4 گام بسیار موثر برای سوزاندن سریع چربی – (شاید بخواهید یک کمربند کوچکتر بخرید!)

آیا شما یک نوع آدم “پایین” هستید؟ می دانید، کسی که فقط می خواهد به نقطه نقطه یک موقعیت برسد؟ اگر چنین است، پس ممکن است این مقاله را بسیار با طراوت بیابید! امروز در این مقاله در اینجا، قصد دارم در مورد 4 مرحله بسیار موثر صحبت کنم و مستقیماً به اصل مطلب بپردازم که می تواند به شما کمک کند سریع چربی بسوزانید، سلامت کلی خود را بهبود بخشید و همچنین می توانید این کار را 100٪ به طور طبیعی انجام دهید. این نکات بسیار به من کمک کرد و دلیلی است که من آنها را به شما توصیه می کنم. در واقع، آنها بسیار قدرتمند هستند، ممکن است بخواهید قبل از شروع یک کمربند و لباس کوچکتر تهیه کنید!

1. اول چیزها. مطمئن باشید که 80 درصد تمرکز شما چیزی است که در شکم شما می رود…

درست است، کلید باز کردن قفل بدن رویاهای شما در یخچال و کابینت شما است. اگر می خواهید به بهترین شکل ممکن برسید، باید مطمئن شوید که غذاهای مناسب را با الگوهای درست می خورید.

من می دانم که این روزها می تواند بسیار گیج کننده باشد با آنچه که برای داشتن تغذیه مناسب بهتر است… حداقل بگویم! با این حال، واقعاً اصلاً سخت نیست. در واقع، تغذیه مناسب برای سوزاندن چربی تقریباً به موارد زیر بستگی دارد:

الف) خوردن انواع مختلفی از مواد مغذی مورد نیاز بدن (چربی سالم، کربوهیدرات های سالم، غذاهای سرشار از آنتی اکسیدان، پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی).

ب) هرگز از صبحانه پرهیز نکنید و مطمئن شوید که این وعده غذایی سرشار از انواع مواد مغذی است. این تضمین می‌کند که بعداً در روز هوس‌های آزاردهنده نخواهید داشت، به افزایش متابولیسم، افزایش سطح انرژی در روز و موارد دیگر کمک می‌کند.

ج) خوردن هر 2 تا 3 ساعت با وعده های غذایی با کالری کمتر. حالا لطفا بفهمید وقتی می گویم کم کالری، در مورد رژیم کم کالری صحبت نمی کنم. من در مورد خوردن وعده های غذایی با کالری کمتر صحبت می کنم، اما خوردن وعده های غذایی بیشتر در طول روز پخش می شود. رژیم غذایی کم کالری خطرناک است و می تواند منجر به کند شدن متابولیسم شما شود.

د) غذا خوردن برای اینکه متابولیسم خود را حدس بزنید. این بدان معناست که کالری دریافتی خود را تغییر دهید تا از متابولیسم خود به یک الگوی خاص از نحوه غذا خوردن جلوگیری کنید.

2. دوم اینکه به قدرت و هوش بدن خود احترام بگذارید…

بزرگترین ماشین دنیا بدن انسان است… و همیشه همینطور خواهد بود. متأسفانه، بسیاری از مردم به قدرت و هوش بدن خود احترام نمی گذارند (مخصوصاً در مورد رژیم غذایی). بسیاری از مردم در نهایت سعی می‌کنند رژیم غذایی ابتدایی را انجام دهند که همان روش ساده تفنگ ساچمه‌ای است (خوردن کالری بسیار کمتر، گرسنگی دادن به خود، کاهش شدید کربوهیدرات‌ها و/یا چربی‌ها، و غیره).

اگرچه از نظر تئوری کاهش کالری دریافتی، کاهش کربوهیدرات ها و کاهش چربی ها مهم است، انجام این کار تا حد ممکن باعث ایجاد دردسر می شود! کاهش بیش از حد مواد مغذی، مانند کربوهیدرات ها و چربی ها، ایده بدی است زیرا همانطور که در شماره 1 در بالا ذکر کردم، اگر می خواهید سریع چربی بسوزانید، مهم است که کربوهیدرات های خوب و چربی های خوب را در رژیم غذایی خود بگنجانید. این به این دلیل است که آن دسته از مواد مغذی به افزایش متابولیسم شما کمک می کنند (از جمله موارد دیگر).

همچنین ایده بدی است که کالری را به شدت کاهش دهید زیرا انجام این کار فقط باعث کاهش متابولیسم بدن شما می شود زیرا بدن فکر می کند که شما در حال گرسنگی هستید. هنگامی که بدن متابولیسم را کاهش می دهد، توانایی شما برای سوزاندن چربی نیز کاهش می یابد! به بدن خود آنچه را که می خواهد بدهید (آنچه در شماره 1 ذکر کردم) و آن چیزی را که می خواهید (بدنی لاغر و جذاب) به شما می دهد!

3. سوم حتما ورزش کنید تا چربی بسوزانید…

می دانم که به نظر “ساده” به نظر می رسید، اما اجازه دهید توضیح دهم. ببینید، بسیاری از مردم روی تردمیل می پرند یا انواع دیگری از تمرینات قلبی عروقی طولانی مدت را انجام می دهند تا بتوانند کالری زیادی بسوزانند. سوزاندن کالری خوب است. با این حال، اگر می خواهید کاهش چربی داشته باشید، باید ورزش کنید تا چربی بسوزانید… نه اینکه فقط کالری از دست بدهید.

چطوری این کار را انجام میدهی؟

خوب، برای خلاص شدن از شر چربی از طریق تمرینات، توصیه می‌کنم (اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید) تمرینات قلبی خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که تمرینات با شدت بیشتری (مانند دوی سرعت یا تمرینات دایره‌ای) یا تمرینات تناوبی با شدت بالا انجام دهید. (انجام تمرینات با شدت بالا و کم شدت به صورت یکجا).

تمرینات با شدت بالا و تمرینات تناوبی با شدت بالا (HIIT) تمریناتی هستند که واقعا ضربان قلب شما را به سرعت بالا می برند. این نوع تمرینات متابولیسم شما را سر به فلک می کشند، باعث آب شدن چربی ها می شوند، انرژی زیادی را پس از اتمام تمرین در اختیار شما قرار می دهند، زمان بسیار کمتری را برای انجام آنها می گیرند (10-20 دقیقه برای یک تمرین عالی). و حتی پس از اتمام تمرین متابولیسم شما را بالا نگه می دارند! اگر باور نمی کنید، سعی کنید ساعت کالری شماری بپوشید و ببینید که چگونه کالری سوزانده شده تا مدت ها پس از اتمام تمرین شما افزایش می یابد!

یکی دیگر از کارهایی که به شما توصیه می کنم انجام تمرینات مقاومتی است. عضله سازی بدون چربی، هوشمندانه ترین کاری است که می توانید برای سوزاندن چربی انجام دهید. این به این دلیل است که داشتن بافت عضلانی روی شما به طور خودکار چربی را می سوزاند تا رشد کند!

4. در آخر مطمئن شوید که رژیم چربی سوزی دارید نه رژیم لاغری…

اساساً، رژیمی که صرفاً بر اساس کاهش وزن است، رژیمی است که بر اساس کاهش بیش از حد کالری یا مواد مغذی است. این بیشتر به عنوان رژیم غذایی مد روز شناخته می شود. رژیم های غذایی مانند این در همه جا وجود دارد (اینترنت، تلویزیون، مجلات و غیره). آن‌ها افرادی مثل من و شما را متقاعد می‌کنند که صدها دلار از برنامه‌های خود صرف نظر کنند تا نتیجه‌ای حاصل نشود یا در نهایت متابولیسم آهسته‌تری داشته باشیم!

از طرف دیگر، اگر رژیم غذایی مبتنی بر کاهش درصد چربی بدن خود را دنبال کنید، متوجه خواهید شد که این یک رویکرد بسیار عملی تر برای رژیم گرفتن و بهبود سلامتی است. شما به جای گرسنگی می خورید، و تمام کارهای درست را انجام می دهید تا متابولیسم خود را سر به فلک بکشید تا دیوانه وار چندین کیلوگرم چربی بسوزانید. این همان برنامه‌ای است که من استفاده کردم، و بعداً با از دست دادن 52 پوند چربی، از طریق آزمون و خطا فهمیدم که یک رژیم غذایی متمرکز بر کاهش درصد چربی بدن، بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.