بوکسور معروف دوست دخترش را به دردسر انداخت/ احتمال زندانی شدن سلبریتی‌های معروف+عکس


“میشل کلارک” هماهنگ‌کننده سابق دیجیتال تلویزیون اسکای – اهل لیدز – است در این در پرونده‌پولشویی و انتقال پول های کثیف به دبی؛ دوست دختر سابق اسطوره بوکس، جو کالزاگه و دیگران از جمله مشاور کیم کارداشیان را در معرض زندان قرار داده است. گفته می شود که او فردی به نام بئاتریس اوتی، 26 ساله، از فولهام، و دیگران را برای اجرای این نقشه بزرگ به خدمت گرفته است.

گفته می شود که او در حال حاضر در حال فرار از دست دادگاهی در دبی است، جایی که مرکز انتقال پول های کثیف در آن قرار داشت.

پول های کثیف

جولیان کریستوفر، قاضی دادگاه گفت که پیک‌ها «مستقیم و از طریق میشل کلارک» استخدام شده‌اند. وی با اشاره به نقش کلارک گفت: یک تبعه انگلیسی که در دبی درگیر جذب پیک است به دلیل اینکه خارج از حوزه قضایی FBI است در دادگاه حاضر نمی شود.

حالا “اما لاروین 44 ساله” (دوست دختر سابق، اسطوره بوکس سابق، کالزاگه، جو) و سایرین به خاطر نقش خود در این توطئه جهانی با زندان مواجه شده اند. طبق تحقیقات به عمل آمده مشخص شده در یک فقره لاروین 44 ساله اولین سفر را با امی هریسون 27 ساله انجام داده و 2.2 میلیون پوند در هفت چمدان به دبی برده اند.

این زوج 2.8 میلیون پوند در سپتامبر 2020 حمل کردند و از اقلام معمولی تعطیلات برای پنهان کردن پول نقدی که در هشت چمدان پنهان شده بود استفاده کردند. رابطه شش ساله لاروین با اسطوره بوکس سابق ولز کالزاگه در سال 2009 به پایان رسید. او حالا خود را به عنوان متخصص سافاری، عکاس حیات وحش، مشاور سفر، متخصص بازاریابی دیجیتال رسانه های اجتماعی و طراح داخلی معرفی می کند. لاروین هرگونه تخلفی را رد کرده و مدعی شده که میلیون‌ها پوند برای سفارت امارات متحده عربی هزینه کرده است.

پول های کثیف

“لاروین،جانسون”، “نورث یورکز”، هریسون “ساری” و  بئاتریس اوتی” 26 ساله که همگی این اتهام را رد کرده اند اما دادگاهی از بریتانیا آنها را به جرم انتقال پول کثیف به خاورمیانه محکوم کرد.

لازم به ذکر است هر مبلغی که بیش از 10000 یورو باشد و از اتحادیه اروپا خارج شود باید به مقامات اعلام شود، اما چمدان های قاچاقچیان معمولاً تا 500000 پوند بوده است. از این میزان، به پیک‌ها 3000 پوند پرداخت شده و تمام هزینه‌های سفرشان به دبی قبل از پرواز با چمدان‌های «بسیار سبک‌تر»شان انتقال یافته است. بازرسان NCA دریافتند که پیک ها 104 میلیون پوند را با 83 پرواز امارات از لندن هیترو به دبی منتقل کرده اند.

تارا هانلون، مشاور 32 ساله، که شبیه کیم کارداشیان توصیف می‌شود، در سال 2022 به دلیل جرایم پولشویی تقریباً سه سال در زندان بود.

کلارک که هنوز متواری است، از پیک‌ها خواسته که فقط از سیم‌کارت‌های پولی موبایل استفاده کنند و گفته: «فعلاً فقط از تلفن‌های پولی استفاده کنید و همه چیز را از تلفن‌های شخصی خود حذف کنید».

لزلی هیتون، کارشناس پولشویی و مشاور فنی وزارت خزانه داری گفت هنگام قاچاق پول ها قهوه و خوشبو کننده هوا در چمدان ها ترشح شده است تا بوی پول نقد را از بین ببرند. این باور وجود دارد که هنگام جابجایی مبالغ هنگفت پول نقد، قهوه سگ موادیاب را از یافتن پول نقد دور می کند.

او افزود: «من معتقدم آنها با خطوط هوایی امارات سفر می‌کردند، کلاس بیزینس دارای تجملاتی است که باعث می شود شانس دستگیر شدن را بسیار کمتر از زمانی دو تا سه ساعت در فرودگاه منتظر بمانند می کند. همچنین در کلاس تجاری، بار اضافی وجود دارد.

گفته می شود عامل اصلی انتقال این پول ها، عبدالله الفالاسی، 48 ساله، اهل دبی است که ژوئیه گذشته به مدت بیش از 9 سال زندانی شد. او در دسامبر 2021 در آپارتمانی در “میدان لوندز” جایی که املاک سه تخته به قیمت بیش از 11 میلیون پوند به فروش می رسد، دستگیر شده است. او اعتراف کرده که پول نقد کثیف را از بریتانیا بین 3 آوریل 2019 تا 3 نوامبر 2020 خارج کرده است.

منبع: دیلی میل