلیل من این است که نمی‌خواستم با احساسات زنان بازی کنم. به جای اینکه مرتکب گناه شوم، بهتر است ازدواج کنم.»

از مجموع 87 ازدواج کان، تنها 40 مورد در دفتر امور مذهبی ثبت شده و بقیه با عقد سنتی انجام شده است. از آنجایی که برخی از 46 زنی که او با آنها ازدواج کرده، نمی خواستند از او جدا شوند، کان در برخی از سال های زندگی خود، همزمان 2 یا چند زن داشته است.

کان می گوید طولانی ترین ازدواجش 14 سال دوام داشته است. بسیاری از ازدواج های دیگر او بسیار کوتاه تر بودند.

عروسی بعدی در ازدواج 88 کان، همسر سابقش در ازدواج 86 است. ظاهراً این زن پس از مدتی جدایی از کان، قصد دارد بار دیگر با او ازدواج کند. ازدواج قبلی آنها فقط 4 ماه به طول کشید.

کان در این باره گفت: « اگرچه مدت زیادی از جدایی ما می گذرد، اما عشق بین من و او هنوز قوی است.»