6 کلاس تناسب اندام جالب که احتمالاً امتحان نکرده اید اما باید انجام دهید

این 6 تمرین را امتحان کنید تا با روتین شما ترکیب شود

به کلاس تناسب اندام گروهی بروید تا روال تمرین خود را جالب ، چالش برانگیز و سرگرم کننده نگه دارید. شما بهترین های هر دو جهان را خواهید داشت – یک تمرین سرگرم کننده با ساختار لازم و راهنمایی از یک مربی واجد شرایط. گزینه های زیادی برای کلاس های گروهی وجود دارد. از یوگا هوایی و پرش تا چرخش زیر آب ، مدارهای کاردیو ، کلاسهای اصلاح کننده پیلاتس و موارد دیگر را انتخاب کنید.

معمولاً در اکثر سالن های بدنسازی یک برنامه نسبتاً کامل پیدا خواهید کرد. تناسب اندام بسیار پیشرفت کرده است ، در بیشتر قسمت ها ، اکثر سالن های ورزشی مجموعه زیادی از کلاس ها را برگزار می کنند. اگر نمی توانید آنچه را که بدنبال آن هستید در سالن بدنسازی خود بیابید ، کلاسهای گروهی فوق العاده ای در استودیوهای کوچکتر و مراکز تناسب اندام بوتیک ارائه می شود که ارزش دیدن آنها را نیز دارد. ما همچنین برخی از کلاس های زیر را در مورد تعطیلات فیزیکی خود ارائه می دهیم ، که در خط روزانه تنوع را ارائه می دهد. در هر صورت ، اگر به دنبال چیزی متفاوت هستید و احساس می کنید که نیاز به تغییر در تمرینات عادی خود دارید ، این کلاس ها را بررسی کنید.

HULA HOPING CLASS

احتمالاً فکر می کردید هولاهوپ گذشته است یا کاری است که در کودکی انجام می دادید. دوباره فکر کن! کلاسهای Hula Hooping به روشی فوق العاده برای حرکت بدن به شیوه ای کاملاً متفاوت تبدیل شده است. با اجرای موسیقی ، او حرکت می کند و به رقص مربی خود آواز می خواند.

حلقه های تناسب اندام معمولاً وزنی هستند ، که کمی به شما استقامت می بخشد و این کلاس را نسبت به حلقه معمولی که سالها پیش می توانستید چالش برانگیزتر می کند. برای حفظ کنترل و تعادل با افزایش ضربان قلب ، باید به ثبات برسید.

طبق نظر شورای ورزش آمریکا ، با این تمرین کامل بدن می توانید تا 600 کالری در ساعت بسوزانید. علاوه بر این ، انعطاف پذیری و تعادل را تقویت کرده و ماهیچه های پشت ، شکم ، بازوها و پاها را تقویت خواهید کرد. برخی از سالن های ورزشی حتی در کلاس های دیگر مانند پیلاتس و یوگا نیز حلقه را جوش می دهند.

کشویی

دیسک های صاف هر تمرین را چالش برانگیزتر می کند. به طور کلی ، دیسک های مسطح بسته به حرکتی که از سطح شدت به صورت بدون ضربه بالا می رود ، زیر دست یا پا قرار می گیرند. شما باید برای حفظ تعادل ، ثبات و کنترل در حین پیمایش حرکاتی مانند لانگ ، اسکوات ، اسکیت باز ، حرکات موج سواری ، کوهنوردان ، شاتل و غیره بیشتر تلاش کنید. خنده دار به نظر می رسد؟

می توانید در سالن بدنسازی یا استودیوی محلی سر خوردن را امتحان کنید. برخی از کلاسها برنامه ریزی شده است: 50 دقیقه بالاتنه ، پایین تنه و کار مرکزی. برخی از استودیوها همچنین ممکن است برنامه هایی مانند hula را در سایر کلاس های تناسب اندام ادغام کنند تا همه چیز با هم مخلوط شود. در هر صورت ، حرکات سرگرم کننده و م effectiveثر هستند. توصیه های حرفه ای: اگر در خانه برنامه ریزی می کنید ، همیشه می توانید از بشقاب های کاغذی روی فرش یا حوله هایی روی کف چوب سخت استفاده کنید. مراقب لغزش باشید. قبل از شروع تمرین کامل ، چند حرکت را امتحان کنید.

وزن بدن TABATO

tabata وزن بدن یکی از کلاس های مورد علاقه مهمانان ما در محل عقب نشینی است. این کلاس را می توان در هر کجا انجام داد ، اما من آن را در ساحل انجام می دهم تا چشم اندازها و فضا آن را به یک بازی توپ بسیار متفاوت تبدیل کند. این کلاس تناسب اندام یک چالش است. اکثر حرکات حرکاتی هستند که بسیاری از افراد قبلاً انجام داده اند: حرکت های کششی ، تخته ، افتادن ، اسکوات ، لانگ ، حرکت بادی ، بلند کردن ساعد ، پاهای سریع و موارد دیگر. به نظر پیچیده یا سخت نمی آید ، اینطور است؟ با این حال ، این قالب و زمان است که همه چیز را برای این تمرین تغییر می دهد.

اگر با Tabata آشنایی ندارید ، فرمت 20 ثانیه کار شدید و 10 ثانیه استراحت 8 بار است. به عنوان مثال ، ما 20 ثانیه فشار بالا و 10 ثانیه استراحت را 8 بار انجام می دهیم که معادل حدود 4 دقیقه است. ممکن است 20 ثانیه کار زیاد به نظر نرسد ، اما وقتی آن را بارها و بارها تکرار کنید ، ماهیچه ها را به طرز فوق العاده ای می سوزاند. مطمئناً با این تمرین سوزش را احساس خواهید کرد.

نگران نباشید ، فقط برای امتحان این کلاس لازم نیست ما را در تعطیلات تناسب اندام همراهی کنید. سالن های بدنسازی و استودیوهای زیادی نیز آن را ارائه می دهند. مراقب Tabata یا حتی کلاس HIIT باشید که فقط از وزن بدن استفاده می کند.

انتشار MYOFASCIAL

کلاس ریکاوری ، این کلاس بر آزادسازی ماهیچه های سفت و کشیده و بافت همبند تمرکز می کند. به طور کلی ، ما هم سفت کننده و تقویت کننده هستیم و هم کار ریکاوری کافی برای حفظ آرامش و تعادل عضلات و ناحیه فاسیا انجام نمی دهیم. برخی از کلاس های کششی انتشار myofascial را با آنها ترکیب می کند. سایر کلاسها ممکن است منحصراً روی انتشار عمیق یا نورد فوم تمرکز کنند.

با توجه به یوگا پزشکی ، اصطلاح ترشح میوفاشیال به هر تکنیکی که بر روی ماهیچه ها و ناحیه فاسیا کار می کند اشاره دارد. بسیاری از روش های مختلف وجود دارد ؛ با این حال ، رایج ترین تکنیک های انتشار خود میوفاشیال (SMFR) اغلب شامل استفاده از توپ های فوم یا غلطک است. زیبایی SMFR این است که می توان آن را با ابزار و آموزش ساده انجام داد. این بدان معناست که این ابزار بسیار مقرون به صرفه است.

وقتی صحبت از این نوع بازیابی می شود ، احتمالاً ترکیبی از کلاس های گروهی و / یا جلسات خصوصی را مشاهده خواهید کرد. در هر صورت ، این امر به عنوان بخشی از یک برنامه تناسب اندام متعادل اهمیت دارد. انجام صحیح آن نیز مهم است ، بنابراین در حالی که می توانید این کار را در خانه انجام دهید ، توصیه می کنم حداقل یک کلاس یا جلسه از یک متخصص برای یادگیری تکنیک مناسب داشته باشید.

یوگای هوایی یا ابریشم هوایی

بسته به سالن بدنسازی و / یا کلاس ، ممکن است این را یوگای هوایی یا ابریشم هوایی ببینید. در هر صورت ، برای یک تجربه یوگا کاملاً متفاوت آماده شوید. این کلاسها اساساً ترکیبی از یوگا و آکروباتیک است. شما آساناها را از یک ماده نگهدارنده (مانند یک بیدمشک) که از سقف آویزان است ، کاوش می کنید. این پشتیبانی باعث فشردگی کمتر مفاصل در هنگام وارونگی خاص و دامنه حرکتی بهتری برای حالت های دیگر مانند کبوتر بازکننده ران می شود.

در حال حاضر ، ممکن است این پیچیده به نظر برسد ، اما آنقدرها که روی کاغذ به نظر می رسد دیوانه کننده نیست. شما نیازی به تجربه قبلی ندارید ، اما حتماً به مربی اطلاع دهید که این اولین بار شما است. اگرچه از مواد معلق در سقف استفاده خواهید کرد ، اما پاهای شما همچنان قادر به لمس کف هستند. در حین تمرین این نوع یوگا ، این فرصت را خواهید داشت که قدرت و انعطاف پذیری خود را افزایش دهید. همه ما کمی به آن نیاز داریم.

آموزش در مورد APARARATUS

کل کلاس اختصاص داده شده به آموزش تعادل؟ آره! ژیمناست داخلی خود را کانال کنید: اشکالی ندارد ، اما برای بهبود تعادل و هماهنگی خود آماده باشید. آموزش تعادل برای همه عالی است. این چیزی است که ما در دوران بازنشستگی به طور مداوم تمرین می کنیم. چیزی که این نوع کلاس ها را برای افراد سرگرم کننده می کند ، گنجاندن تیم های مختلف است.

به عنوان مثال ، ما از دیسک های کوچک ثبات ، ابزارهای تعادل بزرگتر مانند Bosu و حتی ابزارهای تعادل استفاده می کنیم که شبیه یک تیر تعادل برای تقویت پا و مچ پا ، به چالش کشیدن تعادل و اصلاح ارتباط ذهن بدن است. کلاس را همزمان چالش برانگیز و سرگرم کننده کنید. بسیاری از حرکات نیاز به تمرکز و تمرکز دارند و این کلاس را تجربه ای کاملاً متفاوت می کند. این سخت و چالش برانگیز است ، اما به سرعت اتفاق می افتد زیرا شما باید واقعاً به کاری که انجام می دهید فکر کنید.

برای ورزشهای متعادل با باشگاه بدنسازی محلی خود مشورت کنید. باز هم ، ممکن است کلاسهای تلفیقی را مشاهده کنید که ترکیبی از تعادل و قدرت یا تعادل و هسته را شامل می شود ، بنابراین باید به نامهای خلاقانه توجه کرده و توضیحات را بخوانید.

پی بردن به تناسب اندام شما

با تناسب اندام لذت ببرید! تمرینات جدیدی را امتحان کنید تا سر و بدن خود را در بازی نگه دارید. تغییر همیشه خوب است و ترکیب آن با تمرینات جالب جالب است. می توانید یک کلاس تناسب اندام مورد علاقه جدید پیدا کنید. اگر از کلاسها و رفتار آنها مطمئن نیستید ، از یک کارمند بپرسید تا بهتر بفهمد چه کار می کند.

از امتحان چیزهای جدید لذت ببرید. اگر در کلاس اول کمی مشکل دارید ، دلسرد نشوید. طبیعی است! به خود استراحت دهید و فرصتی برای یادگیری فعالیت جدید داشته باشید. اکثر مربیان تغییرات را ارائه می دهند ، اما در صورت ناراحتی یا عدم اطمینان از انجام تمرین ، این کار را انجام دهید.

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید یا کجا باید کلاس جستجو کنید ، Class Pass را بررسی کنید. این یک روش عالی برای آزمایش تعدادی از کلاس ها و مطالعات مختلف در منطقه شما است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *