3 نکته برای کاهش وزن سریع – لاغر شوید و قبل از تعطیلات بدنی شگفت انگیز داشته باشید.

اگر قرار است وزنه بزنید و نیاز به کاهش وزن دارید، باید به اندازه کافی منظم باشید تا به یک رژیم غذایی سخت همراه با ورزش پایبند باشید. داشتن اندامی ایده‌آل با تمام زنگ‌ها و سوت‌ها کار سختی است، و شما حاضرید عادت‌های قدیمی‌ای را که برای بدن شما مفید نیست کنار بگذارید. کاهش وزن علم موشکی نیست. تنها چیزی که لازم است صبر و استقامت است. به 3 نکته برای کاهش وزن سریع و موثر نگاه کنید:

1. یک برنامه تمرینی آماده کنید که برای برنامه شما مناسب باشد. اگر مرد شلوغی هستید، سعی کنید زودتر از زمانی که عادت دارید بیدار شوید و حداقل 45 دقیقه در روز در بزرگراه بدوید. دویدن باید مهمترین جنبه تمرین شما باشد زیرا نه تنها چربی های سرسخت را می سوزاند، بلکه به بدن شما کمک می کند تا قدرت و استقامتی را که در مواجهه با یک روز بسیار چالش برانگیز به آن نیاز دارید، بدست آورد.

سایر تمرینات کاهش وزن شامل دراز و نشست، کرانچ و وزنه برداری است. برخی از افرادی که با این تمرینات انفرادی حوصله سرشان سر رفته است، به جای آن به ورزش می پردازند. حداقل جالب تر است و شما به سختی متوجه گذر زمان می شوید. شما نیز می توانید همین کار را انجام دهید.

2. آشپزی را بیاموزید. این نیز چیزی است که باید برای آن وقت بگذارید. چیزی به نام برنامه بسیار شلوغ وجود ندارد. اگر اراده ای هست راهی هست راهی وجود دارد که می‌توانید آشپزی را در برنامه شلوغ خود قرار دهید، اگر به کاهش وزن علاقه دارید. چرا آشپزی مهم است؟ زیرا هشتاد درصد از غذاهای موجود در آنجا آشغال است. آنها غذاهای فرآوری شده ای هستند که سیستم شما را به هم می زند. غذا خوردن در بیرون از خانه خوب است مگر اینکه بخواهید جیب خود را از یک رستوران شیک درآورید.

با غذاهایی شروع کنید که به راحتی آماده می شوند و چربی و کربوهیدرات کمی دارند. به طور کلی چربی ها را رها نکنید زیرا به برخی از آنها به عنوان تقویت کننده انرژی نیاز خواهید داشت. چربی‌های غیراشباع که از ماهی و آووکادو به دست می‌آیند بهترین راه برای رژیم غذایی کم‌چرب هستند.

3. هرگز گرسنه نمانید. گرسنگی کشنده است، می تواند باعث لغزش و تسلیم پرخوری شود. هر چه بیشتر گرسنه شوید، تمایل شما به خوردن مانند حیوانی که هر چیزی را جلوی بینی شما می بلعد بیشتر می شود. یک راه خوب برای دوری از گرسنگی، خوردن تکه‌های میوه و کلوچه در بین وعده‌های غذایی است.

آب آشامیدنی نیز همین کار را می کند. این یک جنبه مهم از 3 نکته برای کاهش وزن سریع است. با پر کردن خود با آب، پیامی حیله‌گرانه به مغز خود می‌فرستید مبنی بر اینکه قبلاً «سیر شده‌اید». خوبی آب این است که شما آن را در سیستم خود ذخیره نمی کنید، به احتمال زیاد از طریق تعریق یا ادرار تخلیه می شود.