4 راه برای فعال ماندن در تمام طول روز بدون کافئین

4 راه برای فعال ماندن در تمام طول روز بدون کافئین


“بیدار شو و بوی قهوه را حس کن” یک دلیل قدیمی است. اگر تنها چیزی که شما را از رختخواب بیرون می آورد وعده یک جام قوی است ، شما تنها نیستید. با این حال ، برای اکثر مردم ، این بیش از یک بازیگری است. در حقیقت ، بسیاری از افرادی که قهوه می نوشند مستقیماً بعد از ظهر قهوه می نوشند – اما اتکا به کافئین برای تامین انرژی در طول روز می تواند عوارض جانبی ایجاد کند. در حالی که ما نمی گوییم باید قهوه را برای همیشه کنار بگذارید ، راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید طراوت را بدون ریختن یک فنجان دیگر به دست آورید. بنابراین ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم یک سبک زندگی متعادل را در پیش بگیرید و به شما آموزش دهیم که چگونه بدون کافئین پر انرژی باشید!

دلایل کم بودن انرژی

ما متوجه می شویم – اگر مخزن گاز شما به اندازه کافی پر نشده باشد ، قطع مصرف کافئین آسان تر از انجام آن است. اگر احساس می کنید جسور هستید ، آن قوت را در حرکت خود ندارید یا فقط می خواهید به خانه بیایید و روی کاناپه خود دراز بکشید ، یک فنجان کافئین اضافی ممکن است تنها راه نجات شما به نظر برسد. با این حال ، اگر علت اصلی این را پیدا کنید که چرا همیشه احساس خستگی می کنید؟

عوامل زیادی می توانند باعث خستگی شوند ، از جمله ملاحظات پزشکی و عادات شیوه زندگی. به طور کلی ، این کمبود خواب است. مطابق با مراکز کنترل و پیشگیری از بیمارییک سوم بزرگسالان هفت ساعت یا بیشتر در روز نمی خوابند. به غیر از شب های بی خوابی ، عوامل دیگر می توانند انرژی شما را کاهش دهند. ملاحظات مربوط به سلامت روان (مانند استرس ، افسردگی ، اضطراب) ، عوامل سبک زندگی (مانند ورزش بیش از حد و تغذیه ناسالم) و البته شرایط پزشکی (مانند دیابت ، بیماری های قلبی و اختلالات خود ایمنی) وجود دارد.

بنابراین ، قبل از اینکه یک فنجان قهوه اضافی بخورید ، اینها هستند اگر همیشه خسته هستید 10 کاری که باید انجام دهید

چرا کافئین همیشه جواب نمی دهد

مطابق با سازمان غذا و داروی آمریکابه طور کلی مصرف 400 میلی گرم کافئین در روز برای بزرگسالان سالم ، یعنی مقدار موجود در چهار یا پنج فنجان قهوه ، بی خطر است. اما به خاطر داشته باشید که کافئین در سایر غذاها و نوشیدنی ها از جمله چای سیاه و سبز ، شکلات و نوشیدنی های انرژی زا وجود دارد. بنابراین ، باید منابع دیگر را نیز حساب کنید!

با این حال ، همانطور که سازمان غذا و داروی ایالات متحده اشاره می کند ، هر کس محدودیت کافئین خود را دارد که می تواند تحمل کند. و اگر با بدن خود هماهنگ باشید ، می دانید محدودیت شما بر اساس احساس شما از کافئین کجاست. به عنوان مثال ، اگر احساس استرس ، اضطراب ، سردرد یا مشکلات گوارشی دارید ، ممکن است بیش از حد مصرف کنید. همچنین اگر در روز دیر کافئین مصرف کنید ، ممکن است در خوابیدن شب دچار مشکل شوید و این اختلال خواب می تواند روز بعد شما را بیشتر خسته کرده و یک چرخه معیوب ایجاد کند. ببینید ، یادگیری نحوه فعال ماندن بدون کافئین کلیدی است!

چگونه می توان در طول روز بدون کافئین فعال بود؟

h20 بیشتر بنوشید

قهوه و نوشابه های انرژی زا از نظر فنی مایع هستند ، اما جایگزین آب آشامیدنی نیستند. در واقع ، آنها می توانند شما را خشک کنند! بنابراین ، اگر می دانید که در طول روز به اندازه کافی آب دریافت نمی کنید ، راه حل این است که میزان نوشیدنی خود را افزایش دهید.

این یک تغییر ساده بود نشان داده شده برای کاهش خستگی ، خواب آلودگی و مشکلات شناختی مانند گیجی ، بنابراین اگر می خواهید هوشیار و فعال بمانید ، به نوشیدن ادامه دهید!

با این حال ، اگر افزایش مصرف خود برای شما مشکل است ، ممکن است متوجه شوید که نگه داشتن یک بطری آب در نزدیکی شما به شما در رسیدن به هدف کمک می کند. و این هک هیدراتاسیون ساده به شما کمک می کند تا در هزینه خود صرفه جویی کرده و پایدارتر زندگی کنید.

غذاهای آبرسان بخورید

میوه ها و سبزیجات علاوه بر این که حاوی مقادیر زیادی ویتامین و مواد معدنی هستند ، دارای مزیت جدی هستند: آنها پر از آب هستند! بنابراین ، در حالی که از مواد مغذی مفید برای خود استفاده می کنید ، نیازهای هیدراتاسیون خود را نیز برآورده می کنید. در حقیقت ، 20 درصد از نیاز روزانه به مایعات می تواند از غذا ناشی شود!

میوه ها و سبزیجات غنی از آب (مانند خربزه ، مرکبات ، انواع توت ها ، گوجه فرنگی ، کدوی تابستانی ، خیار و زنگوله را اضافه کنید) فلفل) در صورت امکان به وعده ها و میان وعده های خود. جایزه؟ تأمین رژیم غذایی با محصول با احساس استرس کمتری همراه است – یکی از این موارد دلایل از انرژی کم!

حرکت

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای داشتن یک خواب راحت انجام دهید؟ بدن خود را در طول روز حرکت دهید. در مطالعه ای در برگو ورزش با کیفیت بهتر خواب ارتباط دارد – به ویژه در افراد مبتلا به بی خوابی. ورزش یک پادزهر عالی برای استرس است و طبق تحقیقات انجام شده ، ممکن است احساس اضطراب و افسردگی را بهبود بخشد. علاوه بر این ، می تواند به استرس جسمی شما نیز کمک کند ، بنابراین می توانید در زمان مناسب آماده خواب باشید.

مطالب مرتبط: رابطه تمرینات قدرتی و خواب بهتر

پنج تا را بیرون بیاورید

آیا انرژی را در محل کار تخلیه می کنید؟ برای هوای تازه به بیرون بروید. بودن در طبیعت ، به ویژه در حضور نور طبیعی خورشید ، به عنوان یک تقویت کننده انرژی طبیعی با سلامت روانی بهتر مرتبط است. مطابق با پژوهشاین می تواند مغز شما را به حالت خستگی شناختی بازگرداند!

نمیتونی بری بیرون؟ پنجره ای را باز کنید و یک نفس عمیق بکشید.

کافئین را برای یک وزوز کاملاً طبیعی کنار بگذارید

معمولاً “درمان” انرژی کم با کافئین معمول است ، اما راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید انرژی خود را افزایش دهید! برای کمک به افزایش ذخایر انرژی طبیعی خود ، حتما مایعات بنوشید ، رژیم غذایی سالم داشته باشید ، ورزش کنید و در طبیعت وقت بگذرانید.

اکنون که می دانید چگونه بدون کافئین پر انرژی باشید ، وقتی احساس خستگی می کنید با این تقویت کننده های طبیعی تماس بگیرید!

اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و به تمرینات و مدیتیشن های نامحدود رایگان دسترسی داشته باشید ، وقتی همه به دنبال افزایش انرژی طبیعی هستید ، همه چیز عالی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *