سری پادکست LLS برای حرفه ای ها


تیم آموزش حرفه ای LLS طیف وسیعی از منابع و آموزش را برای متخصصان مراقبت های بهداشتی که با بیماران هماتولوژی/آنکولوژی کار می کنند فراهم می کند. یکی از این منابع آموزشی است درمان سرطان خون، یک مجموعه پادکست برای حرفه ای ها. این پادکست موضوعاتی مانند بیماری، درمان، کارآزمایی‌های بالینی، برابری سلامت، ژنومیک و موارد دیگر را برای کسانی که همه بیماران مبتلا به سرطان خون، از جمله کودکان و نوجوانان را درمان می‌کنند، پوشش می‌دهد.

آخرین قسمت، حمایت از متخصصان بهداشت و درمان برای کاهش فرسودگی شغلی.فرسودگی شغلی در میان متخصصان مراقبت های بهداشتی رایج است. با این حال، نگرانی در مورد به اشتراک گذاری چالش های مربوط به فرسودگی شغلی باعث می شود که کمتر گزارش شود. این می تواند منجر به این شود که یک حرفه ای کمتر از حمایت و مراقبت های بهداشت روانی مورد نیاز برای مدیریت فرسودگی شغلی موجود و کاهش خطرات آینده برخوردار شود. فرسودگی شغلی ممکن است در آموزش و آموزش پزشکی مورد توجه قرار نگیرد، اما ممکن است بر درصد زیادی از پزشکان، پزشکان پیشرفته و ارائه دهندگان پشتیبانی پزشکی تأثیر بگذارد و آن را به جنبه مهمی از مراقبت های بهداشتی تبدیل کند که نباید نادیده گرفته شود.

دکتر آلفرد لی از دانشگاه ییل به استرس و فرسودگی شغلی در متخصصان مراقبت های بهداشتی می پردازد. دکتر لی ضمن تأمل در تجربه شخصی خود، علائم هشدار دهنده، علائم، عوامل خطر، و استراتژی ها و منابعی را برای کمک به کاهش و جلوگیری از فرسودگی شغلی مورد بحث قرار می دهد. او با دکتر کن میلر در مورد چگونگی بحث در مورد فرسودگی شغلی با کارآموزان و همکاران، تمرکز بر ارتباطات بین فردی در مراقبت های بهداشتی، صرف زمان برای مراقبت از خود و تأثیر فرسودگی شغلی بر رضایت شغلی گفتگو می کند.

استراتژی‌های مورد بحث شامل مداخلات در سطح فردی مانند ورزش، مدیتیشن و درمان سلامت روان است. در سطح سیستم ها، مداخلات شامل افزایش کارایی با استفاده از فناوری و هوش مصنوعی، آموزش تاب آوری و ارزیابی ساختار پرداخت برای ارائه دهندگان است.

قسمت های اضافی از درمان سرطان خون در اینجا در دسترس هستند. LLS برگه‌های اطلاعاتی، برنامه‌های آموزش پزشکی مداوم، ارتباط با ناوبری پرستار کارآزمایی بالینی، و فرم ارجاع بیمار آنلاین برای متخصصان مراقبت‌های بهداشتی را در اینجا ارائه می‌دهد.



منبع