3 تمرین آسان برای چربی سوزی که هر کسی می تواند انجام دهد

آیا شما هم مانند بسیاری از ما نیاز به کاهش چند پوند چربی دارید؟ من انجام می دهم، و اگر آسان نباشد، این اتفاق نمی افتد. مثل بقیه، من هم خیلی شلوغ هستم، و تغذیه سالم باید راحت باشد و ورزش هم باید راحت و آسان باشد. ما قرار نیست زیاد در مورد غذا صحبت کنیم زیرا این موضوع تمرکز این مقاله نیست، اگرچه واضح است که مهم است. چند نکته سریع عبارتند از: یک ناهار سالم و خوشمزه بچینید، تا جایی که می توانید از فست فود اجتناب کنید و آهسته تر غذا بخورید تا بدن متوجه شود که وقتی سیر است سیر است، نه بعداً 500 کالری، زیرا خیلی سریع غذا می خورید.

البته برای سوزاندن چربی باید ورزش کنید. فقط توجه به آنچه می خورید برای مردم عادی کافی نیست. مطمئناً، اگر ماراتن می دوید یا ورزشکار المپیکی هستید یا هفته ای 300 مایل دوچرخه سواری می کنید، ممکن است بتوانید ورزش کنید و تناسب اندام داشته باشید، اما این شما یا من را توصیف نمی کند، اینطور است؟ با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا سه ​​تمرین ساده برای سوزاندن چربی آورده شده است که تقریباً هر کسی می تواند انجام دهد، اگرچه پیشنهاد می کنم قبل از شروع هر برنامه ورزشی با پزشک خود مشورت کنید.

1) راه رفتن بله، با پیاده روی می توانید وزن زیادی کم کنید. همکار من کن، که کاملاً اضافه وزن دارد، 4-5 بار در هفته در زمان استراحت ناهار خود شروع به دویدن کرد. اگرچه او به آرامی شروع کرد، اما به زودی یک ساعت کامل رفت. او به ترازو نگاه نمی کرد، اما یک سال بعد بسیار لاغرتر شد. زمانی که او بالاخره روی ترازو رفت، بیش از 30 پوند وزن کم کرده بود، و این مالش است. او دوست دارد برود پیاده روی! او معمولاً با دوستان خود به پیاده روی می رود، گفتگوهای عالی دارد و از فرصت استراحت در خارج از منزل لذت می برد!

2) بالا رفتن از پله ها من به خصوص بالا رفتن از پله ها را دوست ندارم، اگرچه برایم مهم نیست. من معمولاً از آسانسور و پله برقی برای ورزش کردن صرف نظر می کنم. وقتی سفر می کنم، اغلب از پله های هتل ها بالا می روم. اگر در طبقه 5 هستید، مشکل بزرگی نیست، اگرچه ورزش مهم است. اگر مثل هفته قبل من در طبقه 26 هستید، اگر بتوانید مثل من یک یا دو بار از پله ها بالا بروید، عالی است.

3) تمرینات مقاومتی، مانند بلند کردن وزنه، استفاده از ماشین آلات، یا باندهای لاستیکی مخصوص. اینها کالری/چربی را می سوزانند و عضله می سازند، و عضله در مبارزه شما با چربی عالی است. عضله این خاصیت جالب را دارد که حتی زمانی که ورزش نمی کنید کالری می سوزاند!

کمی ورزش می تواند تفاوت زیادی در وزن و سلامت کلی شما ایجاد کند. اگر ورزش نمی کنید، احتمالاً اضافه وزن دارید!

رژیم لاغری سریع