6 کار ساده قبل از ساعت 9 صبح برای انتخاب سالمتر در تمام طول روز


عادات روزانه رسیدن به اهداف ما را بسیار آسان می کند. در یک دنیای ایده آل ، ما هر روز با انگیزه برای شکستن اهدافمان بیدار می شویم ، اما ما فقط یک انسان هستیم. بنابراین وقتی شروع به از دست دادن بخار می کنیم ، داشتن عادات روزانه می تواند به ما در رسیدن به هدف کمک کند. به جای اینکه به خاطر بسپاریم و خود را مجبور به عمل کنیم ، می توانیم کار خود را ترک کنیم قدرت مغز و قابلیت پیش بینی بیشتر کارهای پا را انجام دهید: تنها کاری که باید انجام دهیم این است که حرکت را تقویت کنیم. پس چرا با افزودن عادات سالم ساده به برنامه روزانه صبح خود شروع نکنید؟ فقط عادتی را که می خواهید ایجاد کنید ، تکرار کنید تا مغز شما آن را به روال عادی شما بچسباند. ناگهان ، بدون فکر شروع به دنبال او می کنید.

قدرت یک برنامه صبحگاهی

برنامه صبحگاهی شما این قدرت را دارد که در تمام طول روز تغییر کند. اما چرا؟ زیرا ادامه دادن عادات فوری ، بدون این که به ذهن خود فرصتی برای اجتناب از آن بدهید ، به شما این امکان را می دهد که از همان ابتدا یک حرکت مثبت ایجاد کنید.

هنگامی که روز خود را با پای سالم آغاز می کنیم ، ادامه دادن گزینه های سالم بسیار آسان تر است. علاوه بر این ، برنامه های صبحگاهی می توانند حس ثبات را ایجاد کنند و به کاهش سطح استرس در این روند کمک کنند.

مال ما سیستم عصبی وقتی می دانیم که چه انتظاری داریم ، احساس امنیت می کنید و اگر به شما همان تجربه صبحگاهی را ارائه دهیم ، می توانید آرامش خود را بفهمید و بدانید بلافاصله پس از بیدار شدن چه اتفاقی می افتد. به عبارت دیگر ، به شما کمک می کند از خواب بیدار شوید و احساس نکنید که مجبور هستید با سرعت یک میلیون مایل در ساعت حرکت کنید. شما می توانید آهسته و ثابت قدم باشید.

6 عادت ساده صبحگاهی که باید قبل از ساعت 9 صبح انجام دهید

شماره 1 یک لیوان آب بنوشید

هیدراتاسیون ، هیدراتاسیون ، هیدراتاسیون! یکی از ساده ترین (اما م effectiveثرترین) عادات صبحگاهی روزانه. آب رسانی زود هنگام به بدن علاوه بر پر کردن ذخایر آب ، می تواند به شما در دستیابی به ذخایر آب کمک کند اهداف تناسب اندام و کاهش وزن!

اگر کمک کرد ، یک شب قبل یک بطری آب پر کنید و روی میز کنار تخت بگذارید. به این ترتیب ، به محض برخورد پاها با زمین ، لیوان آب را در اختیار دارید. نوشیدن اولین مورد همچنین به تعیین قصد یک روز آبدار کمک می کند. به احتمال زیاد هنوز مشروب خوردن را به خاطر می آورید.

مرتبط: راهنمای نهایی برای آبرسانی

شماره 2 با حرکتی شروع کنید

عضلات شما ممکن است پس از گیر افتادن در موقعیت های مختلف خواب کمی سفت شوند. بنابراین ، شروع به پمپاژ خون خود کنید و برنامه صبحگاهی را با حرکتی شروع کنید. افزایش جریان خون به افزایش سطح انرژی کمک می کند. و کمی ورزش صبحگاهی می تواند به کاهش استرس و تنش در طول روز کمک کند و به احتمال زیاد تصمیمات مثبتی (مانند جستجوی غذاهای سالمتر) بگیرید.

حرکت شما می تواند از یک حرکت کششی 5 دقیقه ای سبک تا یک تمرین کامل متغیر باشد. اگر هنوز به انجمن FitOn ملحق نشده اید ، ثبت نام رایگان و به تمرینات رایگان و نامحدود از جمله حرکات کششی برای شروع صبح خود دسترسی پیدا کنید.

شماره 3 مدیتیشن کنید

برای آرامش ذهن خود ، زمانی آرام را اختصاص دهید. اگر در تمرکز مشکل دارید ، مدیتیشن را به برنامه صبح خود اضافه کنید. مراقبه این ساده ترین کاری است که می توانید انجام دهید هنگامی که از خواب بیدار می شوید قبل از اینکه همه افکار شما ظاهر شوند. و این یک راه عالی برای ارتباط با احساسات ، کاهش استرس و احساس سرزندگی است ، که به شما انگیزه بیشتری برای کار ، پخت غذای سالم یا انجام کاری می دهد. برنامه ریزی اضافی!

شماره 4 نیت خود را برای آن روز مرور کنید

یک برنامه سریع از برنامه روزانه خود بگیرید. چه چیزی می توانید اضافه کنید تا امروز حتی بهتر شود؟ شاید به موقع درخواست کمک کنید تا احساس خستگی کنید یا زمان خاصی را برای مراقبت از خود تعیین کنید. هر چه باشد: مطمئن شوید که نیت خود را مشخص کرده اید ، اهداف خود را بنویسید و شتاب مثبت ایجاد کنید. شما این را دارید!

# 5 یک صبحانه مقوی بخورید

صبحانه به معنای واقعی کلمه شامل افطار کردن شب است. خوردن یک وعده غذایی مغذی و سیراب ، به ارتقای انتخاب غذای سالم در طول روز کمک می کند ، و شما را از طریق تصمیمات سازنده در محل کار ، با قدرت نگه می دارد. (و شاید حتی خانه را تمیز کنید!؟)

برای بهترین سوخت صبح ، بدنبال غذاهای سرشار از پروتئین ، فیبر و چربی های سالم باشید. این ایده ها را برای صبحانه بدون آشپزی امتحان کنید.

شماره 6 کاری را انجام دهید که از آن لذت می برید

ما زمان زیادی را صرف انجام کارهایی برای دیگران می کنیم تا لیست طولانی مسئولیت هایمان را در زندگی ادامه دهیم. اگر مراقبت از خود را در اولویت قرار ندهیم و جام های خود را پر نکنیم ، ادامه دادن بسیار دشوار می شود. با رزرو حداکثر 5 دقیقه برای انجام کاری که صبح از آن لذت می برید ، قبل از انجام هر کاری برای هرکسی ، این کار را آسان کنید. شاید خواندن کتاب ، نوشیدن دقیق قهوه یا پیاده روی در طبیعت باشد. هر چه باشد: این کار را برای خودتان انجام دهید.

اجازه دهید صبح ها به طور معمول خم شوید

“معمول” و “انعطاف پذیری” ممکن است کمی خلاف عقل به نظر برسند ، اما به خاطر داشته باشید: هدف از برنامه صبحگاهی کاهش استرس و تشویق به انتخاب سالم است. اگر عادت دیگر به شما کمک نمی کند ، ترک آن اشکالی ندارد. با تغییر ، روال عادی شما به رشد و توسعه خود ادامه می دهد. از مخلوط کردن هر چند وقت یکبار نترسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *