3 مرحله آسان برای کاهش سریع و پایدار وزن

3 مرحله برای کاهش وزن که دوام خواهد داشت

در مورد کاهش وزن ، هیچ قرص جادویی یا رژیم های مخفی وجود ندارد که بتواند به شما در رسیدن به اهداف کاهش وزن کمک کند. اما می توانید با این 3 مرحله به اهداف خود برسید تا به کاهش وزن کمک کند.

مانند بسیاری از چیزها در زندگی ، کاهش وزن (وزن زیاد) در تلاش آگاهانه ، نظم ، عزم و پشتکار خلاصه می شود.

کاهش 10 ، 20 ، 50 یا 100 پوند یا بیشتر به کاری که روزانه انجام می دهید باز می گردد. اگر هر روز آنچه را که باید انجام دهید (خوب غذا خوردن + ورزش) انجام دهید ، تمام وزن مورد نظر خود را از دست خواهید داد.

با این حال ، اگر با باد احتیاط کنید و آنچه را که باید انجام دهید انجام ندهید ، ممکن است هرگز رویاهای خود را برای کاهش وزن مشاهده نکنید. این دوست من غم انگیزترین سناریویی است که وجود دارد.

اگر از چاق شدن خسته شده اید ، از اضافه وزن خسته شده اید ، اگر آمادگی شروع زندگی جدید خود را دارید ، منتظر بمانید زیرا من قصد دارم یک برنامه کاهش وزن ساده اما بسیار م youثر را به شما ارائه کنم. به

اماده ای من به طور نامشخص به شما می گویم که برای کاهش وزن موردنظر خود در 3 مرحله آسان باید چه کار کنید. با این حال ، برای این کار ، شما باید تمرکز و نظم خود را هر روز حفظ کنید تا مراحل را ادامه دهید تا به نتایج دلخواه برسید.

حتی اگر از کاهش وزن شما خارج شود ، مشکلی نیست. اگر بتوانید به سرعت به راه خود بازگردید ، اضافه کار خواهید کرد ، از مزایای کاهش چشمگیر وزن و بهبود سلامتی بهره مند خواهید شد.

و اکنون ، بدون هیچ گونه توضیح بیشتر ، در اینجا 3 گام اساسی برای کاهش وزن آمده است …

1. کمتر بخورید

2. بهتر بخورید

3. تمرین

آنها آنجا هستند. شما چی فکر میکنید؟ کمی ضد اقلیم ، درست است؟ شاید شما منتظر موارد بیشتری بوده اید … خوب ، بگذارید به شما بگویم که آیا می توانید این برنامه کاهش وزن موثر و ایمن را بفهمید و اجرا کنید این است که هرگز مجبور نخواهید شد یک پنی غیر ضروری دیگر برای محصولات کاهش وزن هزینه کنید. که کار نمی کند

می بینید که بدن شما یک دستگاه کنترل وزن دقیق تنظیم شده است. اگر از برنامه صحیح پیروی کنید و تنها آنچه را که برای زنده ماندن به بدن نیاز دارد به بدن خود بدهید ، تمام کارهای سخت را برای شما انجام می دهد.

با گذراندن زمان کافی و پیروی از 3 مرحله بالا ، می توانید ده ها و حتی صدها کیلو وزن کم کنید بدون اینکه خود را گرسنه کنید یا به قرص های کاهش وزن جعلی یا جراحی های خطرناک پیکرتراشی بدن متوسل شوید.

در حال حاضر ، این بدان معنا نیست که مسیر کاهش وزن آسان است یا اینکه برای دستیابی به نتایج دلخواه مجبور نیستید کمی رنج بکشید. روزهایی پیش می آید که احساس می کنید حوله را کنار زده و تسلیم شده اید.

در آن روزها شما می توانید به هوس های غیرقابل انکار خود بیفتید و در محوطه خود دیوانه شوید ، همه می توانید بوفه انسداد شریان را بخورید. اما هی ، خوب است. او انسان است. گاهی اوقات برای بازگشت به مسیر اصلی ، باید یک خوک کوچک بروید.

با این حال ، اگر واقعاً متعهد به دستیابی به ظاهراً دست نیافتنی ترین اهداف خود برای کاهش وزن هستید ، می توانید با پیروی از برنامه فوق این کار را انجام دهید. اکنون ، به نفع شما ، اجازه دهید کمی عمیق تر در هر مرحله از برنامه تحقیق کنیم.

1. کمتر بخورید

شکی نیست. اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید کمتر غذا بخورید. شما باید کمبود کالری ایجاد کنید تا بدن شما شروع به کاهش وزن کند.

اگر محدودیت مصرف غذای خود را در هر حرکتی شروع نکنید ، به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می کند. خوردن کمتر غذاهای چرب و پرچرب مورد علاقه شما سریع ترین راه برای کاهش وزن خواهد بود.

واقعا مهم نیست چقدر باید وزن کم کنید. تا زمانی که عادات غذایی آگاهانه و ناخودآگاه خود را تحت کنترل خود در نیاورید ، حتی یک کیلوگرم از دست دادن نیز برای شما مشکل خواهد بود.

نه ، شما باید میزان غذای عادت کرده خود را کاهش دهید. من داستانهایی شنیده ام که مردم به مک دونالد می روند و دو وعده غذایی بزرگ بیگ مک آماده می کنند.

بدیهی است که این بسیار زیاد است. در این شرایط ، حتی کاهش دادن به وعده غذایی Super Size یک پیشرفت است. اما ، همانطور که در مرحله بعدی خواهیم دید ، یک برنامه بهتر این است که غذای Super Size را به پایان برسانید و شروع به خوردن بهتر کنید.

2. بهتر بخورید

به قول معروف “ما چیزی هستیم که می خوریم”. اگر ما گوشت خوک می خوریم ، حدس بزنید چیست؟ با این حال ، اگر یاد بگیریم که خوب غذا بخوریم ، کمر ما نه تنها قدردانی می کند ، بلکه احساس می کنیم که بهتر است بوت کنیم.

یکی از سریع ترین تغییراتی که می توانید در رژیم غذایی خود هنگام کاهش وزن ایجاد کنید این است که تمام غذاهای ناخواسته ای را که به خوردن عادت دارید (چیپس ، نوشابه ، پیتزا ، پیراشکی ، کلوچه و غیره) متوقف کرده و خوردن سبزیجات بیشتری را شروع کنید.

حالا ، من می دانم که شما ممکن است به چه چیزی فکر کنید. ممکن است مادر شما هنوز به شما صدمه بزند که اجازه ندهد از سر میز بلند شوید تا کل بروکلی را تمام کنید ، اما بگذارید به شما بگویم که مادر شما درست می گفت.

اگر بتوانید در هر وعده غذایی نیمی از بشقاب خود را با سبزیجات سرشار از فیبر و مواد مغذی پر کنید ، در راه کاهش وزن طولانی مدت هستید. این احتمالاً یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید برای شروع سفر کاهش وزن خود انجام دهید.

در حالی که ممکن است شروع خوردن سبزیجات در هر وعده غذایی هرچه زودتر آسان نباشد ، وضعیت بهتری خواهید داشت و وزن شما سریعتر از بدن شما ذوب می شود.

3. تمرین

برای اینکه ماجراجویی کاهش وزن خود را آغاز کنید ، باید بدن خود را به حرکت درآورید. برام مهم نیست که شما اسمش را ورزش ، ورزش ، ایروبیک یا هر چیز دیگری بگذارید. شما باید کاری کنید که ضربان قلب و غدد عرق خود را با کار اضافی افزایش دهید.

ورزش کلید کاهش وزن پایدار ، پایدار و واقعی است. به ازای هر پوندی که با خوردن خوب و ورزش از دست می دهید یک پوند دیگر است که دیگر هرگز شما را تعقیب نمی کند.

چرا؟ زیرا اکنون “راز” کاهش وزن ایمن و م knowثر را می دانید. اگر تا به حال احساس کردید که روی مقیاس چربی وحشتناک می خزید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که این 3 مرحله را عملی کنید و مراقب باشید که با افزایش وزن ناخواسته تثبیت شده و در تضاد هستید.

با ورزش منظم ، به بدن خود انرژی لازم را می دهید تا میزان متابولیسم را افزایش دهد تا وزن را به طور مlyثر و م startثر روزانه کاهش دهد. من در مورد شما صحبت نمی کنم ، اما این برای من بسیار خوب به نظر می رسد.

هرچه بیشتر از نظر فیزیکی به خود فشار بیاورید سریعتر شاهد تغییر در بدن خود خواهید بود. ممکن است مجبور نباشید هر روز با یک مربی شخصی تمرین کنید ، اما باید کاری انجام دهید.

این پیاده روی ، دویدن ، شنا ، دوچرخه سواری ، پیاده روی یا هر فعالیت بدنی دیگری است که می خواهید از همین حالا شروع کنید. شب دیگری را روی کاناپه نگذارید و آخرین تکرارها را تماشا کنید. بدن خود را حرکت دهید و از همین امروز شروع به کاهش وزن کنید.

نتیجه

کاهش وزن (حتی وزن زیاد) یک علم موشکی نیست. بنابراین مطمئناً هرکسی می تواند این کار را انجام دهد ، حتی شما. با این حال ، این کار به همه صبر ، نظم ، عزم و پشتکار نیاز دارد که می توانید در کنار هم قرار دهید.

کند شروع می شود. روزی یک عدد مصرف کنید. ممکن است در یک هفته ، یک ماه یا حتی یک سال به وزن ایده آل خود نرسید ، اما به آن پایبند باشید و به آن خواهید رسید. با پیروی از 3 مرحله بالا ، شما نیز می توانید مانند بسیاری دیگر به یک داستان موفق تبدیل شوید.

بنابراین پیش بروید و تمام وزن ناخواسته ای را که در اثر سالها زندگی بی انضباط باقی مانده است از دست بدهید. از امروز کنترل زندگی خود را در دست بگیرید. شما به زودی از انجام این کار خوشحال خواهید شد. وقتی آن روز فرا برسد دیگر نمی توان به عقب نگاه کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *