6 ایده عملی دستور العمل سالم برای کاهش وزن

از روی راحتی، بیشتر ما فقط محصولات فست فود را می خوریم و فراموش می کنیم که چگونه سالم باشیم. برخی می گویند که ایده های دستور العمل های سالم دور از ذهن است زیرا نگهداری از آن مانند وزن ما می تواند پرهزینه و سخت باشد.

با این حال، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بخوانید و در پیروی از این 6 نکته در انجام دستور العمل های سالم برای کاهش وزن مدبر باشید.

1. به پروتئین تکیه کنید

شما می توانید دستور العمل های سالم آسانی را از انواع مختلف گوشت تهیه کنید، اما سالم ترین آنها را می توان با ماهی و مرغ انجام داد. یکی از غذاهای معروف، کاسه مرغ پخته شده است که فقط باید از مواد ساده ای مانند فلفل و نمک برای طعم دادن به مرغ استفاده کنید، سپس آن را در فر به مدت 45 تا 60 دقیقه در یک تابه پخت با برس روغنی بپزید. این دستور العمل سالم برای کاهش وزن را می توان با ماهی نیز انجام داد اما هنگام پخت ماهی را در فویل آلومینیومی بپیچید.

2. زیبا باشید، سبزیجات بخورید

اگر می خواهید یک دستور العمل سالم برای ایده کاهش وزن خود داشته باشید، سبزیجات انتخاب شماره یک هستند. بدون چربی است و می توان آن را به ظروف مختلفی تبدیل کرد که به اندازه کمر شما اینچ اضافه نمی کند. اطمینان حاصل کنید که وقتی یک دستور غذای سالم و آسان را با سبزیجات انجام می دهید، برای حفظ ویتامین هایی که می تواند به شما ارائه دهد، زیاد پخته نکنید.

3. در حلقه با سوپ

برای کسانی که به آبگوشت گرم و خوشمزه علاقه دارند، سوپ ها قطعا در صدر فهرست دستور العمل های سالم برای کاهش وزن قرار دارند. سوپ ها به دلیل توانایی آن در ارائه یک تجربه خوشمزه اما در عین حال باعث می شوند که شما احساس سیری کنید و دیگر هوس غذا نکنید، بسیار محبوب هستند. بهترین چیز در مورد ایده های سوپ دستوری سالم این است که می توانید با طعم ها بازی کنید. فقط فراموش نکنید که از مواد نگهدارنده و طعم دهنده های مصنوعی خودداری کنید.

4. دیوانه در مورد سالاد

اکنون اگر می خواهید رژیم غذایی خود را اصلاح کنید و سم زدایی کنید، مخلوط کردن گوشت بدون چربی، میوه ها و سبزیجات یک ایده عالی برای دستور العمل سالم است. یک دستور العمل سالم و آسان برای کاهش وزن فقط باید با اصول اولیه تهیه شود و نه آنهایی که خامه زیادی دارند زیرا می تواند با کالری خالی نیز پر شود. می توانید وینیگرت یا مخلوطی ساده از ادویه، سویا و کمی پنیر را امتحان کنید.

5. آن میوه ها را شلاق بزنید

اگر برنامه شما خیلی شلوغ است و زمانی برای آشپزی ندارید، فقط مخلوط کن خود را بیرون بیاورید و این دستور غذای سالم و آسان را با درست کردن میوه بدون شکر خودتان انجام دهید. این روش بدون شک برای کسانی که خواهان یک دستور العمل سالم برای کاهش وزن هستند مناسب است، زیرا نه تنها شما را سم زدایی می کند، بلکه متابولیسم شما را نیز تسریع می کند، که در مقابل کاهش وزن را برای شما آسان تر می کند. شیک موز کرن بری را برای طعم بی نظیری امتحان کنید.

6. ایده ها و جایگزین های دستور العمل سالم

اگر شما فردی هستید که عاشق کربوهیدرات، چربی بیش از حد یا قند زیاد هستید، ممکن است بدنتان در سکوت از شما بخواهد که این کار را متوقف کنید. اما ناراحت نباش؛ اگر می خواهید یک دستور العمل سالم برای کاهش وزن داشته باشید، جایگزین هایی وجود دارد. آیا شما اهل برنج هستید؟ ممکن است بخواهید رنگ قهوه ای یا قرمز را برای فیبر بیشتر و شکر کمتر امتحان کنید. اگر فکر می‌کنید بدنتان به چربی‌ها نیاز دارد، به سراغ چربی‌های سالم‌تری بروید، مانند ماهی‌هایی که حاوی چربی‌هایی هستند که برای شما سالم‌تر هستند. یک جایگزین ساده و سالم دیگر این است که میل به شکر را با میوه ها و آجیل مخلوط کنید.