5 نوع تمرین چربی سوزی – که برخی از آنها را دوست خواهید داشت

بسیاری از ما چربی اضافی حمل می کنیم، شاید در لاستیک زاپاس یا در قسمت عقب خود. در حالی که همه ما برای سالم بودن به مقداری چربی نیاز داریم، چربی اضافی نه تنها بد به نظر می رسد، بلکه بسیار ناسالم است و می تواند طول عمر ما را کوتاه کند و کیفیت زندگی ما را به خصوص با افزایش سن بدتر کند. آیا تا به حال دیده اید که کسی وزن زیادی کم کند؟ شما اغلب جوان تر، شاید حتی شادتر و مطمئناً سالم تر به نظر می رسید. من یک نمونه بارز هستم زیرا در 6 ماه گذشته تایر یا روده زاپاس خود را گم کرده‌ام و مردم متوجه شده‌اند، نظرات مثبتی می‌دهند و حالم خیلی بهتر شده است!

متأسفانه، از دست دادن چربی نیاز به تعهد دارد و مهمتر از آن، تعهد در طول زمان. کاهش چربی یک پروژه طولانی مدت است و برای بسیاری از ما هم نیاز به تغییرات رژیم غذایی و هم ورزش دارد. رژیم غذایی رسمی نداشتم، فقط حواسم به چیزی بود که می خوردم و بله، گاهی اوقات کمی گرسنه بودم.

برای ورزش، من همیشه توصیه می کنم فعالیت هایی را پیدا کنید که از آنها لذت می برید. برای استفاده از زبان بومی، ورزش به خاطر ورزش کردن، بسیار بد است. به عنوان مثال، من دوچرخه های ورزشی را دوست ندارم، بنابراین از آنها استفاده نمی کنم. بسیاری از گزینه های دیگر در دسترس هستند! در اینجا مواردی وجود دارد که ممکن است دوست داشته باشید.

  1. پیاده روی یک ورزش عالی برای سوزاندن چربی است، و به خصوص زمانی که آن را با کسی انجام دهید که از همراهی او لذت می برید، بسیار آسان است. شما می توانید در حین پیشرفت در تناسب اندام و چاقی، گفتگوهای عالی داشته باشید. همچنین، در هوای بد، تقریباً در هر جایی می توانید پیاده روی کنید، حتی در داخل مکان هایی مانند مراکز خرید.
  2. ورزش گروهی یا گروهی آیا ورزشی وجود دارد که ممکن است در دوران رشد از آن لذت برده باشید؟ می توانید دوباره آن را بردارید. چه هاکی باشد، چه تنیس یا بسکتبال یا هر چیز دیگری، احتمالاً امروز افرادی در سطح شما هستند که آن را بازی می کنند. می‌توانید به یک تیم رسمی بپیوندید یا به سادگی گروهی را برای پیوستن پیدا کنید، اگر زمان اجازه داد. این اغلب حتی در ورزش های سنتی بسیار تیم محور مانند هاکی روی یخ یا راگبی نیز جواب می دهد.
  3. ورزش انفرادی. من خودم ورزش های انفرادی را ترجیح می دهم، اما این یک ترجیح شخصی است. کاری را انجام دهید که از آن لذت می برید. در حالی که ممکن است همه اینها به عنوان “ورزش” شناخته نشده باشند، اما به سوزاندن چربی کمک می کنند! مثلا من از دوچرخه سواری خیلی لذت می برم و همچنین دوست دارم گهگاهی بدوم.
  4. فعالیت های خارج از منزل مانند پیاده روی، ماهیگیری و شکار. همه اینها شامل فعالیتی است که ذاتاً چربی سوزی است!
  5. وزنه برداری. آیا می دانستید که عضله حتی زمانی که روی مبل می نشینید کالری و چربی می سوزاند؟ اگر عاشق پمپاژ آهن هستید یا از آن لذت می بردید، دوباره به باشگاه بروید!

از دست دادن چربی برای بسیاری از ما نیاز به ورزش دارد، مگر اینکه از نظر ژنتیکی استعداد غیرعادی یا شاید کاملاً جوان باشیم. ورزش هایی را پیدا کنید که از آنها لذت می برید و به احتمال زیاد به آنها پایبند خواهید بود و چربی اضافی را از دست خواهید داد!

رژیم لاغری سریع