بعد از آهوی در حال خوردن مار، زرافه در حال جویدن استخوان اینترنت را شوکه کرد! –


 

پس از انتشار ویدئویی از یک آهو که در کمال ناباوری مار می خورد، حالا ویدئویی مشابه از یک زرافه در حال جویدن استخوان ها منتشر شده است. قابل ذکر است که گوزن ها و زرافه ها هر دو گیاهخوار هستند و گیاهان سبز رژیم غذایی اصلی آنها را تشکیل می دهند. با این حال رفتار غیرعادی این حیوانات باعث سردرگمی کاربران اینترنتی شده است.

یک کاربر توئیتر که به خاطر به اشتراک‌گذاری ویدیوهای شگفت‌انگیز حیات‌وحش شهرت دارد، این ویدئو را به اشتراک گذاشت و توضیح داد: «زرافه‌ها گیاه‌خوار هستند و از گردن دراز خود برای رسیدن به برگ‌ها و جوانه‌های بالای درخت استفاده می‌کنند. آنها به این ترتیب تکامل یافته اند. اما گاهی برای دریافت فسفر استخوان ها را می جوند و می خورند. طبیعت شگفت انگیز است.»

زرافه ها بلندترین گیاه خوار جهان هستند و از گونه های مختلف گیاهی تغذیه می کنند. به گزارش نشنال جئوگرافیک، با این حال، تغذیه از استخوان ها، کلسیم و فسفر مورد نیاز زرافه ها را برای اسکلت هایشان تامین می کند. زرافه ها همچنین شاخ  و عاج را برای دریافت مواد مغذی مصرف می کنند.

کاربران شبکه های اجتماعی با دیدن این ویدیو شگفت زده و مجذوب شدند و بسیاری گفتند که چیز جدیدی بوده که آنها در مورد زرافه ها یاد گرفته اند. یکی از کاربران نوشت: «زرافه به طور معمولی استخوان‌هایش را می‌خورد، انگار آخرین میان‌وعده مد روز است! در مورد اشتهای استخوانی صحبت کنید!»

یکی دیگر اظهار داشت: «شگفت انگیز است. گیاهخواری با پرخوری گهگاهی.»

سومی گفت: «ویدیوی عالی. من چیز جدیدی یاد گرفتم. با تشکر.» چهارمی افزود: «حقایق شگفت انگیز در مورد گیاهخواران».