6 هفته تغییر بدن – چربی سوزی سریع

با اصلاح بدن 6 هفته وزن کم خواهید کرد، اما اگر برنامه تغذیه را با برنامه چربی سوزی سریع ترکیب کنید، وزن بیشتری کم می کنید.

برنامه چربی سوزی تسریع شده (AFB) به طور خاص برای برنامه ریزی متابولیسم شما طراحی شده است تا به جای ذخیره انرژی به شکل چربی، از غذا به طور موثرتری استفاده کنید و کالری بسوزانید. AFB با ایجاد نیاز به سوخت بیشتر، چربی هایی را که قبلاً ذخیره شده بود می سوزاند. هنگامی که ورزش را شروع می کنید، بدن شما به انرژی بیشتری نیاز دارد، به این معنی که چربی های انباشته شده سریعتر می سوزند. یکی از موثرترین راه ها برای سوزاندن انرژی بیشتر بدن، انجام تمرینات قلبی عروقی است.

AFB به سادگی یک برنامه قلبی عروقی است که کاهش وزن شما را با افزایش سرعت متابولیسم بهبود می بخشد. وقتی اکثر مردم اینجا ورزش قلبی عروقی انجام می دهند، به تمرینات هاردکور فکر می کنند. AFB در مورد بالا و پایین پریدن، تعریق زیاد یا انجام ایروبیک سریع نیست. شاید باور نکنید، اما با پیاده روی حتی در AFB وزن کم خواهید کرد.

دو عنصر کلیدی برای کاهش وزن از طریق فعالیت هوازی وجود دارد: تنفس موثر و افزایش ضربان قلب در “منطقه سوزاندن چربی”. در اینجا راه هایی برای تمرکز بر تنفس و افزایش ضربان قلب هدف وجود دارد. سرعت پیاده روی، آهسته آهسته دویدن، تمرینات روی تردمیل و ارگومتر. عامل اصلی این است که دست و پای خود را بلند کنید و بیرون بروید.

به یاد داشته باشید که شما به سادگی با انجام بخشی از برنامه غذایی وزن کم خواهید کرد، اما اگر برنامه چربی سوزی سریع را نیز در برنامه خود قرار دهید، وزن بسیار بیشتری را از دست خواهید داد.

رژیم لاغری سریع