5 دستور غذای سالم ، خوشمزه و کم کالری برای کاهش وزن

این دستور العمل ها برای زندگی سالم نیازی به بی مزه و گران قیمت ندارند. در اینجا لیستی وجود دارد که می تواند به شما در ایجاد رژیم غذایی سالم کمک کند.

1. ورودی های سبک

بیایید با غذاهای کم کالری شروع کنیم. یک دستور العمل محبوب لاغری سالم که خوشمزه است و کمتر از 300 کالری دارد ، سالاد آناناس مرغ کبابی است. این دستور غذای سالم ترکیبی از تمام مواد مغذی مورد نیاز شما است اما با حداقل کالری دریافتی. از سینه مرغ بدون پوست استفاده کنید ، برگ های اسفناج ، تکه های آناناس و بشقاب را با فلفل تهیه کنید. آن را با آب پرتقال بپوشانید تا طعم شیرین و تندی به آن بدهد. همچنین می توانید پیاز را برای افزایش ادویه اضافه کنید.

2. صبحانه کم کالری

صبحانه می تواند پادشاه همه وعده های غذایی در روز باشد ، اما نیازی نیست که کالری زیادی داشته باشد. بسیاری از دستور العمل ها برای یک زندگی سالم بسیار جالب هستند. یکی که باید امتحان کنید تخم مرغ پخته شده با گوجه فرنگی و قارچ است. برای قرار دادن سفیده تخم مرغ ، می توانید کمی سرکه بریزید تا شکارچی ایده آل شوید. قارچ و گوجه فرنگی را جداگانه تفت دهید و حتماً با فلفل و نمک مزه دار کنید. این دستور لاغری سالم وقتی خوشمزه تر می شود که یک قاشق غذاخوری پیازچه تازه خرد شده بریزید.

3. دستور غذای سالم

کنترل گرسنگی و میل شدید به غذا در هنگام ناهار دشوار است. با این حال ، نباید ناامید شوید زیرا بسیاری از دستور العمل های خوشمزه برای کاهش وزن سالم وجود دارد که می توانید برای ناهار طبخ کنید. سالاد تاکو و برنج معمولاً مورد علاقه خانم های مراقب سلامتی است. می توانید این دستور ساده را ابتدا با پختن گوشت به همراه سیر تا طلایی رنگ درست کنید. برنج دانه بلند را هم بزنید ، چاشنی را اضافه کنید و روی آن را با پنیر بپوشانید. با تاکو کنار غذا بخورید و لذت ببرید.

4. لذتهای بدون گناه

چه کسی می گوید نمی توانید شیرینی پهن کنید در حالی که یک دستورالعمل سالم برای کاهش وزن دارید؟ آنجا بمانید زیرا برای کسانی که دندان شیرین دارند امید وجود دارد. یک دستور العمل برای یک شیوه زندگی سالم که می توانید به عنوان یک دسر روی آن حساب کنید ، کم کالری Choco Fudge Brownie است. چگونه انجامش بدهیم؟ مخلوطی از کاکائو ، نمک و آرد را در یک خمیر ایجاد کنید. شکلات تلخ و کره را به مدت 1 دقیقه در مایکروویو با حرارت بالا بپزید ، هم بزنید و بگذارید سرد شود. یک فنجان شکر ، 1 قاشق چایخوری وانیل ، شیر کم چرب ، تخم مرغ و مخلوط مخلوط را اضافه کنید. خمیر را در قالب بریزید و 20 دقیقه بپزید.

5. هنگام شام سبک بروید

اگر عاشق سبزیجات هستید ، این دستور غذای سالم کاهش وزن را که می توانید برای شام بخورید ، دوست خواهید داشت. نارگیل و توفو در سس کاری چیز مهم بعدی روی میز ناهارخوری شما است. این دستور غذای سالم دارای مواد بسیار ساده ای است ، شما فقط به موارد زیر نیاز دارید: شیر نارگیل ، پودر کاری ، توفو خرد شده ، گوجه فرنگی ، قارچ و چاشنی. در یک قابلمه بزرگ ، شیر نارگیل ، پودر کاری را مخلوط کنید ، سس سویا ، زنجبیل و شکر قهوه ای را اضافه کنید. توفو ، قارچ ، گوجه فرنگی و پیاز را به جوش بیاورید. به مدت 6 دقیقه بپزید تا سبزیجات ترد شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *