5 راهکار مراقبت از خود برای بازگشت به مدرسه


این فصل دو مداد جدید شماره دو ، قفسه های مدرسه و تمام کتابهایی است که می توانید حمل کنید. مدرسه در حال حاضر در جلسه است! و برای والدین ، ​​این می تواند به معنی استرس اضافی باشد ، تلاش برای مدیریت تکالیف ، ناهارهایی برای بردن، هماهنگی carpool و شاید حتی بازگشت به دفتر. اما نگران نباشید! ما 5 ترفند مفید مراقبت از خود را برای کاهش استرس و حفظ یک هنجار ثابت و آرام ، درمان می کنیم. مراقبت از خود برای بازگشت به مدرسه واجب است!

با مراقبت بهتر از خود بر استرس بازگشت به مدرسه غلبه کنید

وقتی تغییرات قابل توجهی در برنامه (مانند بازگشت به مدرسه!) وجود دارد ، غرق شدن آسان است. در واقع ، این احساسات طبیعی است. یک دوره سازگاری برای هرگونه تغییر در زندگی معمول است و اگر باعث اضطراب ، مشکلات خواب و خستگی شود ، شگفت زده نشوید. برای مبارزه با اینها علائم، آگاهی از مراقبت از خود بسیار مهم است. به هر حال ، شما نمی خواهید خود را بسوزانید

البته این نوع استراتژی در مورد کسانی که به دفتر باز می گردند نیز صدق می کند. خارج شدن از کارهای روزمره ما در خارج از خانه می تواند طاقت فرسا و استرس زا باشد. ما می خواهیم مطمئن شویم که از بدن خود مراقبت می کنیم و این افکار مضطرب را آرام می کنیم. این می تواند انتقال را بسیار آسان تر کند. و بنابراین ، در اینجا چگونگی اولویت بندی مراقبت از خود در فصل بازگشت به مدرسه است.

5 هک مراقبت از خود برای بازگشت به مدرسه یا بازگشت به دفتر

مراقبت از خود برای بازگشت به مدرسه ممکن است در این زمان شلوغ یک اولویت به نظر نرسد ، اما در واقعیت ، اینطور است بخصوص مهم. هرچه بیشتر مراقب خود باشید ، استرس کمتری برای بازگشت به مدرسه خواهید داشت. به یاد داشته باشید: شما همچنین باید لیوان خود را پر کنید.

از این 5 ترفند مراقبت از خود استفاده کنید تا به مدرسه بازگردید تا به مراقبت خود بپردازید.

برنامه Me-Time

اهمیت تفریح ​​عمدی را بدانید و آن را برنامه ریزی کنید. وقتی مسئول برنامه ریزی مراقبت از خود می شوید ، به احتمال زیاد آن را دنبال کرده و انجام می دهید. این امر به ویژه در شرایط استرس زایی که ما در آن قرار داریم بسیار مهم است کمتر آنها به احتمال زیاد از خود مراقبت می کنند مراقبت از خود را به چیزی که انتظارش را دارید به مدرسه بازگردانید ، مانند اختصاص دادن زمان برای سرگرمی مورد علاقه خود ، ماساژ دادن یا صرف وقت تنها.

محدودیت های بیشتری برای حفاظت از انرژی تعیین کنید

در طول دوره های تغییرات قابل توجه ، طبیعی است که در همه جهات مختلف احساس جذب کنیم زیرا بار انرژی بیشتری نسبت به حالت معمول افزایش می دهیم. شما احتمالاً چیزهای زیادی در ذهن دارید. این معمولاً به این معنی است که سریعتر خسته می شوید ، به طور تصادفی بیش از حد بزرگ می شوید یا حتی به دلیل خستگی احساس خلق و خوی می کنید.

برای جلوگیری از این امر ، در هنگام آگاهی از محدودیت های خود ، مراقبت از خود را به مدرسه بازگردانید. کجا بیش از حد انرژی اختصاص می دهید؟ شاید شما اغلب اخبار را پیمایش می کنید یا کارهای زیادی را در لیست روزانه خود قرار می دهید. به نیاز بدن خود برای استراحت احترام بگذارید. و محدودیت هایی را در زمینه های مصرف کننده انرژی مانند تلفن و صندوق ورودی ایمیل اعمال می کند.

نیازها را آماده کنید

مراقبت از خود برای بازگشت به مدرسه همچنین در مورد مدیریت زمان و کارایی می چرخد. سعی کنید با تهیه هر آنچه می توانید یک قدم جلوتر از آن لیست کارهای بی پایان باشید. شاید بعدازظهرهای یکشنبه صرف تهیه شام ​​در هفته ، تهیه / برنامه ناهار و شستن زیاد شود. هرچه آمادگی بیشتری داشته باشید ، می توانید بیشتر استراحت کنید.

درخواست کمک در زمانی که شما به آن نیاز دارید

معمولاً این احساس وجود دارد که احساس می کنید فقط در حال غرق شدن هستید انگار همه چیز بر دوش شماست و ناگهان به عهده شما است که آن را اداره کنید. اما این واقعاً می تواند قوی باشد که بپرسیم: آیا من هستم؟ در حقیقت فقط در این؟ از چه کسی می توانم کمک بگیرم؟ شاید از دوستی می خواهید که در به اشتراک گذاشتن ماشین به شما کمک کند ، یا از شریک خود بخواهید که در انجام برخی کارهای خانه به شما کمک کند. یا کنار گذاشتن لباس ها و استفاده از زمان اضافی برای استراحت. گاهی اوقات مراقبت از خود به مدرسه به سادگی اجازه می دهد دیگران به شما نشان دهند. شما همچنین مستحق درمان هستید.

انتظارات واقع بینانه تعیین کنید

همانطور که لیست کارهای خود را می نویسید ، فقط مواردی را که فکر می کنید در واقع قادر خواهید بود به آنها برسید ، لیست کنید. قرار دادن مسئولیت غیر واقعی بر دوش ما می تواند استرس های غیر ضروری زیادی را ایجاد کند. در عوض ، از خود بپرسید: این هفته چه کاری می توانم انجام دهم و همچنین خود را وقف مراقبت از خود کنم؟ چگونه می توانم هر دو را انجام دهم؟

تغییر دشوار است ؛ راحت برو!

مراقبت از خود برای بازگشت به مدرسه مهم این است که مطمئن شوید در دسترس خودتان هستید ، مهم نیست چقدر مشغول هستید. و لازم نیست چیز دیوانه کننده ای باشد. تنها 5 دقیقه فرصت دارید تا در روز آرامش و سکوت را بیابید. بنابراین ، راحت برو! تمام تلاش خود را با آنچه دارید انجام دهید. و به یاد داشته باشید: هیچ چیز برای همیشه دوام ندارد. این فصل شلوغ زندگی بالاخره به پایان می رسد. شما این را دارید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *