7 جابجایی غذا که باعث صرفه جویی در کالری می شود (با ایجاد چند تغییر غذای آسان در خانه و صرف غذا در کالری صرفه جویی کنید

راه های ساده زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد در مصرف کالری صرفه جویی زیادی کنید. در واقع، در بیشتر موارد، فقط چند جایگزینی اینجا و آنجا لازم است تا ۱۰۰ کالری در طول روز ذخیره کنید. فکری که باید به خاطر داشته باشید این است که هر کالری برای کاهش وزن مهم است.

این جایگزین ها را می توان در بسیاری از موارد در خانه و هنگام صرف غذا در بیرون از منزل انجام داد:

1. جابجایی از شکر به شیرین کننده – این یک نمونه کامل از یک راه برای صرفه جویی 100 کالری است و می تواند در داخل خانه و در حال حرکت استفاده شود. قند موجود در قهوه شما برای بسیاری از افراد یک خطر بزرگ کالری است. لازم به ذکر است که مطالعات اخیر نشان داده است که شیرین کننده های مصنوعی می توانند مصرف کالری اضافی و احتباس آب را افزایش دهند.

2. پیتا را به جای نان انتخاب کنید – این روزها در اکثر رستوران ها و مغازه های فرعی که ساندویچ سرو می کنند، روکش ها موجود است. آنها نه تنها کالری کمتری دارند بلکه اگر مراقب مصرف کربوهیدرات خود نیز باشید عالی هستند.

3. به جای نوشابه و آبمیوه آب بنوشید – نوشابه و بیشتر آب میوه ها حاوی مقادیر زیادی قند هستند. حتی نوشابه های رژیمی حاوی شیرین کننده هستند که باعث حفظ وزن آب می شود. اگر دوست دارید مقداری طعم در آب خود داشته باشید، یک پاشیدن آب لیمو به آب شما طعمی با طراوت می دهد.

4. خرید و فروش شیر کامل با شیر بدون چربی – در حالی که کمی طول می کشد تا به تغییر از شیر کامل به شیر بدون چربی عادت کنید، این یک راه عالی برای صرفه جویی در کالری است. همین امر در مورد تغییر خامه قهوه به شیر بدون چربی نیز صدق می کند. بدون چربی و کالری اضافی حاوی بخش خوبی از فواید سلامتی است.

5. سس خامه ای را با سس وینیگرت یا سس کم چرب جایگزین کنید – با استفاده از سس خامه ای معمولی سالاد شما می تواند به همان اندازه کالری دریافت کند، اگر نه بیشتر از یک همبرگر چرب.

6. چیپس سیب زمینی را کنار بگذارید و مقداری پاپ کورن بردارید – چوب شور بدون نمک پخته شده نیز یک جایگزین است، اما به اندازه پاپ کورن بدون کره انتخاب خوبی نیست. با این حال، هر دو جایگزین، غذاهای بسیار خوبی هستند که می‌توانید به جای چیپس‌های معمولی سیب‌زمینی مصرف کنید.

7. به جای یک تخته شکلات، پودینگ شکلاتی کم چرب را در نظر بگیرید – پودینگ کم چرب خوشمزه است و طعم شکلاتی را به شما می دهد که گاهی اوقات هوس می کنید که فقط شکلات می تواند آن را برطرف کند.

نوشابه برای بسیاری از افراد جایگزین سختی است، بنابراین ممکن است بخواهید از نوشابه قندی به نوشابه رژیمی و سپس از رژیمی به آب تغییر دهید. هنگامی که آخرین تغییر را به آب زدید و به مدت دو هفته آن را به طور تضمینی می نوشید، طعم نوشابه قندی معمولی را به طرز باورنکردنی شیرین خواهید یافت و تعجب می کنید که چگونه می توانستید در وهله اول آن را بنوشید. همه این جایگزین‌ها در اکثر رستوران‌ها آسان و به آسانی در دسترس هستند، بنابراین دلیلی وجود ندارد که نتوانید حتی در طول یک شب بیرون از خانه در کالری صرفه‌جویی کنید. بسیاری از اینها جایگزین هایی هستند که می توانید بدون از دست دادن چیز “واقعی” درست کنید.