مشاهده هیولای افسانه ای در رودخانه تایمز لندن!+ عکس


تصویری از موجودی که تقریباً زیر آب پنهان شده و فقط صورتش را بیرون آورده، کاربران اینترنت را به این فکر فرو برده که آیا واقعاً یک هیولای دریاچه است یا خیر؟ برخی کاربران  اینترنت بر این باور هستند که آنها به تازگی یک “بچه گودزیلای چشم قرمز” را در تصویر شکار شده در رودخانه تایمز لندن دیده اند. موجودی که تقریباً زیر آب پنهان شده بود و فقط صورتش را بیرون آورده است.

یک صفحه Reddit که محتوای مربوط به لندن را منتشر می کند، این عکس را به اشتراک گذاشته است. در توضیح این عکس نوشته شده بود: «همین الان یک چیز را در تایمز دیدم.»

این تصویر عجیب یک موجود آبزی ناشناس را نشان می دهد که به دوربین نگاه می کند. این موجود ظاهری به اندازه ای ترسناک داشت که باعث شد فرد عکاس از محل مشاهده آن فرار کند.

آیا هیولای دریاچه نس واقعا وجود دارد؟ این موجود در فولکلور اسکاتلندی که به نام لخ نس نیز شناخته می شود ذکر شده است. ثبت تصویر اخیر در رودخانه لندن این گمانه زنی را برانگیخت که آیا این حیوان افسانه ای به تازگی در آب های آنجا ظاهر شده است.

همانطور که پست Reddit در فضای مجازی منتشر شد، مردم به بخش نظرات رفتند و به این موجود لقب “آناکوندای تایمز ” دادند. چند نفر دیگر آن را “گودزیلا” نامیدند که جوان و چشم قرمز بود.

گفتنی است؛ پیش از این، در سپتامبر 2022، یک مرد ایرلندی به نام فاگان گزارش کرده بود که چیزی شبیه به هیولای لخ نس مشاهده کرد که در آن پنج دوربین در اطراف دریاچه 23 مایلی برای پخش زنده و ضبط مشاهدات خود نصب کرد. در این فیلم، او موفق شد جسمی را مشاهده کند که در گزارش‌های رسانه‌ها آن را «سیاه و دراز به طول ۶ تا ۸ فوت، مانند یک مارماهی، یا بهتر بگوییم بسیار بزرگ یا غول‌پیکر توصیف کرد.