10 افسانه در مورد کاهش وزن

افسانه 1: آثار کاهش مکان

اعتقاد بر این است که اگر بر ورزش و تمرینات با وزنه در مناطق خاصی از بدن خود تمرکز کنید ، می توانید میزان چربی آن ناحیه یا ناحیه خاص را کاهش دهید. در حقیقت ، چیزی به عنوان کاهش لک وجود ندارد و در عوض ، با شروع ورزش و تمرین ، کاهش وزن را به طور یکنواخت در سراسر بدن خود شروع خواهید کرد. به همین ترتیب ، یک افسانه رایج دیگر این است که تعداد زیاد تکرارها چربی بیشتری را می سوزانند در حالی که تعداد تکرارهای کمتر با وزن بیشتر باعث می شود که در مدت زمان کوتاهی چربی بیشتری بسوزانید تا تعداد بیشتری از تکرارها با فندک. وزن.

افسانه 2: نوشیدن نوشیدنی های سرد چربی را کاهش می دهد

این یک افسانه بسیار رایج است که اگر کسی دلایل پشت آن را در نظر بگیرد واقعاً باورپذیر است. افسانه نشان می دهد که بدن شما به گرم کردن آب نیاز دارد ، هر زمان که آب سرد می نوشید به طور خودکار شروع به سوزاندن کالری می کند. این دیوانگی سوزاندن کالری ادامه می یابد تا زمانی که بدن شما دمای آب را به حرارت طبیعی بدن شما تنظیم کرده باشد. در حالی که نوشیدن آب (در هر درجه حرارت) بخش مهمی از هر سیستم کاهش وزن است ، روی کاهش وزن فقط با نوشیدن تنها حساب نکنید. آب با حفظ سلامت و عاری از سموم به حذف سیستم کمک می کند ، اما نمی توانید فقط با نوشیدن آن بدون رژیم غذایی سالم کالری بسوزانید.

افسانه 3: حذف گروه های غذایی باعث از بین رفتن چربی می شود

این افسانه کمی گیج کننده است ، بنابراین ما ضبط مستقیم را انجام دادیم. حذف (یا حداقل به حداقل رساندن) برخی از غذاها (مانند غذاهای شیرین) باید بخشی از انتقال شما به رژیم غذایی سالم باشد. شما همیشه می خواهید در صورت امکان تعداد غذاهای پرچرب (کم انرژی) را به حداقل برسانید. با این حال ، حذف تمام گروه های غذایی از رژیم غذایی و تمرکز بر خوردن تنها یک نوع غذا نه تنها حفظ آن بسیار دشوار است ، بلکه برای حفظ رژیم غذایی سالم ، شما نیاز به انتخاب کامل غذاهای سالم از بین همه غذاها دارید. گروه های غذایی

افسانه 4: رژیم های غذایی کم کالری تنها راه کاهش وزن هستند

تقریباً همه رژیم ها بر کاهش کالری دریافتی و افزایش سطح کلی فعالیت تمرکز می کنند ، و این درست است. مشکل زمانی ایجاد می شود که کسانی که رژیم را دنبال می کنند معتقدند که با کاهش شدید کالری دریافتی ، وزن خود را کاهش داده و آن را حفظ می کنند. بسیار مهم است که میزان کالری دریافتی خود را به تدریج کاهش دهید تا سیستم طبیعی بدن شما به حالت “گرسنگی” نرسد ، که باعث می شود سیستم شما معتقد باشد که برای یک دوره احتمالی گرسنگی باید مواد غذایی را ذخیره کنید (این از ابتدا بخشی از سیستم ما بود. از انسان) شما همچنین باید در مورد اختلال در میزان متابولیسم طبیعی بدن خود احتیاط کنید ، زیرا کاهش چشمگیر کالری می تواند سرعت شما را کاهش داده و مانع از دست دادن این پوندها شود.

افسانه 5: شما باید در ساعات خاصی کار کنید

من این اسطوره را بارها در طول سالها در جوامع کاهش وزن مشاهده کرده ام ، و در حالی که به نظر می رسد “بهترین زمان روز” همیشه در حال تغییر است ، ایده اصلی همان است: شما باید در زمانهای خاصی کار کنید تا بیشترین نتیجه را بگیرید. به در واقع ، هنگام ورزش ، مجبور نیستید صبح زود ، دیر شب یا هر چیزی در این بین ورزش کنید. بیشتر بر حفظ یک برنامه فعالیت مداوم تمرکز کنید و کمتر روی زمانی که واقعاً آن را انجام می دهید تمرکز کنید. برای مادران شلوغ برای صاحبان مشاغل ، دستیابی به یک برنامه مشخص همیشه ساده ترین راه برای رسیدن به آن نیست ، بنابراین خبر خوب این است که واقعیت های واقعی این است که مهم نیست وقتی ورزش می کنید ، بدن شما به همان میزان کالری می سوزاند. همان تمرین بدون توجه به زمان روز.

افسانه 6: قبل از شروع کار باید بیست دقیقه کار کنید

من قبلاً این افسانه را باور می کردم. ایده پشت آن این است که بدن شما باید قبل از اینکه وارد حالت “چربی سوزی” شود ، برای مدتی “گرم” شود ، بنابراین همه چیز قبل از xx دقیقه حساب نمی شود. این کاملاً مزخرف است! اگرچه همیشه باید برای گرم کردن (و همچنین کاهش سرعت روند) در طول تمرینات خود تلاش کنید ، اما در واقع از همان ابتدا شروع به سوزاندن چربی می کنید.

افسانه 7: برای از دست دادن وزن غذای سوزانده شده بخورید

اگر تا به حال گروه یا محصول غذایی پیدا کرده اید که باعث کاهش وزن فوری شود ، به من اطلاع دهید. در واقع ، هیچ غذایی وجود ندارد که چربی را فوراً سوزاند ، اما انواع غذاهایی وجود دارد که می تواند متابولیسم شما را افزایش دهد (که بعداً به کاهش وزن شما کمک می کند).

افسانه 8: رژیم های پروتئینی بالا / کربن کم بهترین رژیم ها هستند

حفظ این رژیم ها معمولاً دشوار است زیرا در آنچه شما مجاز به خوردن هستید بسیار محدود کننده است. همچنین ، واقعیت امر این است که اگرچه در ابتدا ممکن است سریع وزن خود را کاهش دهید ، بدن شما به فلات می رسد و برای غلبه بر “قوز” به سختی روبرو خواهید شد. در عوض ، بر پیروی از یک برنامه غذایی سالم که شامل غذاهای چهار گروه غذایی است تمرکز کنید و اطمینان حاصل کنید که نه تنها در انتخاب غذا انعطاف پذیری بیشتری به شما داده می شود ، بلکه مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن را نیز دریافت می کنید.

افسانه 9: کمتر بخورید و بیشتر بسوزانید

آیا می دانید رژیم “سومو” وجود دارد؟ تصور می شود کشتی گیران سومو درست قبل از بازنشستگی در طول روز غذا می خورند و به ندرت تمام روز را به عنوان راهی برای جمع آوری پوند غذا می خورند. دلیل این امر این نیست که خوردن غذا بعد از ساعت 7 بعد از ظهر باعث افزایش وزن قابل توجهی می شود (میزان کالری ذخیره شده در پایان روز بدون توجه به زمان مصرف آن همچنان به چربی تبدیل می شود) ، بلکه اینطور است. زیرا وقتی کمتر غذا می خورید ، بدن شما چربی بیشتری ذخیره می کند ، در حالی که میزان متابولیسم را کاهش می دهد. مهم است که در طول روز به طور مرتب غذا بخورید ، ترجیحاً 6 تا 8 بار (سه وعده غذایی سالم و میان وعده در هر دو ساعت شما را راضی نگه می دارد و باعث می شود بدن شما در حالت چربی سوزی ثابت بماند).

افسانه 10: تمام چربی ها را از رژیم غذایی خود حذف کنید

ساختن این افسانه نه تنها بسیار دشوار است ، بلکه می تواند به سیستم شما آسیب برساند. همه ما برای زنده ماندن و تغذیه ماهیچه ها و تشویق رشد به چربی در رژیم غذایی خود نیاز داریم.

اگرچه کاهش مصرف چربی به شما در کاهش وزن کمک می کند ، اما کاهش کامل آن بسیار دشوار است ، اگر نگوییم غیرممکن است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *