12 نکته موثر برای سلامتی و تناسب اندام

در اینجا چند نکته بسیار سریع و کاربردی برای سلامتی و تناسب اندام آورده شده است که به راحتی می توانید آنها را رعایت کرده و به رژیم سلامتی و تناسب اندام خود وارد کنید. این نکات را برای نتایج عالی دنبال خواهید کرد. برای راحتی شما ، این نکات را به تغذیه و ورزش تقسیم کرده ام. این مهم است که بدانید اهداف سلامتی و تناسب اندام شما مستلزم این است که بین رژیم غذایی سالم و ورزش فعال تعادل مناسب را بیابید.

تغذیه:

  • وقتی تصمیم می گیرید چه چیزی بخورید ، از خود بپرسید: آیا می توانم این را پرورش دهم یا می توانم این را برداشت کنم؟ اگر پاسخ مثبت است ، می دانید که این یک غذای کامل سالم و مغذی برای شما است.
  • تمام قهوه را قبل از ظهر بنوشید. این کار مزایای کافئین را در اختیار شما قرار می دهد در حالی که اطمینان حاصل می کند که هنوز خوب می خوابید. خواب بخش مهمی از بدن است که به بدن شما اجازه می دهد چربی بدن را ترمیم و از بین ببرد.
  • چای سبز جایگزین خوبی برای قهوه است زیرا به شما کمک می کند در حالی که مقدار زیادی آنتی اکسیدان در بدن خود قرار می دهید هوشیار باشید.
  • به جای پخت مایکروویو برای گرم کردن مجدد ، آنها را بخارپز کنید. بخارها یک وسیله ارزان قیمت هستند و بخار مواد مغذی بیشتری را در غذای شما نگه می دارد.
  • هرگز اجازه ندهید تشنه باشید. کم آبی خفیف بدن را تحت فشار قرار می دهد و برای اهداف سلامتی و تناسب اندام شما مضر است.

ورزش:

  • در هر زمان و هر زمان به یک تمرین تبدیل شوید. هر جایی که می خواهید 10 حرکت پرتاب کننده را بیرون بیاورید. 10 اسکوات. به زودی متوجه خواهید شد که با افزودن تمرینات تصادفی به روال عادی ، بدن شما تناسب اندام و سریع تری پیدا می کند. شاید دوستان شما فکر کنند کمی عجیب است که شما اینجا و آنجا ورزش می کنید ، اما در نهایت به آنها انگیزه دهید تا همین کار را انجام دهند.
  • بدن خود را با انواع تمرینات و سطوح شدت حدس بزنید. همیشه تمرینات سخت و سریع انجام ندهید و همیشه به سراغ تمرینات با شدت کم نروید. تنوع بدن شما را حدس می زند و به نتایج عالی می رسید.
  • به یک باشگاه یا گروه آموزشی بپیوندید زیرا ثابت شده است افرادی که به صورت گروهی تمرین می کنند به احتمال زیاد برای مدت طولانی با تمرینات خود سازگار خواهند بود.
  • از انعطاف پذیری به عنوان بخشی از برنامه آموزشی خود غافل نشوید. سعی کنید حداقل 20 دقیقه در روز حرکات کششی انجام دهید.
  • روی یک غلتک فوم سرمایه گذاری کنید و وقت بگذارید و در مورد رهاسازی مایوفاشیال اطلاعات کسب کنید. لمینت فوم یک راه عالی برای جلوگیری از آسیب دیدگی و حفظ انعطاف پذیری بدن است.
  • هنگام انجام تمرینات قلبی عروقی ، مانند دویدن / پیاده روی ، مدتی کار می کنید. سعی کنید همزمان کمی جلوتر بروید. این به شما کمک می کند تا تلاش خود را در تمرینات خود افزایش دهید.
  • همیشه به بدن خود گوش دهید تا تمرینات شما به شما برسد. اگر احساس درد می کنید ، بیاموزید که آیا درد خوبی است یا بد. درد خوب می تواند مربوط به ماهیچه هایی باشد که از تمرین قبلی شما کمی زخم شده اند ، در حالی که درد بد معمولاً حاد است و بیشتر از یک درد ملایم در راه رفتن است.

اگر بتوانید برخی از نکات فوق را به کار بگیرید ، در راه ایجاد عادات خوب سلامتی و تناسب اندام هستید. بدون توجه به هر دو جنبه تناسب اندام نمی توان واقعاً سالم بود. یک شیوه زندگی سالم چیزی است که با گذشت زمان شکل می گیرد و شما خود را در مورد آنچه که باید در بدن خود قرار دهید و چگونه بدن خود را به طور موثر حرکت دهید آموزش می دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *