نقش پزشک اطفال در یک تیم چند رشته ای قلب و عروق کودکان


ما نمی‌خواهیم راه‌حل‌هایی برای این مشکلات با کار کردن در انزوا در حوزه‌ها یا مطب‌های مربوطه‌مان پیدا کنیم، ما باید از آن خارج شویم، بیماران، جامعه و تصمیم‌گیری‌ها و مهم‌تر از همه، پزشکان عمومی اطفال را شامل شود.» Carissa M. Baker-Smith، MD، MPH، مدیر قلب و عروق پیشگیرانه کودکان، Nemours Children’s Health Delaware، در این مورد گفت: اطفال معاصر مصاحبه با تاکید بر فشار خون بالا و اضافه وزن و چاقی کودکان.

بیکر اسمیت پس از نشست کالج قلب و عروق آمریکا (ACC) در سال 2024 با اطفال معاصر در مورد اینکه چگونه پزشک عمومی اطفال در یک تیم چند رشته ای در هنگام تشخیص و درمان فشار خون بالا نقش ایفا می کند.

اطفال معاصر:

ارائه دهندگان چگونه می توانند به یک گفتگوی دشوار با والدین در مورد اضافه وزن و چاقی نزدیک شوند، زیرا می دانند که ممکن است یک تیم چند رشته ای نیاز به مشارکت داشته باشد؟

Carissa Baker-Smith، MD، MPH:

من همیشه به مکالمات چالش برانگیز نزدیک می شوم و به والدین توضیح می دهم که چرا در حال گفتگو هستیم و واقعاً اطلاعات را به آنها می دهم. گاهی اوقات بیشتر از غواصی به دید پرنده نگاه می کنم، به خصوص اگر محدوده آن را درک کنم. من فکر می‌کنم گاهی اوقات زمانی که افراد دامنه گفتگو را درک می‌کنند، مثلاً چاقی، چرا این گفتگو را در مورد چاقی انجام می‌دهیم، اما واقعاً چیزی که در مورد آن صحبت می‌کنیم سلامتی است، درست است؟ ما در مورد تعادل صحبت می کنیم. من فکر می کنم که همه اینها در عبارات نیز هست، اینکه چگونه این مسائل را توصیف می کنید تا دلپذیرتر شوند. شما سعی نمی کنید به کودک یا والدین آسیبی وارد کنید یا به آنها آسیبی وارد کنید، زیرا، صادقانه بگوییم، اکثر ما، چه در خودمان و چه در خانواده، با برخی از این مسائل روبرو هستیم.

هر موقعیتی منحصربه‌فرد است، و بنابراین آنچه شما سعی می‌کنید انجام دهید این است که اطلاعات را به اشتراک بگذارید، دری را برای گفتگو باز کنید، ببینید کجا چیزهای مثبتی در حال رخ دادن هستند، و کار هنوز در کجا باقی مانده است، و به برخی توافق در مورد نحوه برخورد با آن. این رویکرد من بوده است. طول می کشد. می دانم که پزشکان اطفال همیشه آن زمان را ندارند. یک قاعده کلی برای تغییر رفتار وجود دارد، به خصوص برای چیزی مانند چاقی، 52 ساعت تماس طول می کشد. بنابراین گاهی اوقات من می گویم “52 ساعت قرارداد طول می کشد، هیچ ارائه دهنده ای این زمان را ندارد. بنابراین برای اینکه زمان مناسبی برای این موضوع بگذاریم، ما این تیم را وارد می کنیم، بنابراین فیزیولوژیست های ورزشی خود را خواهیم داشت. ما متخصص تغذیه، متخصص اطفال، متخصص کنترل وزن، متخصص قلب را خواهیم داشت و غیره و غیره.

در مصاحبه اخیر با Contemporary Pediatrics، بیکر اسمیت خلاصه ای کوتاه از ACC ارائه کرد و چندین جنبه از قلب و عروق کودکان را برجسته کرد.

برای تماشا اینجا را کلیک کنید.



منبع