دوزهای Nirsevimab برای فصل RSV 2024-2025 را می توان با برنامه جدید رزرو کرد


دوزهای Nirsevimab برای فصل RSV 2024-2025 را می توان با برنامه جدید رزرو کرد | اعتبار تصویر: © جولیا – © جولیا – stock.adobe.com.

سانوفی و ​​شریک سازنده‌اش AstraZeneca در حال بررسی راه‌هایی برای ساختن دوزهای 50 و 100 میلی‌گرمی nirsevimab (Beyfortus) برای پیشگیری از ویروس سنسیشیال تنفسی (RSV) هستند که به‌راحتی برای فصل RSV 2024 تا 2025 در دسترس هستند.

در این تلاش‌ها، شرکت‌ها برنامه رزرو Beyfortus را ایجاد کرده‌اند که به گفته سازندگان، “بینش انتقادی در مورد تقاضای مشتری ارائه می‌کند و امکان انجام اولویت‌بندی درخواست‌های ارائه‌شده از طریق این برنامه را فراهم می‌کند. این برنامه به ارائه‌دهندگان انعطاف‌پذیری در زمان‌بندی ارسال و توانایی ارائه می‌دهد. سفارشات را در چارچوب شرایط لغو کنید.”

بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی، سانوفی اظهار داشت: “در حال حاضر، پوشش بیمه ای برای تقریباً 100 درصد زندگی نوزادان در ایالات متحده وجود دارد. برای کمک به تسهیل دسترسی مداوم به دوزهای موجود برای نوزادان واجد شرایط، سانوفی به همکاری نزدیک با ارائه دهندگان در بخش خصوصی ادامه می دهد. بازار و برنامه واکسن‌ها برای کودکان (VFC) برای حمایت از جوامعی که به آنها خدمت می‌کنند، تقریباً 40 درصد از نوزادان واجد شرایط می‌توانند توانایی ایمن‌سازی در برابر RSV را با (nirsevimab) در فصل RSV داشته باشند.”

Nirsevimab در 17 ژوئیه 2023، قبل از فصل سنتی RSV توسط FDA تأیید شد، اگرچه در ماه اکتبر، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) توصیه کرد که در میان در دسترس بودن محدود، برای نوزادان پرخطر اولویت بندی شود.

علاوه بر برنامه جدید، سانوفی اعلام کرد که برای رسیدن به سطح آمادگی بیشتر برای فصل RSV 2024 تا 2025 اقدام می کند. سانوفی گفت که “به همکاری با AstraZeneca برای گسترش شبکه تولید Beyfortus ادامه خواهد داد تا امکان افزایش قابل توجه عرضه برای فصل 2024-2025 فراهم شود و کل تقاضا (ایالات متحده) را پوشش دهد.”

انتظار می رود اکثر دوزها قبل از ماه اکتبر، قبل از فصل سنتی RSV در دسترس باشند.

جدا از برنامه جدید، بیوه های سفارش معمولی از سپتامبر 2024 تا فوریه 2025 در دسترس خواهند بود. برنامه رزرو برای برنامه VFC اعمال نمی شود، اگرچه Sanofi به همکاری با CDC برای اطمینان از تامین برنامه VFC ادامه خواهد داد. هنگام سفارش nirsevimab برای بیماران VFC مربوطه خود برای فصل 2024 2025، “با برنامه VFC ایالتی یا محلی خود مشورت کنید”.

Nirsevimab برای کمک به پیشگیری از RSV در نوزادان و نوزادان زیر 1 سال متولد شده در اولین فصل RSV یا ورود به آنها و برای کودکان تا 24 ماهگی که در دومین فصل RSV خود در معرض خطر ابتلا به بیماری شدید RSV هستند، توصیه می شود.

ارجاع:

Sanofi برنامه رزرو Beyfortus (nirsevimab-alip) را برای فصل RSV 2024-2025 در ایالات متحده راه اندازی کرد. سانوفی. بیانیه مطبوعاتی. 1 فوریه 2024. مشاهده شده در 2 فوریه 2024. https://www.news.sanofi.us/2023-02-01-Sanofi-launches-Beyfortus-R-nirsevimab-alip-Reservation-Program-for-2024-2025 -RSV-فصل-در-ایالات متحده



منبع