3 راه برای تشویق به خوردن سالم در محل کار


کار بخش پیچیده ای از زندگی روزمره است. استرس به اشکال مختلف و از نقاط مختلف به طور همزمان ظاهر می شود. این جایی است که بزرگسالان هنگام مواجهه با پیشرفت اجتناب ناپذیر پیری طبیعی بدن بیشتر تصمیمات تغییر دهنده زندگی خود را می گیرند.

به همین دلیل ، اولویت بندی سلامت اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. برای برخی ، حفظ تعادل بین حفظ سبک زندگی خوب با پرخاشگری معمول زندگی کاری یک چالش اضافی است. یک مبارزه خاص در همه اینها حفظ رژیم غذایی خوب است که برای سلامتی ضروری است و بر بهره وری نیروی کار تأثیر می گذارد.

اما اگر هنوز بتوانید سلامتی خود را در حین تمرین کنترل کنید؟ اگر برای یافتن تعادل مناسب تلاش می کنید ، در اینجا نکات دلگرم کننده ای وجود دارد که ممکن است بخواهید انجام دهید:

تغذیه سالم در محل کار
  1. بدانید از غذای خود به چه چیزی نیاز دارید

قبل از غوطه ور شدن در تدارکات غذا خوردن در محل کار ، باید درک کاملی از وضعیت سلامتی خود داشته باشید. اگر بیش از حد آزاردهنده باشد (اما هنوز هم بسیار توصیه می شود) ، آگاهی کلی از هر وضعیت سلامتی خاصی نیز بسیار عالی خواهد بود.

دارو یک چیز است ، اما هیچ چیز بهتر از این نیست که تمام عمر خود را صرف مشارکت در یک سبک زندگی سالم کنید. بسته به نیاز شما ، می توانید عادت خوردن سالم را در محل کار خود بدانید و بدانید از غذای خود به چه چیزی نیاز دارید. پس از انجام این کار ، می توانید غذا را برای یک کار مغذی و خوب برای سلامتی خود خریداری و آماده کنید.

به عنوان مثال ، اگر شما علاقه مند هستید که پس از مدت زمان فشرده در برنامه شلوغی که در ورزشگاه گذرانده اید ، فرم خود را بسیار کسب کنید ، آیا می دانستید که خوردن جگر خشک برای عضله سازی عالی است؟ این مقاله را مطالعه کنید تا در مورد آن بیشتر بدانید.

  1. راه خود را از طریق تغذیه و کار پیش ببرید

کسانی که در مورد وزن خود شک دارند ، می توانند از طرح های رایج که کار نمی کنند ، استفاده کنند. بسیاری از مردم قربانی رژیم های مضر و ناسالم شده اند که شامل حذف وعده های غذایی می شود.

منطق این است که اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید یا حفظ کنید ، باید کمتر غذا بخورید. و برای خوردن کمتر ، باید وعده های غذایی واقعی را حذف کنید. به طور مشابه ، میان وعده توصیه نمی شود. در عوض ، راز واقعی این است که قسمت های مناسب و سالم غذا را بخورید.

وقتی غذا می خورید به اندازه غذا و نحوه خوردن آن اهمیت دارد. بسیاری از متخصصان پزشکی و متخصصان رژیم غذایی میان وعده های سالم را برای کاهش اثرات منفی حذف وعده های غذایی مانند پرخوری ، کاهش وزن یا افزایش وزن ناخواسته ، سطح انرژی و عملکرد پایین و حتی تغییرات خلقی توصیه کرده اند. از نظر منطقی ، می توانید این کار را در محل کار نیز انجام دهید. قبل از رفتن به محل کار ، چند میان وعده سالم تهیه کنید که می توانید در طول روز از آنها استفاده کنید. فقط فرکانس مناسب و قسمت های مناسب را به خاطر بسپارید.

  1. یک وعده غذایی آگاهانه تمرین کنید

تنظیم محل کار اغلب استرس زا است و ایجاد یک رابطه ساده برای ایجاد شرایط معمول در چنین محیطی باعث می شود که افراد احساس کشش کنند. نه تنها این ، بلکه عواملی مانند زمان گذراندن در ادارات و ترافیک نیز بر الگوهای غذایی متضاد تأثیر می گذارد. بسته به میزان تنگنای کار شما ، همه عوامل قابل توجه می تواند به سلامت ضعیف کمک کند.

یکی از مواردی که باعث می شود افراد کنترل غذا و شیوه زندگی خود را از دست بدهند ، راحتی فست فودها و سایر غذاهای سریع است که برای آنها لذت بخش تر است. اکثر ممکن است موافق باشند که اینها انتخاب های سالم نیستند. و حتی با سهولت مقاومت ناپذیری که ارائه می دهند ، ارزش آن را ندارند. جایگزین این غذا خوردن دقیق است. برای مقابله با مصرف غذاهای ناسالم ، می توانید با توجه به عادات غذایی خود شروع کنید.

غذا خوردن دقیق شامل ایجاد عادات کوچک اما تأثیرگذار است که می تواند نتایج امیدوار کننده ای به همراه داشته باشد. این شامل توجه به روندهای شما و توجه به الگوهای رفتاری و عوامل دیگر است که بر انتخاب تغذیه و شیوه زندگی شما تأثیر می گذارد. از آنجایی که محیط کار نیز محیطی اجتماعی است ، خوردن غذا با همکاران در هنگام ناهار می تواند به افزایش اشتها و تشویق یک رژیم غذایی سالم کمک کند. شما و همکارانتان کم وبیش دغدغه های یکسانی دارید و به شما کمک می کند بدانید چه چیزی کار می کند و چه چیزی نه.

نتیجه

متغیرهای زیادی وجود دارد که بر وضعیت سلامت تأثیر می گذارد. از آنجا که این یک چیز سیاه و سفید نیست ، همیشه یک عمل خوب است که به دنبال سلامتی و رفاه خود از هر طریق ممکن باشید. یک نقطه شروع عالی می تواند تشویق تغذیه سالم در محل کار باشد. شما می توانید این کار را با دانستن اینکه به چه غذایی نیاز دارید ، با توجه به اینکه چگونه و چگونه غذا می خورید و در نهایت با استفاده از میان وعده های سالم هنگام تمرین ، انجام دهید.

سلامتی خوب به معنای ترکیبی دقیق از خوردن نوع مناسب غذا ، ورزش و انجام معاینات منظم است. کار می تواند کمی برای اهداف سلامتی شما مزاحم باشد ، اما همه چیز در مورد آگاهی مناسب و ایجاد تعادل بین دو جنبه از زندگی است. اگرچه دستیابی به دومی دشوار به نظر می رسد ، اما قطعاً امکان پذیر است. فقط همه چیز را در حد متعادل نگه دارید و دریابید که نیازهای شما چیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *