2 نکته برای چربی سوزی در زنان

آیا دوست دارید بدانید چگونه چربی های شکم خود را سریع بسوزانید و کمر خمیده خوبی داشته باشید؟ اگر 2 دقیقه فرصت دارید، می خواهید به خواندن این مقاله ادامه دهید که در آن من 2 نکته را برای کمک به شما در داشتن شکمی عالی به اشتراک می گذارم.

نکته 1

از یک هولا هوپ وزن دار استفاده کنید و آن را به مدت 15 دقیقه در روز به دور بدن خود بچرخانید. دلیل اینکه می خواهید از هولا هوپ با وزن استفاده کنید این است که افراد کمی می توانند یک حلقه معمولی را بدون افتادن روی زمین در عرض 2 تا 3 دور بچرخانند.

دلیل اینکه به سرعت می افتد این است که وزن هولا هوپ معمولی بسیار سبک است. از این رو، یک هولا هوپ سنگین فورا این مشکل را حل می کند. علاوه بر این، زمانی که می خواهید مقداری وزن بر روی شکم خود کم کنید یا منحنی های بدن خود را حفظ کنید، این تمرین بسیار موثر است.

نکته شماره 2

تمرین دیگری که برای شما دارم جک های پرش است. این یک تمرین بسیار خوب است که به جای فقط عضلات شکم، کل بدن شما را تحت تأثیر قرار می دهد. از آنجایی که این تمرین شامل پریدن زیاد است، عضلات شکم شما به حفظ تعادل کمک می کند.

برای این تمرین می‌خواهید حدود 20 دقیقه در روز آن را انجام دهید و بهترین زمان برای انجام آن هنگام تماشای برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه خود در تبلیغات تلویزیونی است.

در بالا 2 نکته تمرینی موثری وجود دارد که می توانم از آنها برای ایجاد شکمی عالی استفاده کنم.

رژیم لاغری سریع