بیرانوند دوباره به سیم آخر زد/ درگیری با یک فوق ستاره –


بیرانوند دوباره به سیم آخر زد

رابطه شکرآب بیرانوند با یک پرسپولیسی
علیرضا بیرانوند و افشین پیروانی یکدیگر را در اینستاگرام آنفالو کردند. پیروانی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، در پاسخ به سؤالات خبرنگاران در حاشیه تمرین دوشنبه، باعث درگیری لفظی با یکی از بازیکنان تیمش در فضای مجازی شد.افشین پیروانی درباره رفتار علیرضا بیرانوند در نقل و انتقالات تابستانی، گفت: بیرانوند قرارداد سال گذشته‌اش را می‌گیرد. این کار را کرد به پولش برسد. او اشتباه کرد. همین جا هم می گویم او اشتباه کرد. قطعاً خیلی بیشتر تلاش می‌کند تا جبران کند. او نفر اول گلرهای ایران است. اشتباه کرد اما در حال حاضر دنبال جبران است. ما ۱۰ نفر مثل بیرانوند داریم.

بعد از پایان تمرین، بیرانوند پیامی در فضای مجازی منتشر کرد که به بعضی افراد اشاره می‌کردند که در فصل جدید باید خودش را نشان دهد. او از انتقاد پیروانی صرف نظر کرد و افزود: امروز هم افشین خان که من خیلی دوستش دارم گفت که باید هواداران منو ببخشن. مگه من چیکار کردم جز اینکه برای دریافت پولم دوبار نوتیس دادم.
انتشار این پیام باعث تماس‌های متعددی با بیرانوند شد، اما او پیام را حذف نکرد و به جای آن، افشین پیروانی را آنفالو کرد و سرپرست پرسپولیس نیز همین کار را انجام داد.این ماجرا باعث بروز تنش در پرسپولیس شده است و مسائلی که تا کنون به صورت رسمی در رسانه‌ها منتشر نشده بودند، قبل از مرحله آماده‌سازی تیم در ترکیه مطرح شده است.