2 تمرین چربی سوزی شکم

در اینجا 2 تمرین ساده برای چربی سوزی شکم وجود دارد که می توانید در خارج از باشگاه انجام دهید. یکی از اینها فقط 5 دقیقه و دیگری 10 دقیقه طول می کشد. خودشه.

اوه، شما همچنین برای انجام این کار به 3 دلار نیاز دارید، اما اگر این شما را از انجام این 2 تمرین باز می دارد، در این صورت دچار مشکل شده اید!

ورزش برای سوزاندن چربی شکم

1. هولا هوپینگ

اینجاست که برای خرید یک هولا هوپ ارزان به 3 دلار نیاز دارید. آن را بگیرید و به مدت 10 دقیقه در روز آن را به دور کمر خود بچرخانید. حتی لازم نیست 10 دقیقه را همزمان انجام دهید. می توانید هر بار آن را در 2 دقیقه تقسیم کنید. این همون چیزیه که من انجام می دم.

من این کار را با تماشای تلویزیون و استفاده از هولا هوپ در طول تبلیغات تلویزیونی 2 دقیقه ای انجام می دهم. اگر من فقط یک برنامه تلویزیونی 1 ساعته را تماشا کنم، میانگین آن حدود 22 دقیقه تبلیغات است. بنابراین دریافت 10 دقیقه یا بیشتر هولاهوپ کردن یک نسیم است (اوه، من فقط یک تکه کیک را گفتم).

هولا هوپ برای سوزاندن چربی شکم ایده آل است. اساسا … برای خانم ها، اگر می خواهید اندامی زنانه و منحنی زیبا مانند یک رقصنده شکم داشته باشید، هولا هوپ یک الزام است. با دقت لیزر به کمر و باسن فرم می دهد.

2. اسکات هندو

این یک نسخه از اسکات بدون وزن است. کاری که شما انجام می‌دهید این است که در هر تکرار، در حالی که زمین را لمس می‌کنید یا نوک انگشتان خود را روی زمین مسواک می‌زنید، تا جایی که می‌توانید سریع بالا و پایین خم شوید. این تضمین می کند که به اندازه کافی پایین رفته اید. 100 تکرار را در کمتر از 5 دقیقه انجام دهید. وقتی توانستید این کار را انجام دهید، 200 را در 10 دقیقه انجام دهید.

این برای سوزاندن چربی‌های شکم عالی عمل می‌کند، زیرا این ورزش کمبود اکسیژن زیادی ایجاد می‌کند که بدن شما را مجبور می‌کند به دنبال منبع سریع انرژی باشد. آن منبع … چربی بدن شما!

اگر این 2 تمرین چربی سوزی شکم را فقط چند بار امتحان کنید، در عرض یک هفته خواهید دید که آنها آنچه را که من می گویم انجام می دهند … پس آنها را امتحان کنید.

رژیم لاغری سریع