در این تصویر در نگاه اول فیل را دیدید یا درخت؟ –


انواع مختلفی از خطاهای دید وجود دارد. برخی از آنها می توانند نحوه دیدن دنیای اطراف ما را تغییر دهند و برخی دیگر مانند تمرینی برای مغز ما هستند.

اما این خطای دید هوشمندانه می تواند اسرار زیادی را در مورد شخصیت شما آشکار کند. همه چیز به آنچه ابتدا می بینید بستگی دارد.

آیا ابتدا فیل را دیدید یا درختان را؟ این تصویر توسط “چارلز مریوت” در TikTok به اشتراک گذاشته شده است و یک فیل بزرگ را نشان می دهد که مستقیماً به سمت جلو راه می رود. اما برخی از بینندگان ابتدا فیل را ندیدند و در عوض متوجه دو درخت با شاخه های پیچ خورده شدند.

به گفته چارلز، هر دوی آنها چیزهای بسیار متفاوتی را در مورد شخصیت شما آشکار می کنند، بنابراین به دقت نگاه کنید.

اگر در گروهی قرار می گیرید که ابتدا درختان را دیدند، شما فردی بسیار پیگیر هستید. چارلز در این باره  توضیح داد: « شما از شکست نمی ترسید و تا زمانی که موفق شوید به انجام کارهایی که نیاز دارید ادامه می دهید.»

با این حال، اگر شما یکی از افرادی هستید که اولین بار فیل باشکوه را دیدید، ممکن است موفقیت اولین چیزی نباشد که به ذهنتان می رسد. در واقع، احتمالاً بیشتر نگران این هستید که فردی مهربان باشید. چارلز در این باره توضیح داد: «شما حافظه باورنکردنی دارید، اما گاهی اوقات خیلی راحت حواس‌تان پرت می‌شود.»

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید


نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد.
برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.