غیرتی شدن محمدرضا گلزار برای نوعروس کم سن و سالش ! / بالاخره خودی نشان داد !


محمدرضا گلزار بازیگر سینما و نوازنده گیتار است و در زمینه خوانندگی و مدل آگهی های تبلیغاتی فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. محمدرضا گلزار از خوانندگی تا بازیگری و حتی در دوره ای مربی بدنسازی یک تیم اسکی را تجربه کرده است. محمدرضا گلزار از چهره های عشق ماشین در میان هنرمندان به حساب می آید. محمدرضا گلزار یکی از اولین چهره های سوپراستار سینمای بعد از انقلاب نیز به حساب می آید که هوداران زیادی در میان مردم به خصوص جوانان دارد.در حالیکه تصاویر ، پدر ، برادر و خواهر زاده های محمد رضا گلزار به تعداد قابل توجهی در سایتهای خبری منتشر شده است ، هیچ عکس رسانه ای از خواهر، مادر و همسر محمد رضا گلزار در فضای مجازی و مطبوعات منتشر نشده است.یکی از نزدیکان محمد رضا گلزار ، در این باره به ایران خبر ، گفت :شاید در ظاهر اصلا به نظر نیاید ، اما رضا ،خود را غیرتی می داند و مانند بسیاری از آذری ها ، به رغم شهرت فراوانی که دارد ، تمایل ندارد عکس مادر و خواهرش منتشر شود ؛ وی معتقد است که شهرت وی نباید تاثیری در زندگی خواهرش آتوسا و مادرش داشته باشد.

محمدرضا گلزار

«به اینجا رسوندی» نام ترانه‌ای است که مدتی پیش و با صدای محمدرضا گلزار، بازیگر سینمای ایران در فضای مجازی منتشر شده و او را نیز به جمع بازیگران خواننده‌ای چون مهران مدیری، بهرام رادان، محمدرضا هدایتی، امین حیایی و … اضافه کرده است.

او در پاسخ به انتقادها گفته است: رقابت را می پسندم ولی رقابتی با اهالی موسیقی ندارم، زمانی فردی مدعی در سبک خاصی از موسیقی است، ولی من نه ادعایی دارم و نه مدعی بوده ام.

محمدرضا گلزار در اینستاگرام خود عکسی از حضورش در بوتیک طراحی لباس معروف بیژن در لس آنجلس و تحویل گرفتن کاپشنی منتشر کرده که اختصاصی برای او دوخته شده است. در آستر داخلی این کاپشن حروف M.G که مخفف محمدرضا گلزار است گلدوزی شده است.

محمدرضا گلزار با لباسی شبیه جیمزباند

انتشار عکسی از محمدرضا گلزار با لباس رسمی کت و شلوار تاکسیدو موجب شد تا هواداران تیپ این هنرپیشه را با جیمزباند مقایسه کنند و بگویند که محمدرضا گلزار قابلیت ایفای نقش جیمزباند را هم در سینما دارد.