5 افسانه در مورد تمرینات چربی سوزی

همه در آنجا تلاش می کنند تا آن پوندهای اضافی را از بین ببرند. اما علیرغم سخت کوشی، اکثر مردم با برخی باورهای غلط رایج گیر می‌کنند. ما در حال آزاد کردن چند!

قبل از ورزش نیازی به گرم کردن بدن ندارید

غلط! قبل از شروع هر برنامه ورزشی باید کمی بدن خود را گرم کنید. اگر قبل از تمرین فقط به آرامی عضلات را کشش دهید و گرم کنید عالی عمل می کند. باور کنید یا نه، حدود 70 درصد از آسیب‌های مرتبط با ورزش مانند تاندونیت زمانی اتفاق می‌افتد که شما آن را راحت کنید. گرم کردن بدن آسان است و به زمان کمی نیاز دارد.

برای کاهش وزن همیشه باید سخت تمرین کنید

کاملا اشتباهه! افزودن یک پیاده روی سریع به برنامه ورزشی برای اکثر افراد کافی است. بسیاری از این افراد توانسته اند به میزان قابل توجهی وزن خود را کاهش دهند و تناسب اندام خود را حفظ کنند. برای کاهش وزن نیازی نیست همیشه سخت تمرین کنید. هر نوع تمرینی که دنبال می کنید، مطمئن شوید که آن را به طور منظم انجام می دهید.

وقتی با معده خالی ورزش می کنید، کالری بیشتری می سوزانید:

احمقانه! از آنجایی که ورزش به طور طبیعی کالری می سوزاند، معده خالی نمی تواند آنها را تامین کند. به زبان ساده، بدن برای ورزش به انرژی نیاز دارد. بنابراین اگر با معده خالی تمرین کنید، به سرعت دچار سرگیجه خواهید شد. شما نمی توانید از این طریق ماهیچه های خود را تقویت کنید، که در غیر این صورت می تواند متابولیسم بدن را افزایش دهد.

فقط مردان چاق باید برای کاهش چربی ورزش کنند

حتی اگر چاق به نظر نمی رسید، ممکن است مقدار قابل توجهی چربی در بدن شما پنهان شده باشد. و درصد چربی بدن بالاتر با بسیاری از مشکلات پزشکی مانند بیماری قلبی، سکته ناگهانی، سرطان روده بزرگ یا دیابت مرتبط است. و در حالی که آنقدرها چاق به نظر نمی رسید، برای تناسب اندام و دور نگه داشتن پزشک باید به طور منظم ورزش کنید.

تمرین منظم همان قسمت بدن ممکن است بهترین گزینه برای تقویت قدرت باشد.

تمرین همان قسمت بدن مطمئناً سریعترین راه برای ایجاد آسیب است. برای اطمینان از ایجاد قدرت قوی، باید عضلات را به شدت و تا حد خستگی تمرین دهید. با این وجود، باید حداقل یک روز به آن عضلات استراحت دهید تا به آنها اجازه بهبودی بدهید. اضافه بار وزن بر روی یک قسمت خاص بدن می تواند باعث فشار یا درد کشنده شود. نکته اصلی این است که شما باید هوشمندانه تر از سخت تر کار کنید.

رژیم لاغری سریع