6 نکته تناسب اندام برای پاییز که به شما کمک می کند در مسیر خود باشید

6 نکته تناسب اندام برای پاییز که به شما کمک می کند در مسیر خود باشید


تجملات تغییر فصلی؟ احساس رضایت کامل در آغوش گرفتن روی مبل با یک پتو کرکی در ساعت 5:30 بعد از ظهر در یک عصر سرد پاییزی. باور کنید ، همه ما از شب های مراقبت از خود لذت می بریم و با فصل ها سرعت خود را کاهش می دهیم ، اما اهداف تناسب اندام پاییزی خود را فراموش نکنید! مراقبت از خود نیز مانند این است که روال آرام خود را با برخی از حرکات تکمیل کنید ، که نه تنها به شما کمک می کند تا احساس انرژی بیشتری داشته باشید ، بلکه ممکن است به حفظ جریان مثبت بعد از تابستان کمک کند و ما به فصل جدید برویم.

این شش نکته تناسب اندام پاییزی به شما کمک می کند تا فصل جدید را بپذیرید و به شما کمک می کند تا در ماه های سرد و تاریک سال در مسیر خود باشید.

6 نکته تناسب اندام پاییزی که به شما کمک می کند انگیزه خود را حفظ کنید

شماره 1 تمرینات خود را در فضای باز انجام دهید

از آنجا که هوا خیلی گرم نیست و هنوز برفی روی زمین وجود ندارد ، این فصل مناسب برای لذت بردن از آن است آموزش در خارج از کشوربه چه در حال پیاده روی در پارک منطقه خود باشید ، چه در مسیرهای پیاده روی ، و چه در کلاس بیرون FitOn خود ، اضافه کردن هوای تازه و هرگونه نور احتمالی خورشید به تمرینات خود می تواند به افزایش تمرین شما کمک کند. هورمون های شادی در فصلی که حالات روحی تغییر می کند. چه کسی دوست ندارد خوب به نظر برسد و احساس خوبی هم داشته باشد؟

شماره 2 آن را اجتماعی کنید

برنامه های پاییزی می تواند شلوغ باشد و برنامه ریزی با دوستان یا خانواده می تواند کمی چالش برانگیز باشد. در برنامه تناسب اندام پاییزی خود انگیزه خود را حفظ کنید و از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده بخواهید که دوست تمرین شما باشد! این می تواند به شما کمک کند تا پاسخگو و در مسیر درست باشید.

آیا شریکی در ذهن ندارید؟ کلاس های تناسب اندام گروهی راهی عالی برای معاشرت در حالی است که عرق می کنید. و چه کسی می داند ، شاید شما رفیق تمرین بعدی خود را ملاقات کنید! همچنین می توانید دوستان خود را دعوت کنید تا به FitOn بپیوندند و با FitOn Party ورزش کنند!

شماره 3 قبل از بیرون رفتن ، وسایل خود را جمع کنید

اگر لباس مناسب بپوشید ، در طول تمرین احساس راحتی بیشتری خواهید کرد و بهانه دیگری را برای کنار گذاشتن تمرین خود در آن روز از بین خواهید برد. اطمینان حاصل کنید که درزهای تنفسی وجود دارد که شما را در هنگام عرق کردن گرم نگه می دارد.

و اگر حوصله مراقبت از خود را دارید ، این بهانه ای عالی برای افزودن چند لباس ورزشی زیبا به کمد لباس پاییزی شماست!

مرتبط: ملزومات سلامتی ضروری است

شماره 4 در ویدیوی تمرینات خانگی مورد علاقه خود “Play” را فشار دهید

هیچ دلیلی وجود ندارد که اجازه دهید کمی باران (یا تاریکی یا تگرگ) مانع از تناسب اندام پاییز شما شود. وقتی مشکل دارید ، پوشیدن ویدیوی تمرینی FitOn مورد علاقه شما برای شما مفید خواهد بود.

و دانستن اینکه در حالی که توسط مربی متخصص تحریک می شوید به موسیقی عالی گوش می دهید ، شما را به تمرین بعدی سوق می دهد.

شماره 5 از ساعت ناهار خود حداکثر استفاده را ببرید

وقتی صبح و عصر تاریک می شود ، ساعت ناهار خود را حساب کنید! از این زمان عاقلانه استفاده کنید و در یک تمرین سریع مناسب باشید. به سرعت دریافت کنید HIIT ورزش کردن ، دویدن در محله یا کلاس تناسب اندام می تواند به شما کمک کند تا روز شلوغ خود را از بین ببرید ، به شما انرژی دهد و بهره وری خود را افزایش دهید.

شماره 6 ذهن و بدن را تمرین دهید

پس از یک تابستان طولانی ، پاییز تغییر شگفت انگیزی در سرعت است. و در میان برنامه های شلوغ و هرج و مرج تعطیلات به زودی ، این تغییر فصل می تواند زمان خوبی برای بازگشت به داخل و عقب باشد.

اضافه كردن تمرینات ذهن آگاهی برنامه معمول شما می تواند به شما در تناسب اندام ، افزایش انعطاف پذیری ، تسکین درد مفاصل ، بهبود تعادل و آرامش خود را در این هرج و مرج بیابید. مرور فایل کلاس یوگا FitOn برای طیف گسترده ای از کلاس های یوگا می توانید به راحتی از خانه خود به صورت رایگان انجام دهید!

برنامه تناسب اندام پاییزی خود را برای شما انجام دهید

وقتی تعطیلات تابستانی به پایان می رسد و درختان شروع به ریختن برگ های خود می کنند ، هیجان در هوا وجود دارد و اشتیاق جمعی برای بازبینی روال عادی وجود دارد. واقعاً زمان بهتری برای شروع مجدد تمرینات و یافتن روال تناسب اندام پاییزی وجود ندارد که شما را در طول ماه های سرد فعال ، تناسب اندام و سالم نگه دارد. آه و PSL مطمئناً بعد از یک عرق خوب طعم بسیار شیرینی دارد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *