فراتر از طراحی mRNA به داروهای واقعاً قابل برنامه ریزی


تاریخ پخش: 23 مارس 2023
زمان: 8:00 صبح به وقت PT، 11:00 صبح به وقت شرقی، 4:00 بعد از ظهر CET

هم اکنون ثبت نام کنید

امروزه میلیون ها بیمار از بیماری هایی رنج می برند یا می میرند که فردا قابل درمان و یا حتی قابل پیشگیری خواهد بود. برای 200 سال، بیوفارما به طور مداوم داروهایی را برای رفع نیازهای پزشکی برآورده نشده تولید کرده است. اما در حدود 20 سال گذشته، مفهوم “داروهای قابل برنامه ریزی” به عنوان امکانی برای تغییر چشمگیر این نرخ های تولید ظاهر شده است. و در چند سال گذشته، درمان‌های mRNA این امکانات را به ثمر رسانده است. چرا؟ چه چیزی کم است؟

پاسخ در نحوه کدنویسی جنبه «به» سلول نهفته است. این حلقه مفقوده و از قضا، کاری است که طبیعت میلیون‌ها سال انجام می‌دهد، زیرا گونه‌هایی از تمام پادشاهی‌های حیات برای برقراری ارتباط بین سلولی تکامل یافته‌اند. نحوه کدگذاری ویژگی “به سلول” پیشرفتی است که بیوفارما منتظر آن بوده است.

در اینژنرالوبینار، مهمان محترم ما،دکتر گیوم فافرمدیر عامل Senda Biosciences، نحوه دسترسی به «کد آدرس شیمیایی» از ارتباطات سلولی بین گونه‌ای طبیعت را به اشتراک می‌گذارد – و اینکه چگونه پلتفرم مبتنی بر یادگیری ماشینی سازمان او برای اولین بار واقعاً میل لنگ را به برنامه‌ریزی جامع داروها تبدیل می‌کند.

یک جلسه پرسش و پاسخ زنده پس از ارائه، به شما فرصتی می دهد تا سؤالات خود را برای پانل متخصص ما مطرح کنید.


لوگوی ترمو فیشر

گیوم فافر
Guillaume Pfefer, PhD
مدیر عامل، Senda Biosciences
شریک، پرچمدار پیشگام

 

پست فراتر از طراحی mRNA تا داروهای واقعاً قابل برنامه ریزی اولین بار در GEN – اخبار مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی ظاهر شد.