بازیکن مورد علاقه یحیی ازدواج کرد؟/ همسر عیسی آل کثیر کیست ؟ / این عکس‌های عیسی آل کثیر را کمتر کسی دیده


 ازدواج عیسی آلکثیر و همسرش اطلاعاتی در دسترس نیست. عیسی آل کثیر بازیکن فوتبال ایران است.  عیسی آلکثیر در زمان عضویت در تیم آلومینیوم هرمزگان، آقای گل رقابت های لیگ آزادگان ۹۴–۱۳۹۳ شد.عیسی آل کثیر در پیج اینستای خویش با منتشر کردن عکس خود با پیراهن پرسپولیس اینگونه می گوید:“با عظمت چو ارتشی سرخ, با شکوه نظیر تخت جمشید گفته است. در ادامه عکسی از خانواده عیسی آل کثیر مشاهده می کنید:

عیسی آل کثیر

جنجال چشام بادمی  عیسی آلکثیر 

پرسپولیس بعد از به ثمر رساندن گل در بازی مقابل پاختاکور ازبکستان، دوید و با انگشت سبابه دو دست، پوست کنار چشم‌هایش را کشید و چشم‌هایش را بادامی کرد.

بازی بعدی پرسپولیس مقابل النصر عربستان بود و ناگهان اعلام شد که «آل کثیر» به دلیل «اقدام نژادپرستانه»، 6 ماه محروم شده است. حالا قسم و آیه از عیسی که من به عشق برادرزاده‌ام که چشم‌هایش این شکلی است آن کار را کرده‌ام و عدم پذیرش از AFC. به هر حال بازی بعدی با تیمی از «آل سعود» بود و «آل کثیر» هم بازیکنی کلیدی به شمار می‌آمد. خشم یا هر چیز دیگری، فوتبال‌دوستان و عاشقان پرسپولیس‌ را از مشهور و غیرمشهور دست به کار کرد و نتیجه آن شد که بسیاری شروع کردند به «ترویج ادبیات عرب‌ستیزانه» و گروهی هم دست به «تکثیر» آل کثیر زدند و عکس‌هایی با چشم‌های بادامی‌شده منتشر کردند!

با اینکه در متون و باورهای بسیاری از مردم، ایران، چهارراه تمدن و مسیر اتصال غرب و شرق جهان به یکدیگر بوده است، اما این توصیف «توماس مور» – حقوقدان و سیاستمدار برجسته انگلیس در قرن شانزدهم – از ایران است که می‌گوید: «این قوم … کم و بیش در حلقه‌ای از کوه‌ها زندگی می‌کنند، به آنچه خود تولید می‌کنند خرسندند و با مردم داد و ستد چندانی ندارند، بر اساس عرف سیاسی خود در پی گسترش مرزهایشان نیستند و کوه‌ها … آنها را از هجوم بیگانه در امان می‌دارند، با کسی سر جنگ ندارند …»