3 راهی که بدن شما از رژیم غذایی شما استفاده می کند

ما در حال بررسی سه روش استفاده بدن شما از رژیم غذایی خود هستیم ، بنابراین شما نمی توانید بهانه ای برای ندانستن کربوهیدرات ها ، چربی ها و پروتئین ها داشته باشید و چرا هرکدام به روش خاص خود اهمیت دارند. کمی شبیه برادران … یا نه. ما میرویم آنجا!

کربوهیدراتها: کربوهیدراتها هنگام حرکت در بدن مورد استفاده قرار می گیرند ، به ویژه در شدتهای بیشتر.

وقتی در حال تمرین هستید انرژی مصرف می کنید و این انرژی بیشتر کربوهیدرات است. بدن شما از کربوهیدرات برای سوخت رسانی به تمرینات شما و شدت زیاد شما در طول روز استفاده می کند ، مانند دویدن سریع به کامیون غذای محلی خود قبل از تمام شدن هات داگ. بله ، در این حالت هنگامی که کربوهیدرات ها تخلیه می شوند ، می توان از پروتئین برای انرژی استفاده کرد ، اما برای سوختن به این نوع فعالیتها به اندازه کربوهیدراتها کارآمد نیستند. ساده کردن ، کربوهیدرات ها هنگام حرکت در طول روز استفاده می شوندبه

چربی ها: چربی ها در زمانی که بدن شما حرکت نمی کند یا هنگام خواب استفاده می شود.

بله ، شما درست خوانده اید … چربی ها هنگامی که بدن شما در شدت کم است به عنوان سوخت مورد استفاده قرار می گیرد. زمانهای کم شدت شامل زمانی است که شما در آن مشاغل طولانی و خسته کننده اداری نشسته اید و به رایان رزها گوش می دهید و در فیس بوک گشت و گذار می کنید ، اما این زمان هنگام خواب را نیز شامل می شود. خواب؟ خوابیدن. در واقع شما هنگام خواب بیش از هر زمان دیگری از روز از چربی به عنوان انرژی استفاده خواهید کرد ، به ویژه هنگامی که در یک برنامه تمرین منظم هستید که اکسیژن مورد نیاز بدن شما را در حالت استراحت افزایش می دهد. چربی ها در قسمت های کمتر شدید روز استفاده می شوند و این شامل زمان خواب نیز می شودبه

پروتئین ها: پروتئین ها توسط بدن برای بازیابی و حفظ بدن شما استفاده می شوند.

وقتی عضلات شما درد می کنند و می بینید که درد در آینه چگونه پیشرفت می کند … این پروتئین در محل کار است. پروتئین ها همان چیزی هستند که بهبود بهینه را برای بدن شما ممکن می سازند ، به همین دلیل است که هر شوخی در سر شما دارای لرزش پروتئینی در خط سکته مغزی است. همچنین ، علاوه بر 70٪ بدن شما که آب است ، پروتئین ها پروتئین هایی هستند که بیشترین استفاده را از آنها می کنند. به همین دلیل است که گاهی اوقات مبارزه برای رژیم گیاهخواری یا گیاهخواری دشوار است ، زیرا پروتئین عمدتا با خوردن گوشت ، لبنیات و غیره به دست می آید. وقتی کربوهیدرات کم است و شما به یک دوست احتیاج دارید ، پروتئین نیز می تواند به شما در تغذیه یکبار بدن کمک کند. آنها به اسیدهای آمینه تجزیه می شوند. پروتئین ها برای بازیابی و نگهداری بدن شما استفاده می شوند و همچنین می توانند به عنوان انرژی کم استفاده شوند.

امیدوارم این تجزیه ساده به نحوه استفاده بدن شما از تمام غذاهای شما کمک کند و بتواند به شما کمک کند به جای پر کردن بدن ، سوخت بهتری بخورید. اگر این را در نظر داشته باشید ، من قول می دهم که احتمال خوردن بیش از حد وجود دارد ، زیرا دلایل بیشتری از “بن و جری به من گفتند این کار را انجام دهی” نمی بینید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *