3 قطعه اصلی از تجهیزات ورزشی خانگی که برای شکم مشخص نیاز دارید

یکی از هوشمندانه ترین کارهایی که هر مادر یا پدری می تواند در خانه بماند این است که از خانه ورزش کند. این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود. و شما می توانید در حین ورزش کردن از فرزندان خود مراقبت کنید. تنها مشکل این است که بدانید کدام تجهیزات ورزشی را باید در باشگاه خانگی خود قرار دهید. در اینجا تنها 3 قطعه از تجهیزات ورزشی است که برای داشتن شکمی صاف در خانه خود به آنها نیاز خواهید داشت:

1. وزن بدن شما

این واقعاً چیزی نیست که شما آن را تجهیزات ورزشی بنامید، اما یکی از بهترین منابعی است که می توانید برای ورزش استفاده کنید. شما می توانید بیشتر اعضای بدن خود را با وزن بدن خود تمرین دهید. تمام تمریناتی که می توانید با وزن بدن خود انجام دهید به شما کمک می کند تا شکمی صاف داشته باشید زیرا باعث سوزاندن چربی می شود. اسکات، لانژ، کرانچ شکم و فشار بالا را در برنامه تمرینی خود قرار دهید.

2. طناب پرش

یکی از بهترین تمرینات قلبی که می توانید از خانه انجام دهید طناب زدن است. اگر تصمیم به خرید طناب پرش دارید، به سراغ طناب سرعت بروید. طناب های سرعت تمرین بسیار کارآمدتری را در زمان کمتری به شما ارائه می دهند. شما باید در روز حدود 15 دقیقه طناب پرش کنید.

3. یک توپ ثبات

توپ پایداری یک قطعه همه کاره از تجهیزات ورزشی است. می توانید تمام بدن خود را روی توپ پایداری ورزش دهید. بهترین چیزی که توپ ورزشی برای آن استفاده می شود انجام تمرینات شکمی است. مطمئن شوید که تمرینات مایل، تحتانی و فوقانی شکم را در برنامه خود قرار دهید.

اگر از تمام تجهیزات ورزشی فوق استفاده کنید، یک باشگاه خانگی خواهید داشت که آماده است شکمی را تقویت کند! فقط به یاد داشته باشید که به طور منظم ورزش کنید، سالم غذا بخورید و متعهد و با انگیزه بمانید. توصیه می‌کنم ۲ روز در هفته با وزنه تمرین کنید و ۲ روز در هفته ورزش‌های قلبی را انجام دهید. فقط به یاد داشته باشید که تمام بدن خود را (بالا و پایین تنه و همچنین قسمت مرکزی بدن) ورزش کنید.