15 غذا و ادویه ترموژنیک برتر

اولین باری که اصطلاح “غذاهای گرمازا” را شنیدم، با خودم فکر کردم، “خوب، واقعاً گران به نظر می رسد.” به زودی متوجه شدم که نمی توانم بیشتر از این اشتباه کنم.

غذاهای ترموژنیک اساساً غذاهای چربی سوز و ادویه هایی هستند که به افزایش متابولیسم کمک می کنند. چه کسی می دانست که می توانید در حین غذا خوردن یا حتی بلافاصله بعد از آن چربی بسوزانید؟ خوب، مطمئناً با این 15 قطعه اصلی آشپزخانه می توانید.

o فلفل تند – این ادویه های تند شعله ور می توانند متابولیسم شما را به خوبی تحریک کنند.

o سیر – اینها مورد علاقه من هستند. من در همه چیز سیر ریختم. ادویه هایی مانند سیر برای قلب شما مفید هستند و خواص کاهش وزن آن ها مطمئناً آنها را به غذاهای گرما زا عالی تبدیل می کند.

o زنجبیل – یکی دیگر از چربی سوزهای تند که می توانید تقریباً به هر نوع نوشیدنی یا حتی نوشیدنی اضافه کنید.

o جعفری – گفته می شود که برای سیستم گردش خون شما مفید است. قطعا جریان خون را حفظ می کند.

o توت ها – غذاهای طبیعی به اندازه لقمه شیرین که جذب کالری را بدون از بین بردن تغذیه یا افزایش هوس شما کاهش می دهند.

o کلم – این سبزی پر فیبر به هیچ وجه غذای ماندگاری نامیده نمی شود. اگر به شما کمک می کند طولانی زندگی کنید، پس باید برای شما خوب باشد، درست است؟

o لیمو – افزودن حتی یک قاشق غذاخوری آب لیمو به آب، سالاد یا سوپ به دفع هوس و کنترل سطح انسولین کمک می کند.

o کلم بروکسل – غذاهای گرمازا مانند کلم بروکسل سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی هستند که به افزایش سرعت متابولیسم شما کمک می کنند.

o گل کلم و کلم بروکلی – این سبزیجات سرشار از کلسیم نه تنها طعم خوبی دارند، بلکه منابع خوبی از خواص گرمازایی نیز هستند.

o چای سبز – مهم نیست که آن را گرم یا سرد ترجیح می دهید. قبل از هر وعده غذایی یک لیوان میل کنید و بدن شما قطعا از شما تشکر خواهد کرد.

o سیب سیب – که به دلیل خواص کاهش وزن خود شناخته شده است، سیب یا سرکه سیب در هر رژیم غذایی ضروری است.

o خردل – این یک جایگزین عالی برای فلفل تند است. وعده های غذایی تهیه شده با خردل نیز غذاهای گرما زا بسیار خوبی دارند.

o دارچین – بوی خوب و طعم بهتری دارند (خواص چربی سوزی فقط یک امتیاز است).

o سرکه – که اغلب در درمان برخی از اختلالات متابولیک استفاده می شود، سرکه و سایر مواد کمکی طعم اسیدی نیز متابولیسم شما را سرعت می بخشد.

o آب – چیزی به اندازه نوشیدن آب سرد یخ، شما را هیدراته نگه می دارد و زمانی که بدنتان سعی می کند آن را گرم کند، متابولیسم شما برای مدت کوتاهی بالا می رود.

برای به دست آوردن هر یک از این غذاهای گرمازا نیازی به سفرهای دور ندارید. شما به راحتی می توانید آنها را در سوپرمارکت محلی یا حتی کمد آشپزخانه خود پیدا کنید. با آنها سرگرم شوید، آزادانه از آنها در تهیه وعده های غذایی روزانه خود استفاده کنید و زندگی طولانی و سالم را شروع کنید.